کد خبر: ۹۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 17
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در راستای ارائه خدمات سرپایی اولین پلی کلینیک در استان گلستان طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش شفا آنلاین،محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص احداث 252 پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیان کرد: این پلی تکنیک‌ها در حال احداث هستند که پیشرفت فیزیکی آنها بین 10 الی 85 درصد متفاوت است. اولین کلینیک طی دو ماه آینده در استان گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم تمام این پلی کلینیک‌ها در سال 95 به بهره‌برداری برسد.

آقاجانی عنوان کرد: فعال کردن 600 کلینیک موجود و تمام‌وقت کردن پزشکان در دو شیفت از دیگر اقدامات وزارت بهداشت در حوزه ارائه خدمات سرپایی است. 10 هزار پزشک متخصص و فوق تخصصی در همین راستا در دو شیفت صبح و بعدازظهر تمام وقت شدند.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با این سیاست به نسبت 50 - 50 ارائه خدمات در بخش دولتی و خصوصی دست پیدا کنیم تا مردم بتوانند به خدمات ارزان قیمت و با کیفیت تخصصی و فوق تخصصی دسترسی داشته باشند.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی کاملاً ضروری است اما لازم است تا بخش دانشگاهی نیز برای رفع نیاز مردم به ارائه خدمات ارزان قیمت بپردازد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: