کد خبر: ۸۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 11
شفا آنلاین>سلامت>استاندار همدان در جمع مهمانان کنگره بین المللی اعصاب و در ضیافتی که به مناسبت حضور پروفسور سمیعی و برگزاری نوزدهمین کنگره جراحان مغز و اعصاب برگزار شد

به گزارش شفا آنلاین، نیکبخت  استاندار همدان با اشاره به برجستگی‌های همدان در ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، همدان را مکان مناسبی برای پیاده سازی طرحهای جدید و تبدیل شدن به قطب پزشکی غرب کشورعنوان کرد.

وی با قدردانی از پروفسور سمیعی به دلیل ساخت مرکز علوم اعصاب ایران در تهران که سال اینده افتتاح می شود گفت: رایزنی‌هایی برای ساخت مرکز مشابهی در ابعاد کوچکتر در همدان انجام شده است و امید است با ایجاد این مرکز قدم بزرگی در ارتقای جایگاه پزشکی استان همدان و کمک به بیماران برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز میزبانی کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب را افتخاری ارزشمند دانست و اظهار داشت: شهر تاریخی همدان میزبان حکیم و دانشمند فرزانه ابوعلی سینا است و با توجه به ظرفیتهای موجود میتواند به مسقط الراس پزشکی جهان تبدیل شود.

دکتر سید حبیب اله موسوی بهار با تشکر از پروفسور سمیعی برای استقبال از راه اندازی مرکز اعصاب در همدان؛ سفر این پزشک سرشناس و برگزاری نوزدهمین کنگره مغز و اعصاب را مایه خیر و برکت برای استان دانست.

وی به برگزاری هر جه باشکوهتر مراسم روز پزشک در ارامگاه بوعلی سینا تاکید کرد و همه پزشکان حاضر در جلسه را برای حضور پرشور در برنامه ادای احترام به مقام حکیم بوعلی سینا در روز پزشک که در شهریورماه هر سال برگزار می شود؛ دعوت کرد.

در ادامه این برنامه به منظور اجرایی کردن طرح بنیاد پروفسور سمیعی در همدان نشست کوتاهی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و پروفسور سمیعی برگزار و راهکارهای عملی طرح مذکور بررسی شد.

در این نشست پروفسور سمیعی گفت: هیچ استانداری را به جدیت و صداقت مهندس نیکبخت در زمینه خدمت به مردم ندیده ام، وی فارغ از نام و نان تنها به دنبال توسعه استان و فراهم کردن بستر خدمات برای مردم است با آنکه خود غیر بومی است و اصالتا همدانی نیست.

استاندار نیز در این نشست با تقدیر از تصمیم پروفسور سمیعی وی را انسانی شریف و نابغه ای بی نظیر در جهان بر شمرد وگفت : این اقدام شما تا ابد در یاد و خاطر مردم استان همدان باقی خواهد ماند.طب ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: