کد خبر: ۹۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 02
شفا آنلاین>اجتماعی>با تلاش مددکاران ستاد دیه این استان،12 مددجو به دلیل عجز و ناتوانی از پرداخت دیه با کمک خیرین آزاد شدند.
به گزارش شفا آنلاین، ،با تلاش مددکاران ستاد دیه این استان،12 مددجو به دلیل عجز و ناتوانی از پرداخت دیه با کمک خیرین آزاد شدند.
حاج محمد شهرکی خیر سخاوتمند گلستانی با حضور محمود امینی مدیر کل زندان های استان گلستان این مددجویان را برای آزادی یاری کردند.
امینی مدیر کل زندان های استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که برای آزادی زندانیان در بند تلاش می کنند به "آستان" گفت:به جرات می توان گفت حاج محمد شهرکی یکی از بهترین خیرین استان گلستان است که بدون چشمداشت اقدام به این عمل خیرخواهانه کرده است.
وی در ادامه بیان کرد:بسیاری از مردم مرفه که وضعیت مالی مناسبی دارند تمایلی به کمک به زندانیان و خانواده های آنها ندارند از این رو به سختی می توان خیرینی را یافت که برای آزادی زندانیان تلاش می کنند.
مدیر کل زندان های استان گلستان تصریح کرد:این خیر گلستانی با تمام توان و خلوص نیت به این فعالیت خداپسندانه اقدام کرد.
حاج محمد شهرکی خیر گنبدی در خصوص این کار خیرخواهانه گفت:مددجویان وقتی وارد زندان می شوند نباید تصور کنند که فقط خودشان در بند و اسیر زندان هستند بلکه همسر و فرزندان شان نیز در زندانی بودن آنها شریک بوده و انگار در اسارت زندان به سر می برند.زیرا همیشه از سوی دیگران و جامعه مورد انگ و برچسب زدن قرار می گیرند.
وی در ادامه افزود:وقتی سرپرست یک خانواده در زندان به سر می برد احتمال بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی نیز بیشتر می شود. از این رو از این زندانیان آزاد شده تقاضا دارم دیگر مرتکب جرم نشوند و بیشتر به فکر خانواده و فرزندان شان باشند. زیرا با با ورود پدر خانواده به زندان احتمال بروز جرائم مختلف بالاتر می رود و فقر هم دامن گیر این خانواده ها می شود.شبکه مجازی آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: