کد خبر: ۷۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 23
شفاآنلاین:سلامت >جامعه پزشکی >مرکز«ام آر آی» بیمارستان ولایت دامغان درآستانه هفته دولت و با حضور، میرزا احمد طباطبایی خیر سلامت، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه کلنگ‌زنی شد

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر شادنوش در مراسم کلنگ‌زنی مرکز «ام آر آی» بیمارستان ولایت، اظهار داشت: سال 94سالی خوش برای سلامت استان است، آنچه امروز در استان در حوزه سلامت شاهد آن هستیم نتیجه همدلی و همزبانی مسئولین، مردم شریف و خیرین سلامت این استان است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: با ساخت و راه‌اندازی این مرکز تصویربرداری پزشکی، بسیاری از کمبودهای شهرستان دامغان در این زمینه کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه تجهیز این مرکز توسط خیر سلامت جناب آقای میرزا احمد طباطبایی انجام میشود، افزود: حدود5 میلیارد تومان برای تجهیز این مرکز تصویر برداری هزینه شده است .

در ادامه دکتر شادنوش افزود: خرید دستگاه «ام آر آی» 5/1 تسلا که از پیشرفته‌ترین مدل‌های دستگاه «ام آر آی» است 5 میلیارد تومان هزینه به دنبال داشته است. و این دستگاه جزء چهار دستگاه برتر کشور است که قسمت عمده هزینه این دستگاه با همت خیر سلامت اهداء شده است و البته در تهیه و خرید این دستگاه از حمایتهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز بهره مند شده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه 230 متر مربع فضا برای ساخت این مرکز در نظر گرفته شده است، گفت: برای ساخت این مرکز 550 میلیون تومان تخصیص در نظر گرفته شده است که انشاءالله به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر شادنوش در ادامه به نصب دستگاههای سلامت در بیمارستان و کلینک این شهرستان اشاره نموده و گفت:خیر محترم سلامت جناب آقای میرزا احمد طباطبایی چهار دستگاه از جمله دستگاه سی تی اسکن به مبلغ 2 میلیارد تومان، دستگاه سنجش تراکم استخوان به مبلغ 240 میلیون تومان، دستگاه تست ورزش به مبلغ 50میلیون تومان و سونوگرافی به مبلغ 300میلیون تومان نیز به بخش سلامت این شهرستان اهداءنمود است که در حال بهره برداری میباشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد: مجموعه این تجهیزات و خدمات بیمارستان ولایت دامغان را به یک بیمارستان بسیار توانمند تبدیل میکند که به مردم شریف شهرستان دامغان و زائرین ثامن الحجج(ع) خدمات سلامت با کیفیتی ارائه خواهد نمود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: