کد خبر: ۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 09
شفا آنلاین>اجتماعی>نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه رزمایش یگان‌های ویژه، نیروی انتظامی را یکی از مهمترین عوامل امنیت‌آفرینی در کشور قلمداد کرد.

به گزارش شفا آنلاین، حجت‌الاسلام علی‌‌اکبر ابوترابی در رزمایش اقتدار یگان‌های ویژه با اشاره به امنیت مثال زدنی کشورمان در شرایط کنونی منطقه اظهار کرد: امروز بدون تردید یکی از مهمترین عوامل برقراری امنیت مثال‌زدنی کشورمان که از دورترین مرزها تا قلب شهرها را شامل می‌شود، جانفشانی‌های نیروی انتظامی و پلیس است. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شهدا و جانبازان نیروی انتظامی را پشتوانه محکمی برای امنیت کشور عنوان کرد و افزود: ما امیدواریم با نیروی انتظامی و پرسنل خدوم این نیرو در سایه ایمان، انگیزه، عزم، دانش و امکانات و تجهیزات، بهترین و بالاترین امنیت را برای مردم خلق کنند. 

ابوترابی‌فرد ادامه داد: همچنین جانفشانی‌های پرسنل پلیس و نیروی انتظامی باعث خواهد شد تا هر روز احساس امنیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و بیش از پیش نظم و امنیت در جامعه حکمفرما شود. 

وی در پایان با تقدیر از فعالیت‌های یگان‌های ویژه ناجا در کنترل اغتشاشات، کمک‌رسانی در بحران‌ها و برخورد با مخلان امنیت، جایگاه یگان‌های ویژه نیروی انتظامی را جایگاهی رفیع و والا توصیف کرد. 

در رزمایش اقتدار یگان‌های ویژه یگان‌های رهایی گروگان  ودیگر یگان‌های این نیرو با نشان دادن گوشه‌ای از توانمندی‌های رزمی خود بخشی از تجهیزات نفری و خودرویی این یگان را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشتند و در جریان فعالیت‌های این یگان‌ها قرار گرفتند. تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: