کد خبر: ۵۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 05
متخصص زنان و زایمان در گفتگو با شفا آنلاین هشدارداد:
شفا آنلاین- متخصص زنان و زایمان هشدار داد: بر قراری رابطه جنسی در زمان قاعدگی به دلیل باز بودن دهانه رحم و احتمال افزایش شانس ابتلا به عفونت به هیچ عنوان به زوجین توصیه نمی شود.

دکتر مهناز حکیمی فرد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین تأکید کرد: از طرفی دیگر در این دوران به علت آغشته شدن آلت مرد به خون بالطبع لذت جنسی نیز برای طرفین کاهش می یابد.

وی برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی را حتی با کاندوم هم مناسب ندانست و در پاسخ به این که برخی بر این باورند مضرات نزدیکی جنسی در این دوران برای مردان بیشتر از خانم هاست تصریح کرد: نه. از دیدگاه علمی و پزشکی این طور نیست، شاید بتوان گفت که حتی برای خانم ها بیشتر است!

عضو انجمن زنان، زایمان و مامایی ایران افزود: تنها در صورتی که زن دچار عفونت داخل رحمی باشد و  همراه با خون خارج شود، در این صورت برای مرد مشکل ایجاد می شود. اما اصل ضرر متوجه خانم ها خواهد شد، بنابراین از نزدیکی جنسی در دوران قاعدگی باید امتناع شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ملیحه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
1
فوق العاده بود. یکی از سوالات ذهنم این بود که داشتن رابطه در این زمان درسته یا نه . چون شوهرم مدام این درخواستو از من داره اما با خوندن این مطلب براش قانع شد
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
0
میشه واضح تر بگین....چه ضرری داره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: