کد خبر: ۹۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 2016January 19
شفاآنلاین:سیاسی >اجتماعی >همزمان با به نتیجه رسیدن مذاکرات و اجرایی شدن برجام در چند روز گذشته، اظهارات مختلفی از سوی چهره های شناخته شده و صاحب نظر اقتصادی شنیده شد .
به گزارش شفاآنلاین، یکی از این اظهارات مربوط به مهدی جهانگیری نایب رییس اتاق بازرگانی تهران بود که به عنوان یک چهره مطرح و شناخته شده حوزه اقتصادی در صفحه اینستاگرام خود لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام را به مردم ایران تبریک گفت. در مطلب جهانگیری که تحت عنوان "هوا دلپذیر شد" نوشته شده می خوانید:

هوا دلپذیر شد... وقتی «رئیس دولت تدبیر و امید» برآمده از آرای مردم فرهیخته ایران سربلند اسلامی در صحن سازمان ملل متحد از «موج» سخن گفت، جهانیان پیام ایران برای رسیدن به «جهانی عاری از خشونت و افراط‌گری» را دریافتند و نتیجه آن در ماه‌های بعد در جریان مذاکرات هسته‌ای به نیکی هویدا شد. ایران اسلامی که در سایه درایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مستظهر به حمایت و ایستادگی ملت صبور، شاهد نزدیک‌ترین تعاملات و همکاری‌ها در سال «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» است، اکنون توانسته بر تمامی تبلیغات منفی و تحریم‌های ظالمانه و ضد ایرانی فائق آید و شیطنت‌های بسیاری که در این میان قصد برهم زدن معادلات مطلوب ایرانیان را داشت، همگی به خود عاملان و فاعلان بازگشت؛ . مایه خرسندی تمام ایرانیان است که حقانیت ملت ما بر پایه هنر و قدرت مذاکره قهرمانان هسته‌ای و دیپلماسی کشور اثبات شد و لبخند رضایت بر لب‌های مردم همیشه پیروزمان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: