کد خبر: ۹۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 02
شفا آنلاین>سلامت>یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: کم‌خوابی موجب تیرگی رنگ پوست و اطراف چشم‏‌ها می‌شود و پُرخوابی موجب تورم صورت, پلک‌ها و بدرنگی پوست می‏‌شود. برای داشتن پوست روشن, شفاف و شاداب، داشتن خواب شبانه کافی بسیار کمک‌کننده است.

به گزارش شفا آنلاین، ناصر رضایی پور اظهار داشت:کم‌خوابی موجب تیرگی رنگ پوست و اطراف چشم‏‌ها می‌شود و پُرخوابی موجب تورم صورت, پلک‌ها و بدرنگی پوست می‏‌شود.

به گفته وی برای داشتن پوست روشن, شفاف و شاداب، داشتن خواب شبانه کافی بسیار کمک‌کننده است.

عوارض مصرف زیاد بادنجان

این دستیار تخصصی طب سنتی عنوان کرد: مصرف زیاد بادنجان، باعث درد و سنگینی پهلو، تیره و بدرنگ‌شدن پوست، غلظت خون، بواسیر و واریس، اندوه و افسردگی، و تولید سودا در بدن می‏‌شود.

رضایی پور افزود: برای اصلاح عوارض بادنجان باید آن را با روغن, گوشت و سرکه پخت همچنین مصرف زیاد غذا‏هایی مانند بادنجان، کلم، عدس، گوشت گاو و سوسیس و کالباس، باعث ایجاد رؤیا‏های سیاه, ترسناک و خواب‏‌های پریشان می‏‌شود.

فواید دم‌نوش اسطوخودوس

وی درباره دم‌نوش اسطوخودوس بیان داشت: طبیعت گیاه اسطوخدوس گرم است؛ آرام‌بخش اعصاب، تقویت‌کننده‌ سلول‌‏های مغز بوده و در درمان برخی سردردها مفید است همچنین این دم‌نوش برای رفع بی‌خوابی و پر خوابی افراد مفید است.

این دستیار تخصصی طب سنتی خاطرنشان کرد: افراد بسیار گرم‌مزاج باید از مصرف زیاد آن بپرهیزند زیرا باعث بی‌قراری و تشنگی می‏‌شود همچنین مصلح دمنوش اسطوخدوس مصرف شربت سکنجبین است در صورتی که فرد علائم غلبه گرمی مانند بی قراری و تشنگی را در خود ببیند.

برچسب ها: کم‌خوابی ، پوست ، شفاف
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: