کد خبر: ۷۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 31
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به این که از طرح تحول نظام سلامت راضی هستیم، گفت:به طورقطع توجه بیشتر به زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان نتایج بهتری را در آینده به همراه خواهد داشت.

دکتر حسن تأمینی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی بوده اما اگر به موضوع زیر ساخت های بهداشت و درمان بیشتر توجه شود و در آینده کارها به گونه ای پیش برود که بهتر بتوانیم کار را با هزینه های کمتری مدیریت کنیم خیلی بهتر خواهد بود زیرا هزینه ها بالاست.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم آن که با ادامه یافتن همین روند امکان دارد که شرایط خوبی ایجاد نشود اما زحمات خیلی زیادی برای این طرح کشیده شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

این نماینده مجلس در ادامه به شفاآنلاین گفت: در صورت عدم توجه بیشتر به بهداشت و درمان نمی توانیم بودجه ای که باید تزریق شود را تأمین کنیم؛ از طرفی دیگر بیمه ها مشکلات زیادی دارند؛ بیمارستان های دولتی کشش ندارند و بیماران را به بیمارستان خصوصی ارجاع می دهند. اما بیمارستان های خصوصی هم به دلیل عدم حمایت های لازم از سوی بیمه های تکمیلی قادر به ارائه خدمت نیستند و به طور کلی میزان نارضایتی در حال افزایش است .بنابراین در این طرح جمیع این موارد همه با هم باید دیده شوند تا بتوانیم کارنامه موفقی داشته باشیم. حال آن که به طور کلی عدم توجه به موارد مذکور وقوع مشکلاتی را در پی خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: