کد خبر: ۹۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015December 30
شفا آنلاین>سلامت>دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی از فراگیری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برای همه جامعه خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ما موضوع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را برای همه جامعه مطرح می‌کنیم تا موج سلول‌های بنیادی برای همه راه بیفتد و همه‌گیر شود.

وی بیان کرد: در هفت ماه گذشته که تغییراتی در این ستاد انجام شد تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه به بیش از 30 شرکت دانش‌بنیان افزایش یافته و خود این شرکت‌ها برای ثبت خود در این ستاد حضور پیدا کرده‌اند.

دبیرستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در هفت ماه گذشته بخشی از برگزاری جشنواره‌ها را به نمایشگاه‌ها اختصاص داده‌ایم تا محصولات تجاری نشده با محققان ارتباط برقرار کنند.

حمیدیه تصریح کرد: در نخستین دوره جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده و مانند برخی از جشنواره‌های دیگر که کنگره دارد، نیست.

وی عنوان کرد: در این جشنواره تنها یک بخش کنگره وجود دارد و بخش‌های دیگر کاملا متفاوت است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: