کد خبر: ۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 2016January 18
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو هیئت مدیره انجمن صرع ایران از برگزاری مسابقه عکاسی روز جهانی صرع، در روز ۱۹ بهمن۹۴ مصادف با روز جهانی صرع خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر پرویز بهرامی گفت: این مسابقه با موضوع «آری! من می توانم!» از سوی انجمن جهانی صرع برگزار می شود.

وی اظهار داشت : این مسابقه در ۲ بخش عکاسی با گوشی های هوشمند و تبلت و همچنین عکاسی با دوربین های معمولی برگزار و به نفرات اول هر بخش از سوی انجمن جهانی صرع هزار یورو به عنوان جایزه تعلق می گیرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: در گذشته عکاسی با دوربین های غیرحرفه ای یک سرگرمی محسوب می شد اما در سال های اخیر عکاسی جزئی از زندگی روزانه شده و با وجود گوشی های هوشمند و با ورود عکس های سلفی انفجار وسیعی از اشتراک گزاری عکس ها در شبکه های مجازی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و واتس آپ صورت گرفته است .

معاون روابط بین الملل انجمن صرع ایران با اشاره به اینکه  افراد به تصور اینکه برای عکاسی ، حتماً نیاز به استفاده از دوربین های حرفه ای گران قیمت و یا کلاس های آموزشی عکاسی دارند، افزود: هدف از این مسابقه، نشان دادن قابلیت ها و توانمندی های افراد با فائق آمدن بر محدودیت های موجود و  نمایش توانمندی های بیماران مبتلا به صرع علیرغم موانعی که برایشان وجود دارد، است.

بهرامی یادآور شد: از کشورهای مختلف در این مسابقه شرکت می کنند و در نهایت نمایشگاهی از بهترین عکس های ارسالی از دوشنبه اول فوریه تا جمعه پنجم فوریه ۲۰۱۶ در پارلمان اروپا در استراسبورگ برپا می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۷ دی (۱۷ ژانویه) فرصت دارند آثار خود را به آدرس ایمیل ibedublin@eircom.net ارسال کنند.

بهرامی در مورد مقررات شرکت در این مسابقه گفت: در عکس های ارسالی بایستی کلمه #epilepsyday وجود داشته باشد و به گونه ای باشد که احساس موفقیت در آنها دیده شود.

وی با ذکر این مطلب که علاوه بر مبتلایان به صرع، سایر افراد نیز می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: علاقمندان زیر ۱۶ سال برای حضور در مسابقه باید اجازه والدین خود را داشته باشند.

دوازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران، از ۳۰ دی تا دوم بهمن ۹۴ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.مهر

برچسب ها: انجمن ، جهانی ، صرع
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: