کد خبر: ۹۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 22
شفا آنلاین>اجتماعی>سازمان هواشناسی از فردا تا اواسط هفته آینده، آسمان بیشتر مناطق کشور را بارانی پیش بینی کرد.

به گزارش  شفا آنلاین،  بر همین اساس از فردا ابرهای باران زا وارد کشور شده و استان های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان را فرا می گیرند و سبب بارش باران و برف و وزش باد در استان‌های غربی در اوایل امشب خواهد شد.

 

 سازمان هواشناسی همچنین از غالب شدن جوی آرام در کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد: این امرموجب تداوم پدیده غبار و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این سامانه فردا در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های مرکزی زاگرس فعال است.

شدت بارش در این روز در استان‌های زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب آذربایجان غربی و از بعد ازظهر در گیلان، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین، خواهد بود.

فعالیت این سامانه در استان‌های جنوبی به صورت رعد و برق خواهد بود و در روز یکشنبه نیز در نواحی ذکر شده همچنان فعال خواهد بود.

آب وهوای استان تهران، امروز صاف، در پاره‌ای نقاط همراه با غبارمحلی و در اوایل شب با افزایش ابر و فردا، نیمه ابری، به همراه غبارصبحگاهی خواهد بود و به تدریج نیز ابری خواهد شد.

در پاره‌ای نقاط نیز بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

اما پیش بینی می شود، امروزمیزان آلاینده ها در تهران، کرج،‌ قم، اصفهان و اراک بیشتر از حد مجاز باشد.
شبکه خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: