کد خبر: ۶۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 04
شفاآنلاین_اجتماعی>جذابیت>بی شک موهای جوگندمی تمام مردان را خوش تیپ تر می کند. این موها باعث باتجربه به نظر رسیدن مردها شده و جذابیتی خاص به آنها می بخشد.

به گزارش شفاآنلاین،متاسفانه برخی از آقایان نسبت به خاکستری بودن موهایشان واکنش نشان می دهند و از اینکه موهای سفید بین موهای تیره شان می بینند، احساس نگرانی می کنند.

پذیرفتن

با واقعیت روبه رو شوید. خواه ناخواه سنتان افزایش می یابد و ملازمه افزایش سن نیز سفید شدن موها است. موهای خاکستری می تواند شیک و جذاب باشد، بدین شرط که اعتماد به نفس خود را پس از سفید شدن موها از دست ندهید.

درخشان کردن

فراموش نکنید که موهای خاکستری نیز همانند موهای تیره، نیازمند رسیدگی هستند. درخشان کردن موها با کمک رطوبت رسان هایی همچون روغن های طبیعی را فراموش نکنید.

صورتتان را اصلاح کنید

تمیزی و اصلاح صورت، نقشی اساسی در جذاب به نظر رسیدن موها ایفا می کند. اگر قصد دارید ریش یا سبیل بگذارید همواره آنها را مرتب کنید و اگر قصد دارید که صورتتان را اصلاح کنید، بهتر است این کار را به صورت منظم انجام دهید.

اعتماد کنید

اگر تاب تحمل موهای جوگندمی زیبایتان را ندارید و این موها به شما حس پیری می دهد، پس به آرایشگرتان اعتماد کنید و به او اجازه دهید تا موهایتان را رنگ کند.

 nikoo

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: