کد خبر: ۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 31
رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت خبر داد؛
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از برگزاری دو فراخوان جذب هیات علمی طی شهریور و اسفند سال جاری خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین : سید علی حسینی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارای حدود 17 هزار عضو هیات علمی رسمی و پیمانی هستند که علاوه بر این
، حدود دو هزار عضو هیات علمی به عنوان متعهد خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه در دانشگاه های غیربرخواردار اشتغال به کار دارند.
حسینی افزود: بر اساس شاخص های تعیین شده از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت با توجه به تعداد دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی با کمبودهایی در حوزه هیات علمی وزارت بهداشت مواجه هستیم.
وی تصریح کرد: به منظور تکمیل کادر هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال جاری، دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و اسفند پیش بینی شده است که در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت به نشانی http://aac.behdasht.gov.ir درج می شود.
رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیش بینی شده است در سال جاری از محل مجوزهای جدید و همین طور مجوزهای باقیمانده از سال های قبل، تعداد قابل توجهی عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور جذب شوند که می تواند تا حدودی مرتفع کننده نیازهای آموزشی نظام سلامت کشور باشد.
حسینی گفت: جزییات مربوط به فراخوان شهریور به زودی در سامانه مرکز امور هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درج می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: