کد خبر: ۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 05
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: طرح تحکیم و تداوم خانواده نیازمند فرهنگ‌سازی است.
به گزارش شفا آنلاین،زهرا ساعی مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری تهران  با اشاره به اینکه  مهارت‌های زندگی، تحکیم و تداوم خانواده باید در جریان مستمر و مداوم فرهنگ‌سازی قرار بگیرد ،اظهار کرد: مهارت‌های زندگی از جمله فرزندآوری و فرزند‌پروری باید در جریان مستمر و مداوم فرهنگی باشد و مقوله آموزش نیز جدی گرفته شود.

وی در ادامه افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله شریف) در مورد افزایش جمعیت در تلاش هستیم آموزش‌ها هدفمند، هدایت شده و منظم باشد که وقوع این امر نیازمند هماهنگی درون‌بخشی و برون‌بخشی است.

ساعی تصریح کرد: طرح‌ آموزش مهارت های فرزند آوری و تحکیم خانواده و توزیع بسته‌های آموزشی  در مدارس استان تهران که با همکاری آموزش‌و‌پرورش شهر تهران اجرا می‌شود نیازمند پایش است.

* شناسایی و جذب زنان نخبه و کارآفرین استان تهران

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و جذب زنان نخبه و کارآفرین گفت: در خصوص برندسازی  و کیفیت محصولات تولیدی بانوان کارآفرین که اکثراً زنان سرپرست خانوار هستند، فضایی را به صورت گردشی در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران یادآور شد:موانع تضعیف کارآفرینان باید شناسایی شود تا بستری برای تولید اقتصادی و کمک به اقتصاد ملی بوسیله این کارآفرینان فراهم شده و خلا‌های قانونی رفع گردد تا عرصه برای کسب‌و‌کار اقتصادی بانوان مناسب‌سازی شود.

وی در پایان تصریح کرد: توسعه اقتصادی کشور با کارآفرینی زنان نیز ارتباط دارد و زنان در این عرصه می‌توانند بسیار مؤثر باشند و نیازمند این است که در زمینه کسب مهارت به دانش‌بنیانی مجوز شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: