کد خبر: ۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 13
شفا آنلاین>طب سنتی> یک کارشناس طب سنتی گفت: افراد دارای معده ضعیف و سرد که دارای علائمی مانند نفخ, یبوست و سوء هاضمه هستند, مصرف مربای "بالنگ" یا مربای "به " بدون شیرابه همراه با مقداری کره محلی و نان سنگک برشته در وعده صبحانه بسیار به رفع چنین علائمی کمک می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین،سید جواد علوی اظهار داشت: خوردن مربای "به" موجب تقویت معده و دهانه‌ آن شده و  از ایجاد بدبویی دهان جلوگیری می‏‌کند.

به گفته وی کسانی که دارای معده ضعیف و سرد هستند دارای علائمی مانند نفخ, یبوست و سوء هاضمه هستند که مصرف مربای  "بالنگ" یا مربای "به " بدون شیرابه همراه با مقداری کره محلی و نان سنگک برشته در وعده صبحانه بسیار به رفع چنین علائمی کمک کرده همچنین این صبحانه بسیار مقوی قوای جسمانی و جنسی است.

عدم مصرف چای در وعده صبحانه

این کارشناس طب سنتی درباره مصرف چای افزود: بهتر است که در وعده صبحانه چای مصرف نشود و هر لقمه بسیار جویده شده که این کار مانع سوءهاضمه و اختلال در سیستم گوارش می‌شود همچنین اعلاءترین نوع چای، چای خَتایی است که امروزه به چای سفید معروف است و طبیعتی گرم دارد, این نوشیدنی افزودنی نداشته و تخمیر نشده است.

مربای هویج خون صالح در بدن تولید می‌کند

علوی اضافه کرد: مربای هویج افزاینده قوای جنسی و مقوی احشا، رحم و هاضمه است و در بدن تولید خلط سالم و خون صاف می‌کند. جزر(هویج) قوه‌ی باه(قوای جنسی) را تقویت می‌کند و یکی از بهترین اشکال مصرف آن برای این منظور مربای آن است.

مصرف نوشیدنی‌های سرد در وعده صبحانه به قلب, معده و کبد آسیب وارد می‌کند

این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد در وعده صبحانه کیک یا شیرکاکائو سرد می‌خورند که بسیار به معده, قلب و کبد آسیب می‌رساند چرا که خون را غلیظ کرده و در دراز مدت بیماری‌های مختلفی را به وجود می‌آورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: