کد خبر: ۷۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 24
شفا آنلاین>سلامت>گل نیلوفر سرشار از ویتامین سی و انواع ویتامین‌های ب ، آنتی اکسیدان‌ها و فهرستی از مواد معدنی است که پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث روشن‌تر شدنش می‌شود

به گزارش شفا آنلاین، وقتی اسم گل نیلوفر می‌آید، در ذهن شما گلی زیبا به رنگ سفید یا صورتی و یا کاربرد این گل در بسیاری از دین‌ها و فرهنگ‌ها مجسم می‌شود. چیزی که شاید فکرش را هم نکنید فواید گل نیلوفر برای زیبایی است. این گل فواید بسیاری برای پوست و موهای‌تان دارد. اگر می‌خواهید از چای گل نیلوفر و یا ریشه‌اش استفاده کنید در مورد چیزهای فوق‌العاده‌ای که این گل برای‌تان به ارمغان خواهد آورد، بیشتر بخوانید.


- فواید گل نیلوفر برای پوست

گل نیلوفر سرشار از ویتامین سی و انواع ویتامین‌های ب ، آنتی اکسیدان‌ها و فهرستی از مواد معدنی است که پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث روشن‌تر شدنش می‌شود. محصولاتی که حاوی نیلوفر طبیعی هستند به کنترل غده چربی‌ساز پوست کمک می‌کنند و پوست چرب را میزان می‌کند. این گل حتی می‌تواند پوست را مرطوب نگه دارد و خاصیت کششی‌اش را بهبود بخشد. ریشه این گل ویتامین آ دارد و به کاهش التهابات کمک می‌کند، ترمیم پوست را سرعت می‌بخشد و می‌تواند برای آکنه هم موثر باشد. در کل گل نیلوفر بری پوست معجزه می‌کند.

 

- فواید گل نیلوفر برای مو

خاصیت کشسانی فقط مختص پوست نیست. نوشیدن چای نیلوفر یا شستن مو با آن به موها حجم بیشتری می‌دهد، خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد و تقویتش می‌کند. در طول تابستان وقتی موهای‌تان کمی شکننده می‌شود، کمی ریشه گل نیلوفر می‌تواند شادابی و سلامتی را به موهای‌تان بازگرداند. با موخوره خداحافظی کنید و به موهای ابریشمی و براق سلام کنید.

 

- فواید گل نیلوفر برای بدن

به خاطر اینکه هیچ چیز زیباتر از سیستم داخل بدن‌مان نیست، خوردن گل نیلوفر می‌تواند به بدن و نظم و ترتیب ذهن کمک کند و سلامت قلب را تقویت کند و این به خاطر پتاسیمی است که گل نیلوفر دارد. این گل میزان انرژی را افزایش می‌دهد و حال آدم را خوب می‌کند. ترکیبات معدنی قوی مانند مس و آهن در گل نیلوفر مسئول سلامت بدن است.
اینها فقط بخشی از خواص این گل بود. گل نیلوفر برای بدن پاکی به ارمغان می‌آورد و به سلامت بدن می‌انجامد و ارگان‌های بدن را تقویت می‌کند و استحکام می‌بخشد
برچسب ها: گل نیلوفر ، چای ، پوست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: