کد خبر: ۸۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 27
شفاآنلاین:پرستار جوان پسر بچه بیمار،که در مقابل پدر شیطان صفت پسر بیمار مقاومت کرد به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفت و بعدهم به طور دلخراشی کشته شد.
به گزارش شفاآنلاین و براساس اعلام پلیس آمریکا،قربانی جنایت سیاه که جانیا نام داشت چندی قبل ازسوی مرد 40 ساله ای به نام جان اسنو- 40 ساله- برای پرستاری از پسر خردسال بیمار استخدام شد تا در نبود او، از جیمی 11 ساله، مراقبت کند.اما روز گذشته مرد شیطان صفت زودتر از محل کار به خانه برگشت.

بر اساس گزارش پلیس؛ جان اسنو پس از مصرف مخدر هروئیین به سوی جانیا پرستار فرزندش حمله ورشد تا با اجبار به او تعرض کند.اما وقتی با مخالفت جانیا را روبرو شده او را به شدت مورد ضرب وشتم قرارداد.بعدهم به طور  به وحشیانه ای به زن جوان نیمه جان تعرض کرد.بعد هم  او را با بالش خفه کرد
اما همزمان با ناپدید شدن مرموز زن جوان و درجریان تحقیقات ماموران ،سرانجام جنازه ی جانیا در انباری خانه اسنو کشف شد در حالیکه صورتش کبود و بدنش نیز به علت ضرب وشتم زخمی بود.

به گزارش پلیس کالیفرنیا، جانیا فارغ التحصیل پرستاری بود ودر طول خدمتش کمک های بسیاری به کودکان کرده بود.

پلیس در پایان خاطرنشان کرد: جان اسنو نیز پس ازبازجویی ها و اعتراف به جنایت، به اتهام قتل عمد و تعرض دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: