کد خبر: ۷۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 30
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بدهی این سازمان به بیمارستان ها تا پایان شهریور پرداخت می شود.
به گزارش شفاآنلاین دکترسید تقی نوربخش با بیان این خبر در خصوص اقدامات سازمان تامین اجتماعی نیزاظهارداشت: هر سازمان بیمه‌گر علاقه به پوشش افراد بیشتری دارد. زیرا منابع سازمان افزایش پیدا می‌کند و طبیعتا می‌توانیم مسئولانه‌تر به تعهداتمان عمل کنیم، از این رو سازمان تامین اجتماعی هم به دنبال پوشش بیمه‌ای بیشتر است.

 

60 هزار میلیارد بدهی دولت گذشته به تامین اجتماعی/ پرداخت بدهی در قالب بودجه سالیانه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، گفت: بدهی دولت قبل به سازمان تامین اجتماعی 60 هزار میلیارد بوده است.البته این میزان بدهی در قالب بودجه های سالیانه پرداخت خواهد شد.


نوربخش با اشاره به دیدارش با رییس مجلس، یادآور شد: در خصوص وضعیت سازمان و بدهی دولت به تامین اجتماعی نیز با دکتر لاریجانی جلسه ای گذاشتیم که ایشان نیز قرار شد، مساعدت های لازم را لحاظ کنند.

 

پرداخت بدهی بیمه به بیمارستان ها تا پایان شهریور

نوربخش در واکنش به مشکلات بیمه‌ای بیمارستانها، گفت: طبق قانون 60 درصد بیمه بیمارستان‌ها باید توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود، اما عقب ماندگی های مالی سبب اختلالات مالی در این مدت شده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، یادآور شد: در حال حاضر بدهی بیمه تمام داروخانه ها تا ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و پزشکان تا اول خرداد ماه پرداخت شده اما در مورد بیمارستان‌ها عقب تر هستیم که تا پایان شهریور ماه سال جاری، جبران خواهیم کرد.

 

میزان سود دهی شرکت های تامین اجتماعی قابل قبول است

نوربخش همچنین به شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی اشاره کرد و در مورد میزان سوددهی این شرکت ها گفت: میزان سود دهی شرکت های بیمه گر نسبت به وضعیت اقتصادی و بازار سرمایه قابل قبول است.

وی افزود: در حال حاضر نیز  به دلیل بحران نقدینگی و مشکلات اقتصادی کشور که عمدتا میراث تحریم، کاهش قیمت نفت و وضعیت بورس بوده است،  بر فعالیت های اقتصادی سازمان و شرکت های تابعه آن، تاثیرگذار است اما نسبت به سایر هلدینگ ها قابل قبول است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به خانه ملت تاکید کرد: در میزان سوددهی شرکت ها و فعالیت اقتصادی این سازمان، دولت هیچ گونه دخالتی ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: