کد خبر: ۸۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 05
شفاآنلاین :سلامت جنسی >مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: زنان کمتر از مردان به کلینیک های سلامت جنسی مراجعه می کنند.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر امیر مدیر ضمن بیان این مطلب یکی از دلایل مهم این امر را نا آگاهی بیشتر زنان نسبت به سلامت جنسی و نیز عرف های اشتباه جامعه عنوان کرد.
مدیر، میزان مراجعه زنان به کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال را 10 درصد عنوان کرد؛ این در حالی است که بر اساس آمار جهانی حدود 40 درصد مراجعه کنندگان به کلینیک های جنسی را بانوان تشکیل می دهند.
این اورولوژیست در ادامه افزود: بسیاری از بانوان که در زندگی مشترکشان با مشکل روبه رو می شوند، نمی دانند کم توجهی به مشکلات جنسی شان دلیل بروز مشکلات بعدی است؛ این در حالی است که بسیاری از تنش های اجتماعی و فشارهای روحی و روانی در صورت وجود رابطه سالم خانوادگی قابل مدیریت خواهد بود.
این پزشک متخصص تاکید کرد: روابط گرم خانواده موجب افزایش نشاط افراد،حضور مفیدتر و سودمندتر در محیط کار و اجتماع می شود.
مدیر در ادامه به کمبود کلینیک های مشاوره رسمی سلامت جنسی در کشور اشاره کرد و اینکه این امر سبب شده است،برخی شبکه های اجتماعی و ماهواره اطلاعات نادرستی را در اختیار افراد قرار دهند.
وی همچنین گفت: قرار است طی روز های 13 و 14 مهر ویزیت ومشاوره رایگان سلامت جنسی به رایگان در مجتمع دارویی و درمانی هلال انجام شود که روز 13 مهر به بانوان و روز 14 مهر به مردان اختصاص دارد.
مدیر همچنین گفت: همایش «خانواده بانشاط، جامعه سالم» روز چهار شنبه 15 مهرماه با حضور روانشناسان در محل این مجتمع برگزار می شود.
کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال با اهدافی همچون آموزش و رفع مشکلات جنسی زوج ها ، مرداد ماه امسال افتتاح شد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار