کد خبر: ۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 20
وزیر دفاع:
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>وزیر دفاع با بیان اینکه این وزارتخانه در موضوع سلامت مردم به دنبال منافع اقتصادی نیست، گفت: بخش‌های اقتصادی خود را وارد این عرصه خواهیم کرد تا به مردم خدمات‌رسانی شود.

به گزارش شفاآنلاین : حسین دهقان در جریان مراسم کلنگ‌زنی ساخت مرکز جامع درمان سرطان گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که ما با جدییت به دنبال ساخت این مرکز باشیم و من می‌گویم ما برای مقدمات خیلی جنگیدیم و امروز عملیات آغاز شده است.

وی ادامه داد: دوره بلندی را پشت سر گذاشتیم اما امروز قول می‌دهیم در یک بازه زمانی کوتاه تعدادی از 13 مرکز جامع درمان سرطان را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کادر درمان ایران جزو برترین‌ها در دنیا است، گفت: در دولت همه علاقمند هستند تا به کمک وزیر بهداشت در تحول سلامت بیایند، ما نیز از ابتدا اعلام کردیم که همه مراکز نیروهای مسلح را در اختیار طرح تحول قرار می‌دهیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: آماده هستیم تا در مناطق محروم واحدهای درمانی خود را به صورت دوره‌ای مستقر کنیم و تنها در زمینه دارو از وزارت بهداشت کمک بگیریم.

دهقان همچنین به موضوع حضور شرکت‌های تابعه وزارت دفاع در عرصه سلامت گفت: ما به دنبال درآمد در حوزه سلامت نیستیم بلکه دنبال آن هستیم اگر درامدی داریم در اختیار خدمت به مردم قرار دهیم به همین منظور بخش‌های اقتصادی خود را به حوزه سلامت وارد می‌کنیم.

وی افزود: مرکز جامع سرطانی که امروز کلنگش به زمین خورد 10 سال پیگیری کردم و در مجموع در موضوع سرطان و وارد کردن پیشرفته‌ترین تجهیزات مدت‌ها است که پیگیر موضوع هستم و در بیمارستان خاتم بخشی از کار را انجام دادیم اما متاسفانه هیچکدام از وزرای بهداشت قبلی همراه ما نبودند.

دهقان در پایان قول داد که طبق توافق در همان بازه زمانی مشخص شده مراکز جامع درمان سرطان به بهره‌برداری برسد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: