کد خبر: ۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 30
وزیربهداشت خبرداد:
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش متخصصان داخلی برای ساخت داروهای مورد نیاز گفت : بهره برداری و رونمایی از چند قلم داروی نوترکیب تا آخر سال انجام می گیرد.
به گزارش شفاآنلاین ، دکتر قاضی زاده هاشمی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود :‌  این داروهای نوترکیب که گرانقیمت محسوب می شود و تامین آن از خارج از کشور یکی از مشکلات بود ، در داخل تولید خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر استمرار ادامه اجرای طرح تحول سلامت  گفت : این طرح با قوت ادامه می یابد و مردم از این موضوع خوشحال هستند و جامعه پزشکی نیز به این طرح تحول سلامت افتخار می کند.



وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش متخصصان داخلی برای ساخت داروهای مورد نیاز کشورمان گفت : از چند قلم داروی نوترکیب تا پایان سال بهره برداری و رونمایی می شود.


هاشمی افزود: این داروهای نوترکیب که از اقلام گرانقیمت بشمار می روند و تامین آن از خارج از کشور یکی از مشکلات بود در داخل مورد بهره برداری واقع می شود .


وی در ادامه با تاکید بر استمرار ادامه اجرای طرح تحول سلامت گفت: این طرح با قوت ادامه می یابد و مردم از این موضوع خوشحال هستند و جامعه پزشکی نیز به این طرح تحول سلامت افتخار می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: