کد خبر: ۶۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 28
شفاآنلاین :در ایثاری دیگر از جنس صداقت و فرهنگ خانواده شهید دکتر داوود اصغری به وصیت این شخصیت والامقام کتاب‌های کتابخانه تخصصی و شخصی وی را که شامل کتاب‌های پزشکی بود به کتابخانه مرکزی اردبیل اهدا کردند.
به گزارش شفاآنلاین ،خانواده این شهید والامقام که سال‌های عمر خود را در ترویج و توسعه مبانی فرهنگی و اعمال خیرخواهانه سپری کرده بود این بار با اهدای کتاب‌های پزشکی این شهید به کتابخانه مرکزی ایثار و گذشت وی را تکمیل کردند.
خانواده شهید دکتر اصغری که چندی پیش پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، به جمع قافله شهدای دفاع مقدس پیوست، با حضور در کتابخانه مرکزی اردبیل کتاب‌های کتابخانه این شهید بزرگوار را که بخشی از نفیس‌ترین کتاب‌های تخصصی علم پزشکی را شامل می‌شد، اهدا کردند.

خانواده شهید دکتر اصغری هدف از این کار را برخورداری دانشجویان پزشکی و علاقه‌مندان حوزه طب از این کتاب‌ها مطرح و اظهار کردند: نذر و اهدای این کتاب‌ها به طور حتم موجب شادی و رضایت روح بزرگ آن شهید سرافراز خواهد شد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با قدردانی از حضور خانواده شهید دکتر داوود اصغری در کتابخانه مرکزی اردبیل و اهدای کتاب‌های این شهید بزرگوار، این حرکت را مصداق نذر کتاب دانست و آن را الگویی برای همگان قلمداد کرد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: