کد خبر: ۵۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 28
شفاآنلاین-تقویت قوای جنسی آن هم با نوعی گیاه مخدر در میان زنان اسرائیلی رواج پیدا کرده است و باورهای غلط آنها در این رابطه این زنان و دسته ای از مردان را در معرض مشکلات روانی قرار داده است.
به گزارش شفا آنلاین،تقویت قوای جنسی زنان و مردان شهرک نشین اسرائیلی از راه و روشی خطرناک و پرعارضه با استفاده از گیاه قات به طور گسترده در این کشور رواج پیدا کرده است.

قات چیست

قات گیاه گلداری است که بومی بخش گرمسیری شرق افریقا و شبه جزیره عربستان می‌باشد. این گیاه از سال  1973 توسط سازمان جهانی بهداشت نوعی ماده مخدر محسوب شده و در منطقه صعده کشور یمن بطور وسیع کشت می‌شود.

گفتنی است که این مخدر بسیار گران قیمت بوده و قیمت یک بسته برگ قات در سال 1388 در حدود 17 هزار تومان بود. این بسته تنها برای مصرف یک وعده استفاده می‌شود. برگ گیاه قات تا یک هفته در یخچال قابل نگهداری است و معمولاً بصورت تازه مصرف می‌شود.

 


معنی قات زدن چیست

قات زدن به عمل مکیدن تدریجی شیره برگ گیاه قات که نوعی مخدر است گفته می‌شود.

قات زدن موجب می‌شود تا مصرف کننده برای چند ساعت با نشاط، سرزنده و هیجانی شده و شروع به صحبت بی ربط کند، در ساعات بعدی دچار سکون شده و در نهایت دچار خمودگی و تنبلی جسمی و فکری شود

بشنوید از روش خطرناک تقویت قوای جنسی زنان اسرائیلی

به گزارش دیلی میل شایعه تأثیر برگ گیاه "قات" بر توان جنسی موجب شده است که زنان و مردان اسرائیل به صورت گسترده به مصرف این نوع ماده مخدر گرایش پیدا کنند.

 

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" با اعلام این خبر تأکید کرد که این روزها ده‌ها هزار زن در شهرکها در حال مصرف قات هستند؛ بهانه دیگر این زنان برای مصرف قات، کاهش اشتها و گرفتن رژیم غذایی است. !

این روزنامه از گسترش مصرف قات در میان جوانان اسرائیلی به شدت هشدار داد. در برخی مجلات و روزنامه های محلی مصرف این نوع ماده مخدر از نظر رژیم صهیونیستی قانونی اعلام کرده اند. روزنامه های صهیونیستی در مورد خطرات مصرف این گیاه و رواج مصرف ان در میهمانی های اسرائیلی نوشتند و ابراز نگرانی کردند.

 این درحالی است که طبق تحقیقات مصرف "قات" علاوه بر تأثیر منفی بر قدرت ذهنی و ایجاد توهم، موجب افزایش فشار خون می شود و خطر سکته قلبی را دوچندان می کند.

نمناک

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: