کد خبر: ۷۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 24
شفا آنلاین>سلامت>ریمل های ضد آب به مرور می توانند موجب ریزش مژه ها و از دست دادن بخش قابل توجهی از حجم مژه ها شود

به گزارش شفا آنلاین، همانطور که می دانید از نظر بهداشتی، ورود به استخر با ارایش ممنوع اعلام شده و این ممنوعیت بسیار به جا و منطقی است.موادی که از آرایش وارد آب استخرها می شود، ممکن است باعث عفونت و صدمات پوستی افراد دیگر شود.

این روزها بسیاری از افراد از ریمل های استخری استفاده می کنند که دیرتر از روی مژه ها پاک شده و ماندگاری بالاتری دارند.اما فراموش نکنید استفاده مداوم از این ریمل ها می توانند صدماتی جدی را به مژه ها وارد کنند و با پوشش سنگین روی مژه ها، مانع از رشد طبیعی و مناسب آنها شوند.

در ضمن از آنجاییکه شستن این نوع ریمل ها از روی مژه ها به تلاش بیشتری هم نیاز دارد، احتمالا همراه با شستشو تعدادی از مژه های خود را هم از دست خواهید داد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای شستن ریمل با آب و صابون که منجر به خشک شدن پوست اطراف چشم و صدمه به مژه ها می شود، با کمی روغن زیتون یا شیر، ابتدا به ارامی مژه ها را تمیز کنید و بعد با آب بشویید و یا از کمی گلاب به جای تونر استفاده کنید.

با اینکار، علاوه بر اینکه مژه ها کنده نمی شوند، بلکه پوست دور چشم، سفیدتر و شفاف تر شده و از بروز چین و چروک های اطراف چشم هم پیشگیری خواهد شد.

البته محلول های چشم پاک کن خوبی هم در فروشگاههای محصولات مراقبتی از پوست موجود هستند که چنانچه از مارک های معتبر و استاندارد انتخاب شوند، می توانند در پاک کردن آرایش چشم به شما کمک کرده و مانع از خشکی پوست دور چشم و ریختن مژه ها شوند.

پیشنهاد می کنیم با روشهای گفته شده، مژه ها را تقویت کرده و موجب افزایش رشد و تقویت آنها شویید.روغن کرچک از بهترین هاست.با یکماه استفاده از روغن کرچک، علاوه بر کاهش حتی رفع چروک های دور چشم، مژه هایی بسیار زیبا و جذاب خواهید داشت و در همان روزهای نخست استفاده از روغن کرچک، شاهد رویش مژه های جدید و زیبا خواهید بود.

بدون هیچ گونه اغراق باید ادعا کنیم که با استفاده از روغن کرچک، بدون کاشت مزه، مژه هایی به همان زیبایی خواهید داشت.

برچسب ها: استخر ، آرایش ، ریمل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: