شفاآنلاین_این کتاب از ۱۰ فصل شامل تاریخچه، مفاهیم و تعاریف ، مدیریت استراتژیک ، سازماندهی و ساختار ،تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاهیابی ، زیر ساختها، سیستمها و نرمافزارها ، روابط مشتریان ، محصولات و خدمات ، مشاغل کلیدی ، کانالهای توزیع و شواهد فیزیکی ، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی ، در ۲۰۰ صفحه تشکیل شده است .
به گزارش شفاآنلاین، این کتاب از ۱۰ فصل شامل تاریخچه، مفاهیم و تعاریف ، مدیریت استراتژیک ، سازماندهی و ساختار ،تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاهیابی ، زیر ساختها، سیستمها و نرمافزارها ، روابط مشتریان ، محصولات و خدمات ، مشاغل کلیدی ، کانالهای توزیع و شواهد فیزیکی ، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی ، در ۲۰۰ صفحه تشکیل شده است .
کتاب بانکداری شرکتی که بر مبنای ۳ سال تجربه کاری در این حوزه و بررسی تجربیات جهانی توسط احسان باقری به رشته تحریر درآمده است ، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارایه نماید .
لازم به توضیح است فصول انتخاب شده بر مبنای نیازها و سئوالاتی است که در این حوزه مطرح هستند . نگارش کتاب به گونه ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل استفاده باشد. همچنین این کتاب به عنوان منبع آموزشی توسط بانکهای کشور و مراکز آموزشی مطرح در حوزه بانکداری انتخاب و در اختیار دانش پژوهان بانکی قرار گرفته است .
اقتصاد رویکرد