کد خبر: ۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 21
شفا آنلاین>اجتماعی> بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۷۰ میلیارد تومان برای کمک به ساخت بیمارستان مغز و اعصاب و بیمارستان سرطان در تهران اختصاص داده شد.

به گزارش شفا آنلاین، فاطمه دانشور در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی بندهای مربوط به بندهای 23 و موضوع کمک به بیمارستان مغز و اعصاب و بیمارستان سرطان در تهران، اظهار داشت: هیچ فردی شک ندارد که وجود بیمارستان مغز و اعصاب برای شهر لازم است اما موضوع عدم شفافیت است.

وی افزود: بنده بازدیدی از موسسه خیریه امام رضا که وابسته به بیمارستان مغز و اعصاب است داشتم. همان زمان درخواست کردم اساسنامه این مجموعه را ارائه دهند اما این امر محقق نشد و مستندات موسسه را ارائه ندادند و تنها یک برگ کپی که فاقد مهر و امضا بود به ما تحویل داده شد.

دانشور افزود: اوراق موسسه خیریه امام رضا مبهم است و در آن برگ کپی شده که در اختیارم قرار گرفت نامی از پروفسور سمیعی وجود نداشت در حالیکه اسم وی یک نماد است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه اظهارات دانشور گفت: ما قرار نیست به اسم خیریه کمکی ارائه دهیم ما قرار است فقط به بیمارستان کمک کنیم. مسائلی هم که به آن اشاره کردید نیز توسط کمیسیون حقوقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در نهایت با پیشنهادات مطرح شده کمک 35 میلیارد تومانی شهرداری تهران به بیمارستان مغز و اعصاب و 35 میلیارد تومان دیگر برای کمک به بیمارستان سرطان به رای گذاشته شد و در نهایت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: