کد خبر: ۸۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 27
شفاآنلاین :مسئولان و متولیان حوزه تعاون،کارو رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، با همدلی و همزبانی درراستای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.


به گزارش شفاآنلاین، برای برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت سازمان تامین اجتماعی از آخرین ساعت های چهارشنبه 4/9/94 تا  بامداد روز پنج شنبه 5/9/94 میزبان نشست مسئولان عالی وزارتخانه های تعاون ،کارو رفاه اجتماعی و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بود.

سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که پیش از این ضمن تصریح بر صیانت از حقوق  سازمان، عدم وجود شکاف در بین دو وزارتخانه و متولیان طرح تحول سلامت را مورد تاکید قرار داده بود؛ در این باره گفت : این نشست با حضور آقایان علی ربیعی و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی  در جوی کاملا صمیمی و همراه با همدلی برگزار شد و تا ساعتی از بامداد امروز پنج شنبه بطول انجامید.

وی با اعلام این که مسولان هر دو وزارتخانه، شأن حضور و مسئولیت خود را متعلق به ملت عزیز دانسته و از ضرورت حل مسائل و مشکلات به نفع مردم ، سخن به میان آوردند ، افزود: در این نشست ، مسائل فی مابین بطور شفاف مطرح و مقرر گردید با تشکیل سه کارگروه ویژه مسائل ، بررسی و راه حل های لازم استخراج و عملیاتی شود.

نوربخش ادامه داد: کارگروه پیگیری پرداخت بدهی بیمه ها به مراکز درمانی دانشگاه ها ، کارگروه کنترل مصارف درمانی و دارویی و همچنین کارگروه هماهنگی میان معاونین دو وزارتخانه به عنوان سه کارگروه مصوب نشست یاد شده هستند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، افزود: همچنین مقرر شد با هدف ایجاد هماهنگی های بیشتر و تشریح سیاست ها و برنامه های مشترک دو وزارتخانه تا دو هفته آینده همایشی با حضور مسئولان وزارتخانه ها ، تمام دست اندرکاران طرح تحول سلامت ،مدیران استانی بیمه ها و روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شود.

نوربخش اظهار داشت: طرح تحول سلامت مهم ترین طرح دولت جناب آقای دکتر روحانی در بعد سیاست داخلی است و هیچ مسئله ای نباید مانع اجرای آن شود.

وی گفت : در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی ، مسئولان و متولیان حوزه تعاون،کارو رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نیز با همدلی و همزبانی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: