کد خبر: ۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۴ - 2015June 28
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>سلامت>پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران با هدف معرفی تکنیک های نوین درمان بیماری های لثه و بافت های نگهدارنده دندان و با حضور چهره های مطرح بین المللی در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین : عباس سیدشاکری دبیر اجرایی این کنگره افزود: در پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران مباحث متعددی از جمله شناخت بیماری و درمان های غیرجراحی و جراحی پریودنتال (بافت های نگهدارنده دندان)، آثار بیماری های پریودنتال بر سلامت عمومی، طرح درمان های کارآمد در بازسازی ضایعات استخوانی اطراف دندان های طبیعی و ایمپلنت از سوی برخی از مشهورترین دانشمندان و محققان این علوم نقد و بررسی می شود.

وی از پروفسور « آلبرکسون»، رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه «گوتنبرگ» سوئد به عنوان عضوی از تیم اولیه پروفسور « برنمارک» که بنیانگذار ایمپلنت دندانی به شکل نوین است به عنوان میهمان ویژه این کنگره نام برد.

 شاکری اظهار داشت: پروفسور « ونگ» سرپرست تخصصی دانشگاه میشیگان نیز که از جمله شناخته ترین چهره ها در تحقیقات پریودنتولوژی و ایمپلنت به شمار می رود در روز اول این کنگره به سخنرانی خواهد پرداخت.

  وی ادامه داد: پروفسور «دوهان» از کشور امریکا در مورد کاربردهای فاکتورهای رشد در درمان های بازسازی بافتی و دکتر «رومانس» نیز درباره بازسازی نسج نرم پیرامون دندان و ایمپلنت سخنرانی کرده که هر دو این افراد از دیگر چهره های بنام این رشته به شمار می روند.

به گفته شاکری، همچنین چند سخنران بین المللی دیگر از کشورهای ایتالیا، بلژیک و ترکیه که همگی از استادان حاذق هستند در این کنگره حضور دارند که در مورد شیوه های جدید درمان بازسازی استخوان و پروتکل های درمانی به بحث خواهند نشست.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران تصریح کرد: متخصصان پریودنتیکس و متخصصان سایر رشته های درگیر با پریودنتولوژی و ایمپلنت های دندانی و نیز دندانپزشکان عمومی، مخاطبان برنامه های علمی پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران را تشکیل می دهند. علاوه بر آن به دلیل اهمیت فراوان کنترل بهداشت دهان و دندان، سمپوزیوم بهداشت کاران دهان و دندان در روزهای دوم و سوم کنگره برگزار خواهد شد.همچنین دومین «تورنومنت» سراسری دانشجویان دندانپزشکی کشور همزمان با این کنگره برگزار می شود.

 همزمان با این کنگره، نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور شرکت های تولید کننده و واردکننده در زمینه ایمپلنت های دندانی، مواد بازسازی کننده و تجهیزات دندانپزشکی برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: