کد خبر: ۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 09
باحضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و رئیس کمیته ملی المپیک؛
شفاآنلاین-طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و رئیس کمیته ملی المپیک، قهرمانان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدتقی نوربخش در این مراسم حمایت سازمان تأمین اجتماعی از قهرمانان ورزشی را در راستای وظایف اجتماعی این سازمان و ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: ورزشکاران و قهرمانان الگوی جوانان هستند و تلاش و پشتکار آنان می‌تواند سرمشق جوانان باشد.

وی ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را قهرمانان همیشگی تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: این عزیزان در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و قهرمانان واقعی این ملت ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء امنیت اجتماعی را از مهمترین وظایف این سازمان برشمرد و افزود: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و در این سازمان برای افزایش نشاط و شادابی خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بویژه بازنشستگان و مستمری بگیران و همچنین کارکنان سازمان تلاش می‌کنیم و توجه به امور ورزشی نیز در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر نوربخش ادامه داد: تکریم قهرمانان ورزشی در واقع اقدامی نمادین برای قدردانی از تلاش‌های این عزیزان برای افتخار آفرینی آنان و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم اقدام سازمان تأمین اجتماعی در تکریم قهرمانان ورزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: قهرمانان ورزشی از سرمایه‌های اجتماعی هستند و مسئولین در همه رده‌ها باید قدرشان را بدانند و حمایت از آنان باعث تقویت انگیزه قهرمانان برای افتخار آفرینی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران الگوی جامعه هستند، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی حدود 51 درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است و ورزشکاران می‌توانند خدمات گسترده این سازمان را برای جامعه بازگو کنند.

هاشمی با اشاره به محدودیتها و کاستی‌های موجود برای حمایت کافی از قهرمانان ورزشی، اقدام سازمان تأمین اجتماعی را جبران بخشی از کاستی‌ها دانست که باعث تقویت ورزش قهرمانی می‌شود.

شهرام هروی، مشاور ورزشی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم از حمایت دکتر نوربخش از فعالیت‌های ورزشی تقدیر کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی به ورزش همگانی و قهرمانی توجه می‌کند و امیدواریم در سال 94 نیز شاهد تداوم این حمایت‌ها باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: