کد خبر: ۶۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 05
شفاآنلاین :اجتماعی >هواشناسی >کارشناس سازمان هواشناسی از گرمتر شدن تهران، افزایش ابر و بارش رگبار در شمال و مرکز ایران همچنین تشکیل گرد و غبار و نفوذ آن به داخل کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،امین حسین نقشینه گفت : از امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل شمال، دامنه های البرز غربی و مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و در برخی نقاط هم رگبار و رعد و برق پیش بینی می کنیم و انتظار داریم شدت ناپایداری ها در استان های اردبیل و زنجان باشد.

وی درباره شرایط جوی شنبه و یکشنبه نیز گفت: فردا شنبه هم بارش های جوی پراکنده در دامنه های البرز مرکزی و در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق در زاگرس مرکزی و جنوبی تداوم می یابد. در روز یکشنبه نیز با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل شمالی کشور کاهش نسبی دما برای سواحل و بارش باران روی دریای خزر را خواهیم داشت، ضمن اینکه دریا مواج می شود.

وی درباره شرایط جوی سایر بخش های کشور گفت: بارش های پراکنده در نقاط شمال شرقی و جنوب شرقی در بعدازظهر امروز رخ می دهد و وزش باد شدید را در شمال شرق و جنوب شرق پیش بینی می کنیم، همچنین انتظار داریم باد و گرد و خاک در این مناطق رخ دهد و بادهای شدید لحظه ای را امروز بعدازظهر در استان های البرز، سمنان، قزوین، قم و مرکزی خواهیم داشت که انتظار داریم یکشنبه هم همین شرایط تکرار شود.

این کارشناس هواشناسی از تشکیل گرد و غبار روی کشور عراق و اثر این پدیده بر کاهش دید در نواحی غربی کشور خبر داد.

نقشینه درباره شرایط جوی تهران و دمای پایتخت گفت: فردا و پس فردا در برخی ساعات انتظار رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید را برای تهران انتظار داریم. دمای امروز تهران 37 درجه، فردا شنبه 38 و در روز یکشنبه به 39 درجه سانتیگراد می رسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: