کد خبر: ۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 13
شفا آنلاین>اجتماعی>هتل‌های 4 و 5 ستاره پنج شهر گردشگری اصفهان، یزد، تهران، شیراز و اهواز تا سال 2016 توسط گردشگران خارجی رزرو شده است.

به گزارش شفا آنلاین،ابراهیم پورفرج رئیس جامعه تورگردانان ایران با اعلام این خبر می‌گوید می‌گوید در تهران، اصفهان، یزد و شیراز هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تا سال ۲۰۱۶ جای خالی ندارند. در شهری مانند اهواز فقط یک هتل ۴ ستاره خوب وجود دارد که آن هم رزرو شده است. چون میزان گردشگران خارجی ورودی به ایران نسبت به سالهای گذشته رشد کرده است.

به گفته او شرکت های بزرگ تورگردانی در حال عقد قرارداد با ما هستند این استقبال بعد از توافق های هسته ای انجام شده بیشتر شد. به نحوی که حتی نامه نگاری کردیم در شهر اصفهان و ماه مهر به عنوان فصل ورود گردشگران خارجی جشنواره برگزار نشود، چون گردشگران خارجی در راه هستند هتل‌ها جا ندارد و این ماه دقیقا اوج ورود توریست خارجی به اصفهان است. بنابراین می توان جشنواره هایی مانند فیلم کودک را به زمان دیگری موکول کرد.

پورفرج گفت: ما اکنون با کمبود هتل‌های مناسب در کشور مواجه هستیم ساخت یک هتل سه سال طول می کشد بحث ما این است که کار را باید شروع کنیم و بودجه ویژه ای به آن بدهیم و فراخوان سرمایه گذاری در حوزه هتل سازی داده شود و گرنه حرف زدن درباره اینکه هزار هتل ساخته می شود آسان است.

وی تصریح کرد: باید حداقل ۴ هتل جانمایی شود و یک تیم نیز روی ساخت و سازها نظارت کند تا بودجه ساخت هتل در جای دیگری هزینه نشود. وقت آن رسیده که رئیس سازمان میراث فرهنگی از رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای ایجاد زیرساختها بگیرد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: