کد خبر: ۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 01
شفا آنلاین:دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه از خدمت رسانی به 819 فوریت جاده ای و 926 فوریت شهری در مناطق تحت پوشش دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  با اشاره به آمار مراجعات به اورژانسها و درمانگاههای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: در بحث حوادث جاده ای تاکنون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 819 فوریت رخداده است که از این میزان 403 مورد مربوط به حوادث مرتبط با حمل و نقل  و 102 مورد نیز مربوط به حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل  جاده ای بوده است.

وی افزود: دراین حوزه در این مدت 314 مورد مراجعه بیماری و مراجعه به ایستگاه سلامت  انجام شده است.  366 مورد تصادفي به بيمارستان اعزام شده و 68 اعزام به بيمارستان مورد غير تصادفي  داشته ایم که 33 مورد از مصدومان تصادفی  در محل بروز حادثه مورد درمان قرار گرفتند و 346 مورد مراجعه بیمار غیر تصادفی داشته ایم که در محل خدمات درمانی لازم به آنها ارایه شده است.

 معاون درمان دانشگاه با اشاره به خدمات رسانی به هموطنان در حوزه شهری در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد:از   926 فوریتی که در حوزه مناطق شهری تحت پوشش این دانشگاه وجود داشته است؛ 311 مورد حوادث مرتبط با حمل و نقل  و 443 مورد مربوط به حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل  و  172 مورد بیماری بوده است.

ویتاکید کرد: 276 مورد اعزام مصدومان تصادفی به بيمارستان و 382 مورد اعزام بیمار غير تصادفي  به بيمارستان داشته ایم. همچنین 35 مورد از مصدومان تصادفی در محل مورد درمان قرار گرفتند و 244 مورد از موارد غیر تصادفی نیز در محل توسط همکاران مربوطه مورد درمان قرار گرفتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار