کد خبر: ۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 2016January 19
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور:
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی بی‌تدبیری و رویه قهر و خشونت را در برابر اجتماعات آرام و صلح آمیز جامعه پزشکی را محکوم کرد.
به گزارش شفاآنلاین : عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی طی واکنشی درباره رخداد روز شنبه مقابل وزارت بهداشت در نامه‌ای اعتراضی عنوان کرد: روز شنبه 94،10،26 گروه کثیری از همکاران رادیولوژیست به منظور ملاقات با مسئولان به محل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراجعه و خواستار ورود به سالن اجتماعات و ملاقات برای طرح خواسته‌ها و مطالبات حرفه ای خود می‌شوند.


متاسفانه با این تجمع مدنی و آرام آنان برخورد قهرآمیزی صورت گرفته و برای نخستین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پزشکان، به روش‌های قهرآمیزی توسل جسته شده و بی‌توجه به خواسته آنان برای گفت‌وگو، پرسش و پاسخ با رویه ای تند و غیر قابل انتظار با این همکاران برخورد شده است.

  آقازاده آورده است: صرف نظر از اصالت خواسته‌های این همکاران و هر نتیجه کارشناسی که در اثر بحث و گفت‌وگو می‌تواند حاصل شود، این گونه عکس العمل‌ها به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و بی‌تدبیری و رویه قهر و خشونت را در برابر اجتماعات آرام و صلح آمیز جامعه پزشکی محکوم می‌کنیم.

جامعه خدوم پزشکی پس از سالیان دراز خدمات ایثارگرانه در سخت ترین روزهای دفاع مقدس و خدمات صادقانه در نخستین سنگرهای سلامتی و بهداشت مردم شهید پرور میهن اسلامی‌مان با اینگونه رفتارهای اهانت آمیز از تصمیم خود برای ارتقای سلامتی مردم و پیگیری خواسته‌های بر حق و مطالبات اصیل خویش دست بر نخواهد داشت.

صلابت و استواری صنوف متحد پزشکان و شاغلین حرف پزشکی، با این اقدامات قهرآمیز خدشه دار نخواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: