کد خبر: ۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 01
دکتر قیامت خبرداد:
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >همایش ها>رییس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه، از برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی «بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد» از اول تا سوم مهر ماه در تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمدمهدی قیامت روز سه شنبه در نشست خبری دوازدهمین کنگره  بین المللی بیهوشی ،مراقبت های ویژه و درد افزود: این کنگره پس از سه سال بصورت بین المللی و با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

معاون آموزشی وپژوهشی نظام پزشکی تهران ادامه داد: 30 سخنران بین المللی به همراه سخنرانان برجسته ای از ایران در این کنگره حضور خواهند داشت، همچنین قرار است سه تا چهار هزار پزشک به این رویداد بین المللی دعوت شوند.
قیامت ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این کنگره، کیفیت مراقبت افزایش یافته و با توجه به حضور میهمانان خارجی، از آخرین دستاوردهای حوزه بیهوشی نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
رییس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ادامه داد: همچنین در این کنگره تحقیقات و دستاوردهای جدید محققان ایرانی معرفی می شود زیرا این دستاوردهای بالینی و علمی، باعث افزایش استاندارد مراقبت های ویژه می شود.

وی به موضوع عوارض آمبولی در بخش بیهوشی اشاره کرد و گفت: در منطقه تنها کشوری هستیم که در زمینه آمبولی دارای پروتکل است.
قیامت ادامه داد: در زمان انجام عمل باید از بیماران رضایت کامل گرفته شود زیرا ممکن است مشکلات جدی به همراه داشته باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پزشك بيهوشي
|
Turkey
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
بابا تورا به خدا روي تعرفه بيهوشي در ديكلينيكها نظارت كنيد ،توي صورتحساب بيمار عدد واقعي را براي بيهوشي مينوسند ولي مبلغ ناچيزي به دكتر بيهوشي مي رسد و باقيمانده سهم جراح و مركز است،و تا اعتراض كني بيرونت مي كنند و يك دكتر بيهوشي جديد و از همه جا بي خبر را مياورند و روز از نو تا اون هم بفهمه چه خبره بيرونت ميكنند! بخصوص در كلنيك .... تهرانپارس و .... نارمك!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: