کد خبر: ۶۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 14
شفا آنلاین>سلامت> وقتي فصل ها تغيير مي کنند زيبايي شما نيز بايد متحول شود. نيازي نيست که بعد از يک روز کاري همه لوازم آرايش خود را دور بريزيد ساده تر اين است که راهي را براي به روز کردن چهره خود.

به گزارش شفا آنلاین، وقتي فصل ها تغيير مي کنند زيبايي شما نيز بايد متحول شود. نيازي نيست که بعد از يک روز کاري همه لوازم آرايش خود را دور بريزيد. ساده تر اين است که راهي را براي به روز کردن چهره خود با اضافه کردن رنگ هاي گرم تابستاني براي لب و چشم پيدا کنيد.

 نگهدارنده هاي پوست

اول از همه نگهدارنده هاي پوستي خود را با توجه به تغيير فصل انتخاب کنيد. پوست خود را هفته اي يکبار براي جلوگيري از پوسته شدن آن لايه برداري کنيد، و از مرطوب کننده هاي قوي تر براي محافظت از پوستتان در هواي گرم و خشک استفاده کنيد. با اين حال شما بايد باز هم از مرطوب کننده هايي که در آنها ضد آفتاب نيز وجود دارد براي محافظت از پوستتان در برابر آفتاب استفاده کنيد. 

بعد از اينکه  به کار برگشتيد، کرم پودر هاي مرطوب را دور بريزيد و از فونداسيون و محو کننده ها استفاده کنيد. تابستان وقت مناسبي براي اين است که فونداسيون هاي قديمي خود را دور بريزيد (چون پر از باکتري هستند) و يکي جديد بخريد. محو کننده ها - يا اون چيزي که من آنها را راز جهاني مي نامم)- براي پوشاندن دور چشم بسيار مناسب است.

آرايش

شما بايد از سايه هاي تابستاني در اين فصل استفاده کنيد، اما تغيير از بهار به تابستان نبايد زياد چشمگير باشد. ساده ترين کار اين است که سايه هاي گرم و گندم گون مي تواند تغييز زيادي ايجاد کند. رژهاي مايع خود را با رژهاي کرم مانند (رژهاي جامد) عوض کنيد. اگر برافروختگي اي که در بهار برايتان ايجاد شده است در حال محو شدن است ، از رنگ برنز براي پيشاني و گونه ها و بيني و چانه خود استفاده کنيد. 

در فصل تابستان همه سايه ها از رنگ هاي طبيعي پوست الهام گرفته اند. اين رنگ ها در دنيا بسيار جذاب و پر کاربرد هستند زيرا باعث زيبا تر شدن زنان شده اند . زيبايي طبيعي به اين معنا نيست که از لوازم آرايش استفاده نشود، بلکه به اين معناست که سايه ها و رنگ ها بايد با رنگ پوست شما همخواني داشته باشد.

مو ها 

گذراندن زمان زياد در زمستان و بهار موها را زخيم و شکننده مي کند. فصل تابستان بهترين فصل براي ترميم موها مي باشد. من همچنين تن هاي هايلايت موهايم را در تابستان براي ظاهري گرم تر که براي اين فصل مناسب است حفظ کرده ام.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: