کد خبر: ۷۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 01
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >هشتمین شماره فصلنامه درمان یاب، با موضوع مکمل های غذایی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، نشریه درمان یاب در این شماره به بررسی چالش های سیاست گذاری مکمل ها و فروش آنلاین مکمل های غذایی پرداخته است.

سخن آغازین این شماره را دکتر محمد بشری با موضوع صنعت مکمل های غذایی در دوره پساتحریم ذکر کرده و نگاهی به توقف انتقال تجربه های بین الملل در دروه ی تحریم های بین المللی در حوزه ی مدیریت و عواملی از این دست پرداخته است.

سرمقاله این شماره نیز به قلم سعید اویس سردبیر نشریه و با موضوع جای خالی آمار ذکر شده و به کمبود اطلاعات جامعی از انواع مکمل های موجود در بازار اشاره شده است.

مصاحبه ها، یادداشت ها، مقالات و... در این پرونده به 6 بخش تقسیم شده که در هریک از فصول سعی شده از زوایای گوناگون به موضوع مورد نظر پرداخته شود.

فصل اول با موضوع سیاست گذاری را با مصاحبه با دکتر اکبر عبدالهی اصل در قامت معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا ودارو با موضوع زیر ساخت های فروش آنلاین مکمل های غذایی و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف این سیستم و کاستی های برچسب اصالت آغاز کرده است.

پس از آن در گفتگویی با دکتر امیر حسین جمشیدی، مدیر کل اداره نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو به ساماندهی بازار مکمل در چند سال آینده اشاره شده است.و پس از آن گفتگو با دکتر حسین رستگار به عنوان مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، صیانت از سلامت را بررسی کرده و پس از آن با دکتر مصطفی کریمی به سمت معاون فنی اداره نظارت و ارزیابی دارو، مراحل نظارت بر واردات بالک و واردات مکمل ها را ذکر کرده است.

در فصول بعدی با موضوعات صنعت، غذای فرموله، اقتصاد داروخانه، مکمل های ورزشی و سلامت صحبت به میان آمده است.

در فصول ذکر شده با مدیران صنعت و تولید داخلی به صحبت نشسته و در کنار ایشان نیز از دیدگاه های متخصصین تغذیه، پوست، روانپزشکی، بیهوشی، ورزش و .... با خبر می شویم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: