کد خبر: ۳۳۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 2024January 09
حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:
اختلافات زیادی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در بحث دارو وجود دارد لذا رئیس جمهور معاون حل اختلاف تعیین کند تا با رفع آنها مشکلات هم حل شود.
شفا آنلاین>سلامت>حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مشکل حوزه دارو را می‌توان با ایجاد معاونت جدیدی در ریاست جمهوری برای حل اختلافات بین مدیران دولت حل کرد. اختلافات زیادی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در بحث دارو وجود دارد لذا رئیس جمهور معاون حل اختلاف تعیین کند تا با رفع آنها مشکلات هم حل شود.

به گزارش شفا آنلاین:عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مشکل تامین دارو برای بیماران خاص گفت: برخی از داروها برای بیماران خاص و پیوندی و یا پانسمان از کشور خاصی برای بیماران پروانه‌ای باید تامین شود لذا رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات مشترکی با وزارت خارجه و هلال احمر تشکیل دهد تا بتوان مشکل این بیماران را حل کرد چون اگر دارو به موقع نرسد آنها با مشکل مواجه می‌شوند.

وی در پایان اضافه کرد: در بحث درمان، منکر معروف شده است یعنی در برخی از بیمارستان‌ها که به نهادهای خوبی هم وابسته هستند تا سکه یا دلار از بیمار نگیرند او را عمل نکرده و درمان نمی‌کنند. باید وزارت بهداشت فکری کند، اگر تعرفه اشکال دارد آن را اصلاح کند اما این‌که تا سکه و دلار نگیرند بیمار را درمان نمی‌کنند یک مشکل اساسی برای کشور است. / ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: