کد خبر: ۹۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 07
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از آمادگی بخش داروئی و بیمارستانی این سازمان برای همکاری با کشورهای آفریقایی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،عباس کبریایی زاده در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی با دکتر پاریرنیاتوا وزیر بهداشت و مراقبت کودکان جمهوری زیمباوه و تیم همراه وی در تهران افزود: اهتمام شرکت های تامین اجتماعی جهت رفع نیازهای بازار داروئی جمهوری زیمباوه و توسعه همکاری های مشترک با این کشور به عنوان مهم ترین برنامه های مهم ما در دولت یازدهم است.
 از سازمان تامین اجتماعی در این نشست، ظرفیت ها و راه های همکاری دو کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت جمهوری زیمباوه با ابراز شگفتی از پیشرفت های قابل توجه در حوزه بهداشت و سلامت و توفیقات قابل توجه در صنعت داروئی ایران، خواستار حضور موثر و افزایش همکاری دو کشور در زمینه های مورد علاقه ، اجرای پروژه های مشترک در زمینه تولید دارو و توسعه صادرات دارو به زیمباوه شد.
دکتر محمود پیری قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد نیز ضمن معرفی این بیمارستان گفت: میلاد راس هرم درمان در سازمان تامین اجتماعی است که در تمام ساعات شبانه روز حدود 50 پزشک متخصص در بیمارستان میلاد حضور دارند.
در این نشست که با حضور تعدادی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، توانایی های شرکت های تامین اجتماعی در حوزه های مختلف معرفی شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: