کد خبر: ۳۴۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 24
فایل تصاویر تلفن همراهش را باز می‌کند، تصویر یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی را انتخاب می‌کند تا به‌عنوان اندام دلخواه و مورد نظرش به پزشک متخصص لاغری، نشان دهد
شفاآنلاین>جامعه>دختر جوان، تقارنی میان چهره متناسب خود و چگالی اندامش که وزنی بیش از 90کیلوگرم را نمایان می‌کند، نمی‌بیند. برای همین نامتقارنی ا‌ست که بارها و بارها  کاهش وزن را به سر دویده و هر بار نیز ناامیدانه بازگشته و این، شاید آخرین و پرهزینه‌ترین راه است که حالا او را بعد از دریافت پیامک تبلیغاتی ویژه خدمات لاغری به یکی از کلینیک‌های زیبایی شهر کشانده. 

 به گزاش شفا آنلاین :فایل تصاویر تلفن همراهش را باز می‌کند و بعد از کمی اسکرول، تصویر یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی را که در فیگوری نمایشی سعی در به رخ کشیدن اندام ایده‌آل و جذاب خود دارد، انتخاب می‌کند تا به‌عنوان اندام دلخواه و مورد نظرش به پزشک متخصص لاغری، نشان دهد. پزشک متخصص هم که عادت دارد هر روز در چندین نوبت، چشم بدوزد به تصاویری چنین سوررئال که اغلب‌شان حاصل ساعت‌ها حسرت‌کشی و جست‌وجوی اینترنتی‌‌اند، سری به نشانه تأیید، تکان می‌دهد و بعد، با آن لبخند پت‌وپهن اطمینان‌بخش که از ابتدای جلسه مشاوره لاغری به کمک انواع و اقسام دستگاه‌های پیشرفته و مدرن، کنج لبش جای داده، دختر جوان و دیگر مراجعه‌کنندگان کلینیک را در موقعیت قریب‌الوقوع بودن آرزویشان یعنی خلاص شدن از شر تک‌تک سلول‌های انباشته و متراکم چربی‌ قرار می‌دهد.

وقتی، چاقی بیماری نیست و لاغری، زیبایی!
زمان زیادی از روزگاری که چاقی، نوعی بیماری محسوب می‌شد، گذشته است. این روزها چاقی و اعداد صعودی توده‌های بدنی افراد، بیش از آنکه زنگ‌ هشدارهای پزشکی و درمانی را به صدا درآورند بر طبل تناسب اندامی که معیارهایش را مد و زیبایی تعیین می‌کند، می‌کوبند. این تغییر محسوس را می‌توان از محتوای تبلیغاتی کلینیک‌هایی که کسب‌وکارشان كم كردن وزن از بعضی از قسمت‌های اندام و افزودن اوزانی اغراق‌آمیز به قسمت‌های دیگر است، دریافت. محتواهایی که کلیدواژه بسیاری‌شان، لاغری تضمینی و بدون بازگشت، جلسه‌ای 3تا 5کیلوگرم و البته اسامی انواع دستگاه‌های لیزر با اشعه و طول موج‌های متفاوت است به انضمام تصاویری اقناع‌کننده از قبل و بعد دفع چربی‌های اضافه بدن بر اثر انبساط، انقباض یا ارتعاشی که دستگاه‌های موضعی لاغری ایجاد می‌کنند.

سوزن هایی که برای اندام زیبا نخ می شوند
«هر جلسه در کمتر از نیم ساعت بیش از 60درصد چربی‌های قسمت مورد نظر بدن‌تان ذوب می‌شود که آن مقدار چربی را طی یک هفته از طریق ادرار دفع خواهید کرد. خدمات دستگاه 2024فلان برند هر جلسه 3میلیون تومان و لاغری با دستگاه 2023بهمان برند هم از یک میلیون و 500هزار تومان شروع می‌شود.» این را خیلی تند و سریع اپراتور یکی از کلینیک‌های زیبایی که آگهی‌های تبلیغاتی‌شان همه جا دیده می‌شود، می‌گوید و ادامه می‌دهد:« وقت مشاوره حضوری برایتان ثبت کنم؟» متوجه تعلل مشتری برای تصمیم‌گیری که می‌شود، دوباره پر چانه می‌شود:« اگر به اثربخشی دستگاه‌های لیزر لاغری شک کردید چرا متد کاشت نخ لاغری (کاشت نخ کرومیک به وسیله سوزن) را امتحان نمی‌کنید! با اینکه هزینه‌اش کمتر است ولی مانند همان دستگاه‌ها که الان در همه کشورها مورد استفاده هنرپیشه‌های معروف و خوش استایل هستند، هر جلسه 3تا 5کیلوگرم از وزن‌تان را کم می‌کند؛ کاهش وزن، آن هم درست در نواحی‌اي که کمترین احتمال برای چربی‌سوزی و بیشترین ضخامت چربی را دارند.»

فایل تصاویر تلفن همراهش را باز می‌کند و بعد از کمی اسکرول، تصویر یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی را که در فیگوری نمایشی سعی در به رخ کشیدن اندام ایده‌آل و جذاب خود دارد، انتخاب می‌کند تا به‌عنوان اندام دلخواه و مورد نظرش به پزشک متخصص لاغری، نشان دهد/همشهری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: