کد خبر: ۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 29
شفاآنلاین :نخستین سالگرد دولاله آسمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، جمعی از مدیران کل استان سمنان، سرهنگ سلامی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، اعضاء هیئت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در سالن آمفي تأتر مجتمع آموزشي برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین ،دكتر شادنوش رئيس دانشگاه در این مراسم از شهدا به عنوان بهترین الگوها برای پیمودن راه الی ا... یاد کرد و افزود: شهدا، در اوج صفا و اخلاص به استقبال شهادت رفتند و شهید شدند و  ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو، حیثیت خود را از برکت خون پاک شهداى عزیزمان داریم.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان افزود: شهدا به خوبی با کسب معرفت به این شناخت رسیدند و پروردگار متعال را حاکم مطلق بر دلهای خویش قرار دادند.

وی در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به استرس، افسردگی و خستگی های امروز جامعه گفت: تنها راه رسیدن به آرامش خداباوری و خدامحوری در زندگی است.

وی دانشجویان و قشر جوان را به مطالعه خاطرات و سیره شهدا توصیه نمود و افزود: همه هویت شهید این است که باید برای خدا زندگی کرد.

دكتر شادنوش در ادامه با اشاره به برگزاري اردو راهيان نور در اسفندماه سال جاري گفت: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضمن آشنا نمودن نسل جوان با ایثارگریها و رشادتها، با افزایش فضای معنوی زمینه خودسازی و آرامش روحی روانی را فراهم مینماید.

در این مراسم معنوی پدر گرامی مفغودالاثر علیرضا کرک آبادی  به بیان خاطرات این شهید پرداخت و در پایان لوح تقدیری به پاس قدردانی از این خانواده گرانقدر از سوی دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به این پدر شهید والا مقام اهدا گردید.

گفتنی است: از دیگر برنامه های این مراسم معنوی خاطره گویی توسط رزمنده هشت سال دفاع مقدس آقای مسجدیان، قرائت دلنوشته دانشجویی در خصوص شهدا توسط آقای سعید ملکی و پخش کلیپ تدفین شهدای دانشگاه بود. 

همچنین مراسم کلنگ زنی ساخت یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، سرهنگ سلامی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، مدیران کل استان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.    

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: