کد خبر: ۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان به افراد فارغ‌التحصیل و نخبگان متاهل وام مسکن که از 80 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافته است پرداخت می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،سعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان  اظهار کرد: یکی از تسهیلاتی که به نخبگان ارائه می‌شود وام مسکن است که از 80 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافته و قرار بر این است که تنها به افراد فارغ‌التحصیل و نخبگان متاهل پرداخت شود. 

وی در ادامه افزود: وام مسکن به دانشجویان مجرد در گذشته داده می‌شد که متاسفانه در پرداخت آن دچار مشکل شدند و نمی‌توانستند ماهیانه 900 هزار تومان اقساط آن را پرداخت کنند. 

سهراب پور با اشاره به علاقه فعالیت نخبگان در شرکت‌های دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: با توجه به مذاکراتی که بنیاد ملی با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است بسیاری از نخبگان علاقمند به فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و اگر نخبگان در این شرکت‌ها مستقر شوند در سال اول 80 درصد و در سال دوم 60 درصد حقوق دانشجویان نخبه از سوی بنیاد پرداخت می‌شود. 

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: بسیاری از نخبگان علاقمند هستند تا عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند که بنیاد تلاش می‌کند روند جذب افراد سریع‌تر انجام شود این افراد دوست دارند در دانشگاه‌های دولتی جذب هیات علمی شوند ولی بر خلاف علاقه‌‌ آن‌ها به دانشگاه‌های آزاد معرفی می ‌شوند. 

وی عنوان کرد: برای نخبگان استخدام دولتی را در نظر گرفته‌ایم که اگر ارگان یا سازمانی احتیاج به نیرو داشت اولویت با افراد نخبه باشد و همچنین با مذاکراتی که داشته‌ایم نخبگان برای جذب از مرحله‌ی مصاحبه معاف شده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: