کد خبر: ۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 14
مدیركل كمیته امداد استان تهران:
شفاآنلاین-مدیر كل كمیته امداد استان تهران گفت: 10 هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و سهم بیمه آنان را تأمین می كنیم.
به گزارش شفاآنلاین، تبارك سبحانی اظهار داشت: كمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران 120 هزار مددجو تعداد 62 هزار خدمات دائم و همین تعداد نیز خدمات موردی از این نهاد دریافت می نمایند.

وی با اشاره به تأمین مسكن نیازمندان بیان داشت: تا سال گذشته 400 تا 500 خانوار تحت حمایت از محل منابع امداد، خیرین و كمك های بستگانشان در قالب مسكن مهر صاحبخانه شدند كه این امر طی یك سال گذشته رو به افول داشته و با توجه به ظرفیت باقی مانده هم با امكانات امداد، خیرین و بستگان خانوارهای نیازمند موفق نشدیم و این امر از مواردی است كه تا كنون جایگزین و راهكاری برای آن پیدا نكرده ایم.

سبحانی با اشاره به برنامه های كمیته امداد استان تهران در راستای بیمه زنان سرپرست خانوار گفت: 10 هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و سهم بیمه آنان را تأمین کردیم تا بازنشسته شوند و بدین ترتیب خود به خود این افراد حمایت شده و از حمایت كمیته امداد امام خمینی(ره) خارج می شوند.


ایلنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: