کد خبر: ۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 21
شفا آنلاین>سلامت>برگ الوئه ورا تهیه کنید و ژل داخلش رو جدا کنید و خورد کنید و پوست سرتونو باهاش ماساژ بدین

به گزارش شفا آنلاین، بسیاری از انسانها  مشکل شوره سر پوسته پوست شدن پوست  سر دارند این مشکل به دلایل تولید سبوم و یا خشک شدن پوست سر و یا پسوریازیس پوست سر  و یا التهاب ناشی از محصولات می باشد.


شوره سر خود را به ۳ روش خانگی و سنتی درمان کنید. در این مطلب شما با آلوئه ورا , حنا و سرکه سیب ، شوره سر خود را درمان کنید .



درمان شوره سر با حنا
**یک قاشق چاى خوری حنا (دوست داشتین از حناى بیرنگ هم میتونید استفاده کنید) با نصف استکان روغن زیتون تصفیه نشده مخلوط کنید و دو بار پوست سر ماساژ بدین و با پلاستیک سرتونو بپوشونید و بهد از دو-سه ساعت برید حموم بشورید(میتونید یک قاشق چاى خورى هم سدر اضافه کنید)هم براى شوره و هم خارش سر خوبه.



درمان شوره سر با سرکه
**یک ساعت قبل از حموم موهاتونو را با سرکه سیب یا آبغوره (و به خصوص لِرت آبغوره لِرت همون ماده لزجی که توى شیشه‌های آبغوره ته نشین میشه) پوست سرتونو با میوه‌هاى اسیدى مثل لیمو،پرتقال،گریپ فروت و غیره ماساژ بدین و بعد از نیم تا یک ساعت بشورید.



درمان شوره سر با آلوئه ورا
**برگ الوئه ورا تهیه کنید و ژل داخلش رو جدا کنید و خورد کنید و پوست سرتونو باهاش ماساژ بدین،این کار رو هفته اى دو الى سه بار نیک ساعت قبل از حموم انجام بدین براى شوره سر خیلى موثر هست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: