کد خبر: ۸۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 12
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مازندران صورت گرفت؛
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مازندران، مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان تأمین اجتماعی ولی عصر(عج) قائمشهر، طی مراسمی افتتاح شد.

 مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان تأمین اجتماعی ولی عصر(عج) قائمشهر افتتاح شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
مرکز فوق تخصصی قلب باز قائمشهر پاسخگوی نیازهای مردم منطقه است

به گزارش شفاآنلاین،دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم به تشریح جایگاه سازمان تأمین اجتماعی در جامعه پرداخت و گفت: این سازمان در تأمین امنیت و سلامت بیمه شدگان و مردم نقش اساسی ایفا می کند.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی 5میلیون مستمری بگیر و 35 میلیون بیمه شده و افراد تبعی آنها را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: بیش از 50درصد از جمعیت کشور از خدمات این سازمان برخوردارند.
دکتر نوربخش با اشاره به اینکه با تدابیر دولت دکتر روحانی، دریچه های امید به روی اقتصاد کشور گشوده خواهد شد، ابراز امیدواری کرد : برای سازمان تأمین اجتماعی نیز شرایط بهتر خدمت رسانی فراهم شود.
وی از دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار روفاه اجتماعی نیز بابت مهیا نمودن بستر های مناسب برای ارتقا خدمت رسانی و حمایت از بیمه شدگان تقدیر وتشکر کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در سال های 92 و93، میزان افزایش حقوق مستمری بگیران 25 درصد تعیین شد و در سال 94 حقوق آنها 15درصد افزایش یافت و به عبارتی در این سه سال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بیش از نرخ تورم بوده است.

دکتر نوربخش با اشاره به بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 80بیمارستان و 300 مرکز درمانی ملکی ارائه گر خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان هستند و در بخش درمان غیر مستقیم نیز سازمان تأمین اجتماعی با طرح تحول سلامت کشور همراهی و همکاری کامل داشته است.

وی در خصوص مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان تأمین اجتماعی ولی عصر(عج) قائمشهر افزود: این مرکز ششمین مرکز بستری ملکی استان مازندران است  که طی 3سال گذشته عملیات تکمیل و تجهیز آن با سرعت انجام شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: طرح اولیه این مرکز  در سال 79 ارائه شد ولی متأسفانه به دلیل مشکلات مربوط به پیمانکار و تأمین منابع مالی ساخت آن با تأخیر انجام شد.
دکتر نوربخش گفت: مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان تأمین اجتماعی ولی عصر(عج) قائمشهر دارای 25 تخت بستری است که تا سالها نیاز استان به این نوع خدمات را رفع می کند.


وی با بیان اینکه دستگاههای آنژیوگرافی و ام آر آی این مرکز تکمیل کننده خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان مازندران هستند، اظهار امیدواری کرد مراکز درمانی ملکی این استان عرضه کننده خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان باشند و همچنین کارکنان این مرکز که در مدت کوتاهی از طریق آزمون جذب شده اند، در تسکین آلام بیماران موفق باشند و رضایت آنها را کسب کنند.

امام جمعه قائمشهر و نماینده استان مازندران درمجلس خبرگان رهبری:
سازمان تامین اجتماعی در شهرستان قائمشهر خدمات درمانی پیشرفته ای ارائه می کند


آیت الله علی معلمی، در مراسم افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) قائم شهر، عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی پیشرفته ای در شهرستان قائمشهر ارائه کرده است که از این بابت خدا را شاکریم .
وی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی به تشکر از خدمت تاکید شده است ، افزود: دولت کریمه و خدمت گزار توجه کافی به امر سلامت دارد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: فعالیت در حوزه درمان و سرمایه گذاری در این بخش برای جامعه و همه آحاد مردم ضروری است
آیت الله معلمی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی موفق عمل کرده است و اگر رقابتی بین این سازمان و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی شکل بگیرد سبقت در امر خیر است .
امام جمعه قائمشهر، مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران و بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر را از جمله دستگاههای موفق استان دانست که کمترین میزان شکایات مردمی را دارند و برای مدیران و کارکنان تامین اجتماعی آرزوی توفیق بیشترکرد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی:
مرکز قلب قائمشهر مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیاست

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: این سازمان در دوره مدیریت فعلی در مسیر صحیح خدمت رسانی قرار گرفته است.
دکتر محمد علی همتی  با اشاره به عیادت از بیماران بستری در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر، افزود: در این دیدار، شاهد رضایتمندی بیماران از خدمات این مرکز بودیم.
وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی متفاوت با سایر مراکز درمانی کشور هستند، اظهار داشت: خدمات این سازمان به کارگران و بازنشستگان به عنوان شریف ترین اقشار جامعه ارائه می شود و این افتخاری برای این سازمان است.
دکتر همتی افزود: تجهیز این مرکز توسط بهترین تکنولوژی های دنیا انجام شده و در کشور بی نظیر است و این دستگاهها توان آنژیو گرافی از عروق قلبی و مغزی را دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران:
90درصد نیروهای مرکز فوق تخصصی قلب باز قائمشهر بومی استان هستند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه احداث مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر، بیش از 7سال به طول انجامید، اظهار داشت:  بعد از تغییر پیمانکار در سال 91، طی سه سال گذشته روند ساخت وساز تسریع پیدا کرد.
دکتر محمد خورشیدی گفت: سفر سال گذشته دکتر نوربخش به استان مازندران، نقطه عطفی شد تا تصمیمات خوبی برای این مرکز اتخاذ و شرایط برای تجهیز آن فراهم شد .
وی هزینه ساخت را 12میلیارد تومان و هزینه تجهیز این مرکز را 13میلیارد تومان اعلام کرد.
دکتر خورشیدی افزود: دستگاههای خریداری شده برای این مرکز از بهترین برندهای دنیا هستند.
وی ادامه داد: تاکنون 4عمل قلب باز، 3 آنژیوپلاستی و 18آنژیوگرافی در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر انجام شده  و 70 نفر نیز در نوبت آنژیوگرافی هستند.
دکتر خورشیدی گفت: 2 جراح  و 6 متخصص قلب  در این مرکز همکاری می کنند .
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران  گفت: 100 نفر نیروی انسانی در مدت 5روز از طریق شرکت در آزمون و طی مصاحبه جذب شدند و بیش از 90 درصد این نیروها از نیروهای بومی استان هستند.

گفتنی است این مرکز باحضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائمشهر، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، دکتر بند پی رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: