کد خبر: ۶۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی امروز چهارشنبه با حضور صاحبنظرانی از هفت کشور جهان آغاز به کار کرد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر محسن مطلبی دبیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی دراین باره اظهارکرد: به منظور آموزش به بیماران 300 بیمار از مراکز دیالیز سراسر کشور به این کنگره دعوت شدند تا در یک برنامه آموزشی پرستاران و پزشکان مربوطه آموزش های لازم را در مورد جنبه های مختلف بیماری های کلیوی به آنها ارایه دهند.

وی افزود: این بیماران می توانند به عنوان یک مبلغ این اطلاعات را در اختیار سایر بیماران نیز قرار دهند و آنها را با جنبه های مختلف بیماری خود آگاه سازند.

مطلبی اظهارکرد: همچنین چهار کارگاه آموزشی برای بیماران دیالیزی با هدف آموزش سبک زندگی و ارتقای کیفیت زندگی این بیماران در این کنگره برگزار می شود.

مطلبی در مورد مهمانان حاضر در این کنگره اظهارداشت: هشت نفر از صاحبنظران و متخصصان برتر رشته های مرتبط با کلیه از هفت کشور اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند، یونان، بلژیک و جمهوری چک در این کنگره به ارایه تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه نفرولوژی و اورولوژی می پردازند.

وی در مورد محورهای برگزاری این کنگره اظهارکرد: پیوند کلیه، سلامت خانواده، دیالیز، سرطان پروستات، مراقبت های ویژه بیماران کلیوی، سنگ کلیه، عفونت ادراری، شب ادراری کودکان و ناتوانی جنسی از جمله محورهای برگزاری این کنگره است.

وی اظهارکرد: 67 مقاله به صورت سخنرانی و 160 مقاله به صورت پرسش در این کنگره ارایه می شود که 90 درصد آن را اساتید داخلی ارایه کرده اند.

نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی امروز (چهارشنبه) 20 خردادماه با حضور جمعی از صاحبنظران و متخصصان رشته های مرتبط با این حوزه در مرکز همایش های رازی آغاز به کار کرد. این کنگره تا 22 خردادماه ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: