کد خبر: ۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 03
شفاآنلاین- همسرم مدام معترض است و من هم همیشه شرمسار! چند سالی است با مشکل گشادی واژن مواجه شده ام. بخاطر این مساله به پزشکان متعددی مراجعه کرده ام ، آنها علت تغییر سایز واژنم را زایمان های طبیعی دانسته اند.
به گزارش شفا آنلاین،متاسفانه این مساله موجب کاهش لذت جنسی همسرم شده و من نیز بخاطر این امر، در هنگام سکس احساس شرمساری و ناراحتی می کنم .

کسب لذت و رضایت ازرابطه جنسی بر دیگر ابعاد زندگی تاثیرات مثبت و روشنی دارد؛ به همین دلیل بسیاری از زوجین سعی می کنند که رابطه جنسی خوبی را برای خود و همسرشان فراهم آورند.

مواجه شدن با برخی از مشکلات جنسی می تواند برقراری یک رابطه مساعد و بهینه را تحت الشعاع قرار دهد. گشاد شدن دریچه واژن، یکی از آن اتفاقات ناخوشایند است که منجر به بروز مشکلات و نارضایتی زوجین از مقاربت می شود.

بسیاری از خانم ها با مشکل گشادی واژن، نزد پزشک مراجعه می کنند و عمده سوالاتشان از این قرار است که آیا این مساله ارثی است و یا اینکه بعد از ازدواج بخاطر دفعات زیاد آمیزش و یا زایمان طبیعی ایجاد می شود؟ آیا راهی برای برطرف کردن این مشکل و برگرداندن واژن به حالت قبل، وجود دارد یا خیر؟ و...

برخی از خانم ها به اشتباه تصور می کنند که مقاربت زیاد باعث گشادی واژن می شود، در حالی که هیچ تحقیق علمی ان را به اثبات نرسانده است، این فرض، یکی از هزاران تصورات غلط در مورد مقاربت است که در اذهان افراد جای گرفته است. گشادی واژن بدون انجام زایمان طبیعی، علتی جز ژنتیک ندارد و گاه حتی ممکن است عدم تناسب بین آلت مرد و واژن زن (کوچک بودن آلت مرد ) علت اصلی ایجاد احساس گشادی واژن باشد.

از جمله علل ضعف دیواره واژن و گشادی آن، زایمان طبیعی است.

برخی از خانم ها بعد از چندین بار زایمان احساس می کنند که واژن آنها کشیده و گشاد شده است و یا حتی در موقعیت هایی چون سرفه کردن، عطسه کزدن، خندیدن، قلقلک دچار ریزش ادرار شده اند.

بعد از زایمان نه تنها بدن دچار تحولاتی می شود بلکه در نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد نیز تغییراتی بوجود می آید که کنار آمدن با آن مستلزم تطابق با شرایط جدید است . در نخستین گام، زوجین باید این تغییرات ناخواسته را بپذیرند و آنها را جزیی از زندگی جنسی بدانند. در دومین مرحله با امتحان کردن وضعیت های مختلف نزدیکی و تعدیل کردن انتظارات و خواسته های مختلف، با آرامش خود را با شرایط موجود تطبیق داده و سازگار شوند.

 در سومین گام، اگر مساله آنقدر جدی بود که یکی از زوجین و یا هر دو، با کاهش میل جنسی مواجه شدند و یا در کسب لذت جنسی و رضایت از آن ناتوان گشتند می توان به کمک های پزشکی متوسل شد.

برای دریافت نتایج مطلوب، صبور و شکیبا باشید؛ قطعا بدانید و بپذیرید تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند، زیرا تاثیر گذاری تمرینات کیگل همچون بسیاری از تکنیک های وزنه برداری و بدنسازی نیازمند گذر زمان است. استفاده از میله های هالتر واژن هم می تواند مفید به فایده باشد و بهبودی این وضعیت را تسریع کند

برای برگرداندن مهبل به حالت قبل، روشهای زیر توسط پزشکان پیشنهاد می شود:

 
تمرینات کیگل

 یکی از روشهای تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که به هنگام زایمان کشیده شده اند، انجام تمرینات کیگل (ورزش های عضلات کف لگن ) است.

این تمرینات نه تنها با انعطاف پذیر و قویتر کردن ماهیچه ها و سفت شدن عضلات واژن به لذت بیشتر جنسی ( ارگاسم شدیدتر ) در هنگام دخول منجر می شود بلکه موجب سفتی ماهیچه های کیسه مثانه شده و مانع چکه های ادراری نیز می گردد. انجام ورزش های کیگل آن هم بطور مرتب در طول مدت دوران بارداری ، نقش بسزایی در زایمان سریع و آسان داشته، همچنین نیاز به بخیه های اضافی را کاهش می دهد و حتی باعث بند آمدن سریع خونریزی در زن می شود. انجام این تمرینات در دوران پس از زایمان نیز، برای برقراری یک رابطه جنسی بدون درد، بسیار موثر و مفید است .

لازم به یادآوری است این تمرینات به خودی خود منجر به تنگ شدن واژن نخواهد شد بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه مهبل تنگ تر می شود.

تمرین اول: برای سفت کردن و فشار آوردن بر ماهیچه های بخش تحتانی لگن خاصره، سعی کنید به هنگام ادرار، بدون دخالت دست، ماهیچه هایتان را منقبض کنید تا آنجایی که مانع خروج ادرار شوید) نگه داشتن ادرار باعث جمع شدن واژن می شود )، این حالت را به مدت 30 ثانیه حفظ کنید سپس ماهیچه ها را رها و ریلکس کرده و اجازه خروج ادرار بدهید این تمرین سه مرتبه در روز و هر دفعه 30 تا 40 بار باید تکرار شود.

تمرین دوم: در حالت طبیعی و زمانی که احساس دفع ادرار ندارید، می توانید تمرین زیر را انجام دهید:

یک یا دو انگشت به هم چسبیده تمیز و ضدعفونی شده خود را داخل واژن کنید، سپس سعی کنید ماهیچه های مهبل را منقبض و سفت کنید. احساس فشار بر روی انگشتان، حتی به اندازه خیلی کم، نشانه آن است که شما در مسیر درستی حرکت می کنید و به درستی به ماهیچه های مربوطه فشار می آورید. انجام این تمرین روزانه پنج تا ده مرتبه و هر دفعه ده بار توصیه می شود.

پس از هشت تا ده هفته از انجام تمرینات، خواهید توانست نشانه های پیشرفت و بهبود این وضعیت خود را مشاهده نمائید.

برای دریافت نتایج مطلوب، صبور و شکیبا باشید؛ قطعا بدانید و بپذیرید تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند، زیرا تاثیر گذاری تمرینات کیگل همچون بسیاری از تکنیک های وزنه برداری و بدنسازی نیازمند گذر زمان است. استفاده از میله های هالتر واژن هم می تواند مفید به فایده باشد و بهبودی این وضعیت را تسریع کند (این میله ها در برخی از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی عرضه می شوند).

اگر با انجام مستمر و مدام تمرینات کیگل، هیچ گونه تغییری در وضعیت خود مشاهده نکردید، بهتر است با پزشکتان مشورت کنید تا بتوانید از روشهای دیگر پزشکی، برای رفع این مشکل استفاده کنید.
کاهش لذت جنسی

استفاده از وزنه مخروط واژن

وزنه مخروط واژن، جسمی وزن دار در اندازه تامپون های معمولی (پنبه های دوران قاعدگی) است؛ مخروط های واژن برای ایجاد فشار بر روی ماهیچه های مهبل مورد استفاده قرار می گیرند.

وزنه مخروط در داخل مهبل کار گذاشته شده و برای مدت زمانی معین در درون آن نگه داشته می شود. معمولا روزی دو مرتبه به مدت 15 دقیقه، سبک ترین وزنه در واژن قرار می گیرد ، به مرور زمان، دقیقا زمانی که زن توانایی نگهداری وزنه را در خود مشاهده کرد وزن وزنه افزایش می یابد. افزایش تدریجی این اجسام، باعث قوی تر شدن و انقباض ماهیچه های واژن شده و آن را تنگ تر می کند.

برای استفاده از وزنه مخروط واژن، حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا در صورذت صلاحدید ایشان از این روش استفاده کنید.

 
محرک های الکتریکی

برای ایجاد انقباض و انبساط در ماهیچه های واژن و بخش تحتانی لگن خاصره، جریانی از برق ایجاد می شود که با قطع و وصل کردن آن می توان ماهیچه را جمع و بعد شل کرد. از این تکنیک می توان یک یا تا چهار روز استفاده کرد، اگر چه شاید در برخی از زنان با توجه به شرایط بدنی ، ماهیچه ها و میزان گشادی واژن، لازم است که انجام این کار به مدت چند هفته مستمر ادامه یابد. معمولا هر مرحله، با توجه به میزان آمادگی زن ، 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.

برای استفاده از این روش، مراجعه به پزشک و انجام آن در مطب در اولویت اول است اگر چه گاه می توانید با صلاحدید و تجویز پزشک معالج تان، از دستگاه های ساده و مشابه های خانگی این وسیله ، این کار را در منزل انجام دهید.

 
نیوکنترل

نیوکنترل صندلی مخصوصی است که مجهز به بخش مغناطیسی است و معمولا در مطب متخصصان کلیه و مجاری ادراری وجود دارد. . بیمار، بنابر تشخیص پزشک، به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی صندلی می نشیند، ماهیچه های بخش تحتاتی لگن خاصره توسط امواج مغناطیسی تحریک و منقبض می شوند. این شیوه دو بار در هفته و به مدت 8 هفته ادامه می یابد تا با قویتر شدن عضلات لگن بهبودی حاصل شود.

 
لیرز درمانی

برخی از پزشکان لیرز را پیشنهاد می دهند، با انجام چند جلسه لیزر می توان، واژن را تا حدودی به وضعیت قبلی برگرداند . این روش در بانوانی که مشکل نشت ادرار دارند، بسیار مفید به فایده است و مثانه را در مکان و موقعیت بهتری تثبیت می کند.

 
جراحی

جراحی رکتوسل یا پرینورافی ( تنگ کردن واژن )، آخرین گام درمان است . پزشکان به بانوانی که مشکل کشیدگی واژن دارند ، جراحی را پیشنهاد می دهند. در این روش دیواره های پشتی واژن به هم نزدیک شده و به یکدیگر وصل می شوند و در بخش بیرونی واژن نیز، می توان عمل ترمیم و زیبایی را انجام داد . جراحی پرینوگرافی را می توان بلافاصله بعد از زایمان طبیعی انجام داد، پزشک با زدن چند بخیه می تواند واژن را تنگ تر کند.

هر یک از روشهای پیشنهادی فوق با توجه به تشخیص پزشک و تصمیم شما قابل اجراست، توصیه می کنیم با چند پزشک مجرب مشورت کنید و راه حلی را که برای شما منطقی تر و بهتر است را انتخاب کنید.
مادرانه
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۶
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
4
0
ممنون از اطلاعات
خيلى عالى بود
آذز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
2
باسلام می خواستم بابت اینکه مسایل ومشکلات جدی زوجها اراینقدرمنطقی وعلمی تشریح وراهکارهم ارایه می دهید ازشماتشکرکنم.این مطالب شمابسیارراهگشاست
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
1
14
باسلام می خواستم بپرسم اسپری های تنگ کننده مضرهستن؟
لیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
7
سلام ووقت بخیر.آیا بعد از پرینو رافی باز امکان گشاد شدن واژن هست؟ آیا این تمرینات موثر هستند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
2
7
با سلام آیا گشادی واژن باعث لذت کمتر در رابطه زناشویی است؟
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
2
من 24سالمه و پنج سال پیش یه زایمان طبیعی داشتم و مشکلی از نظر گشادی نداشتم اما به تازگی و حدود سه یا چهار ماهه احساس گشادی میکنم و خیلی هم از این موضوع رنج میبرم و در ضمن یه سری ترشحات دارم که قبلا دکتر رفتم که گفت زخم کوچیکی دارم و باید منجمد بشه و من از ترسم نرفتم آیا علتش میشه بخاطر اون باشه
لطفا راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باسلام
توصیه ما اینستکه به متخصص زنان وزایمان مراجعه نمایید.چراکه این موضوع نیازمند بررسی ومعاینات دقیق است.
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
4
همسر من از رابطه قبل ازدواجمون باخبره.و اصرار داره که دلیل گشادی همان رابطه است.درحالی که به نظر من لاغر شدن بیش از ۵ کیلو و شست و شو با آب گرم میتونه باشه.چیکار کنم؟! زندگیم شده جهنم
مدیر پایگاه
در جواب به سوالات کاربران شفا آنلاین مطرح شد:
کد خبر: ۶۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
شفا
آنلاین- دکتر فرشته دانشمند- متخصص زنان و زایمان- و از کارشناسان افتخاری
شفا آنلاین به مهم ترین سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ داد.

سوال:



سلام.من نزدیک دوماه هست که متاهل شدم.چند روزی میشه که دچار سوزش و
خارش واژن
شدم سوزش و درد مجاری ادراری و تکرر ادرار هم دارم.میشه راهنماییم کنید.



پاسخ: به
احتمال زیاد شما دچار مشکلی شده اید که به آن التهاب عفونت مثانه بعد از ماه عسل
همزمان با شروع روابط جنسی نیز گفته می شود، بنابراین شما ابتدا باید بنا به تجویز
پزشک آزمایش کشت ادرار بدهید و بعد از آن برایتان آنتی بیوتیک نیز تجویز شود.



سوال:



با سلام من دائمأ عفونت داخلی می کنم و الان نیز 2 ماهه باردارم آیا
این عفونت برای جنین خطرناک است یا خیر، لطفا بگویید من چگونه خودم را درمان کنم.
من سابقه 2 بار سقط داشته ام.



پاسخ: عفونت
های داخل رحمی منجر به زایمان زودرس، پارگی زودرس کیسه آب و سقط نیز می شود، به
همین دلیل عفونت در دوران بارداری نیازمند درمان است. ابتلا به عفونت های رحمی می
تواند ناشی از علل گوناگون مانند مقاربت باشد، عدم رعایت بهداشت منجر به بروز
عفونت داخل رحمی می شود اما رعایت بهداشت هم عامل جلوگیری از بروز عفونت محسوب نخواهد
شد بنابراین برای بررسی علل آن به یک متخصص زنان مراجعه فرمایید.

‫پاسخ به سوالات پزشکی‬‎ ile ilgili görsel sonucu



سوال:



من سه ماه پریودم قبل از پریودم لکه ی قهوه ای داشتم من خونم با هر
چیزی میاد ولی با نوار بهداشتی نه وقتی که با نوار بهداشتی نمی یاد شکم درد دارم و
همون حالت های وقت خون اومدن لطفا ببینید جواب سوال مرا پیدا می کنید یا نه؟



پاسخ: صحبت
های شما واضح نیست، لطفأ به یک متخصص زنان مراجعه کنید تا به جواب و درمان مناسب
برسید.



سوال:



همسر من از رابطه قبل ازدواجمون باخبره.و ....! زندگیم شده جهنم چه کارکنم؟



پاسخ: نه
خودتان و نه هیچ متخصص دیگری نمی تواند ذهنیت همسر شما را عوض کند بنابراین با
مراجعه به یک متخصص رفتارشناسی جنسی و شرکت در کلاس های مشاوره جنسی برای حل این
مشکل اقدام کنید.

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
3
سلام من اسم یه دارویی میخوام که توی همه ی داروخانه ها موجود باشه برای تنگ کردن وازن ممنون میشم مرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
0
2
سلام‏ ‏دارویی‏ ‏میخوام‏ ‏واسه‏ ‏تنگ‏ ‏کردن‏ ‏واژن‏ ‏مم‏ ‏میشم‏ ‏بهم‏ ‏معرفی‏ ‏کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
1
1
سلام
من به تازگی ازدواج کردم و قبل از ازدواج هم رابطه ی جنسی نداشتم بعد از اولین نزدیکی متوجه شدم که پرده بکارت ندارم و دهانه ی واژنم گشاد بود بطوری که برای اولین نزدیکی خیلی خیلی کم احساس درد داشتم و این گشادی واژن همسرم را اذیت میکند سوال من اینه که امکان داره که بدون رابطه ی جنسی دهانه ی واژن گشاد بشه؟علت چیست؟لطفا کمکم کنید
مدیر پایگاه
در پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین مطرح شد:
کد خبر: ۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
شفا آنلاین- چند تن از پزشکان متخصص و کارشناسان افتخاری شفا آنلاین به متدوال ترین سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ دادند.

سوال:
سلام من پسری 29ساله ام براي يك بارماري جوانا مصرف كردم الان جندماه است
كه مصرف كردم وباعث تحريك روحي وجسمي شدم وسينه هام كمي بزرك شدن لطفا
راهنماييم كنيد.

پاسخ: دکتر مرتضی عقبایی/ متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی

تغییرات
هورمونی ناشی از ماده مخدر در بدن موجب افزایش اشتهای فرد می شود و افزایش
سایز ارگان های جنسی را هم به همراه دارد. برای از بین رفتن وابستگی به
ماری جوانا به یک روانپزشک و در صورت اضافه وزن برای کاهش وزن به یک متخصص
تغذیه مراجعه کنید.

سوال:
من 26 سالمه 150 وزنمه و 193 قدم کبدم چرب گرید 1.ازمایش alt .ast دادم تو
اولین ازمایش ast 45 , و alt 79 بود. 2 ماه بعدش ازمایش دادم هر کدوم 4 تا
دونه بیشتر شده بود.خیلی استرس دارم میشه از استرس باشه و دارو و قرص های
زیادی میخوردم میشه از قرص ها باشه.قرص لیورگل 70 و سینارکول و الگومد.برای
سینوزیتم 8 تا امپول پینی سیلین و کلی مسکن و انتی بیوتیک مصرف
میکردم.الانم تو رژیمم .

پاسخ: حمید سهراب پور/ متخصص داخلی

افزایش آنزیم کبد علل مختلفی دارد برای بررسی به پزشک مراجعه کنید، برای کبد چرب باید تحت درمان و رژیم خاصی باشید.

سوال:
من به تازگی ازدواج کردم و قبل از ازدواج هم رابطه ی جنسی نداشتم بعد از
اولین نزدیکی متوجه شدم که پرده بکارت ندارم و دهانه ی واژنم گشاد بود
بطوری که برای اولین نزدیکی خیلی خیلی کم احساس درد داشتم و این گشادی واژن
همسرم را اذیت میکند سوال من اینه که امکان داره که بدون رابطه ی جنسی
دهانه ی واژن گشاد بشه؟علت چیست؟لطفا کمکم کنید

پاسخ: دکتر شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان


برخی
به صورت ژنتیکی دچار عضلات واژن ریلکس و شل هستند؛ در صورت عدم رضایت جنسی
باید به متخصص زنان مراجعه کنید تا در صورت لزوم با برخی داروها و یا در
صورت وجود مشکل عمده با انجام عمل جراحی مشکل شما حل شود.

سوال:
من ۲۲سالمه من وقتی ورزش میکنم بعداز گذشت یک ماه یا دوماه که بدنم قوی
میشه سینم دوچار عفونت میشه وتنگی نفس میگیرم وتب میکنم وخلط از گلوم بیرون
میاد ولی صرفه کم میکنم وغذاهای چرب رو میخورم وورزش میکنم شدید ترمیشه
وبعضی موقع هام اتا شش تاهفت ماه اصلا نفس تنگی نمیگیرم ودرحالت عادی هیچ
مشکلی به جز خلط اومدن از سینه ندارم که الان چندساله همش خلطمیاد در واقع
خانوادگی هممون خلط میاد از سینمون نمی دونم چکار کنم من ورزشو خیلی دوست
دارم لطفا راهنمایی کنین....میشه غذاهایی که میخورم چرب هست باعث عفونت ریه
هام میشه ؟

پاسخ: دکتر حمیدسهراب پور/ متخصص داخلی، فوق تخصص ریه

باید به پزشک مراجعه کنید تا از قسمت سینه عکس گرفته شود.بروز عفونت هم ناشی از میکروب است نه مواد غذایی!
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
1
با سلام من متاهل هستم و راه حلی میخاستم واسه تنگ کردن واژنم چون بسیار همسر من از گشادی واژنم رنج میبرد و باعث خجالت من میشود لطفا راهنمایم کنید مرسی
مدیر پایگاه باسلام
شما به متخصص زنان مراجعه نمایید تاراهنمایی لازم صورت گیرد.
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
ببخشیدمن هم میخواستم ببینم راهی براتنگ کردن واژنم هست نمیخوام همسرم بفهه حساس بشه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
1
ایا کورتاژ باعث گشادی واژن میشود؟
مدیر پایگاه
کد خبر: ۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
شفا آنلاین- جمعی از پزشکان متخصص و کارشناسان افتخاری شفا آنلاین به متدوال ترین سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ دادند.
پاسخ سوالات مربوط به بیماری های زنان توسط دکتر شهره بهروزی متخصص زنان و زایمان ارایه شده است.



سوال:
من 19مرداد سقط کردم جنین تو هشت هفتگی رشدش متوقف شده بود قلبش
نمیزدسونوگرافی گفت مرده بعد سقط یه بار پریود شده ام دوماه نشده ام دکترم
hmgنوشت تز ریق کرده ام پریود شده ام الان دوماه مرتب پریود میشم، سیکل
قاعدگیم 32و33روزه است متفورمین میخورم، ایا من به خوردن متفورمین ادامه
بدم ایا دوباره من حامله میشم اگه حامله شم امکانش هست جنین دوباره رشد
نکنه.

پاسخ:
به طور معمول یک بار سقط درحاملگی در 20 درصد زنان نیز رخ میدهد در حالی
که 2بار سقط تکرار شود به طور حتم باید آزمایشات مربوطه به سقط مکرر
انجام شود و بررسی های مربوطه نیز صورت گیرند.شما نیازی به ادامه متفورمین
ندارید مگر این که در آزمایشات کم کاری تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک نیز
مشاهده شود.

سوال:
27سالمه و6ماهه اقدام برای بارداری کردم و نتیجه نگرفتم پریودای من
دقیق و27روزست و تاریخ تخمک گذاریمم یکشنبه دیگس.راستش مابه دلایلی که
برامون خیلی مهمه میخوایم این ماه بارداربشم.

پاسخ:
باید به دنبال 6ماه عدم باروری به پزشک مراجعه کنید و آزمایشات مربوط به
نازایی و سونوگرافی مخصوص را انجام دهید و تحت ارزیابی نیز قرار گیرید.به
طور معمول با داروهای ساده تحریک تخمک گذاری در اکثر موارد بارداری رخ
می دهد.

سوال:
من دختری 34 ساله هستم .سه ماه پیش پریودم 15 روز طول کشید رفتم
دکتر سونوگرافی کردم ی کیست 4 سانتی داری با دارو رفع میشه دو دوره قرص ضد
بارداری خوردم ولی در این ماه بعد از پریودم که دارو مصرف نکردم همش لکه
بینی دارم به نظرتون باید هنوز دارو مصرف کنم.

پاسخ: باید مجدأ از رحم و تخمدان سونوگرافی انجام دهید و در صورت بزرگ شدن کیست داروهای قوی تری استفاده کنید.

سوال:
من چهل و چهار سالمه ازدواج نکرده ام حدود شش ماه است که در گیر استیج
یک سرطان سینه شده ام بعد ازشیمی درمانی و رادیو تراپی که تمام شده دکترم
تاموکسیفن تجویز کرده میخواستم بپرسم به نظر شما با توجه به عوا ض این قرص
واین که احتمال دارد سرطان رحم ایجاد شود قبل از این که مشکلی به وجود آید
رحمم را درآورم یا چون ازدواج نکردهام وهیچ وقت نزدیکی نداشته ام امکان این
نوع سرطان کم می شود یا نه؟

پاسخ:
نیازی به درآوردن رحم وجود ندارد، بیماران تحت درمان با تاموکسیفن به دلیل
سرطان پستان هر 6ماه یکبار باید سونوی ترنس واژینال داخل رحمی از نظر
ضخامت آندومتر انجام دهند  در صورت لکه بینی و یا ضخامت بالای آندومتر
نیاز به کورتاژ تشخیصی دارند.ازطرفی دیگر انجام سالانه تست پاپ اسمیر و
معاینه داخلی توسط متخصص زنان نیز توصیه می شود.

سوال:
آیا کورتاژ باعث گشادی واژن می شود؟

پاسخ: خیر نمی شود.

سوال:

پدر من دوماهیه که درگیر بیماری ریوی شده، ریه سمت چپ پدرم آب آورده، یک
بار تخلیه شده اما نه کاملا، تو هیچ کدوم از آزمایشا سل نشون نداده حتی در
بیوپسی اما دکترش اصرار داره که بیماری پدرم سل هست، آب ریه هم که آزمایش
کردن سل نشون نداد. فقط تست ppd18بوده ، علایم بیماری سرفه خشک ، کمی
تعریق شبانه وتب بود که الان کاملا تب رفع شده و فقط سرفه خشک دارن اصلا
خلط ندارن، اما باز این دکتر میگه بیماری سل هست ، دوباره عکسبرداری شده و
ریه پدرم آب آورده ، درضمن الان یک ماه و شش روزه که داروی سل مصرف می کنه و
حالش بهتر شده، اامامن نگرانم چون بیماری تو هیچ کدوم از آزمایشا دیده
نشده، ما در شهر رشت هستیم ، و واقعا نمیدونم پیش کدوم دکتر و کجابرم و
عاجز و درمانده شدم ، دکترش گفته یه ماهه دیگه داروی سل رو مصرف کنه و
دوباره عکس از ریه بگیره.

پاسخ: دکتر منوچهر مشتاقی/ فوق تخصص ریه و دستگاه تنفسی

ابتدا
این صحبت که اگر فردی یک بار سل گرفته دیگر دچار آن نمی شود به هیچ عنوان
صحیح نیست؛ زیرا امکان عود مجدد عفونت سل نیز وجود دارد. امکان دارد الان
از آب ریه ای که کشیدن باکتری سل وجود نداشته باشد و این امر به معنای
نداشتن سل نیست.باید بر اساس وضعیت پروتئین و قند و... بیمار برای این که
به سل مبتلا است یا نه اظهارنظر کرد اما با توجه به این که گفتید بر اساس
مصرف داروهای سل بهتر شده نیز پس امکان ابتلا به سل وجود دارد اما برای
تشخیص قطعی به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کنید.

سوال:
سلام مدت ۲ماهه سرفه ی خشک دارم ۲بارم دکتر رفتم آمپول حساسیت و آلرژی زدم
ولی هنوز صبح سرفه های شدید دارم سابقه آسمم تو خانواده زیاد داریم امکانش
هست آسم باشه??

پاسخ: دکتر حمید سهراب پور/ متخصص داخلی و فوق تخصص ریه

بله امکان آسم وجود دارد اما برای بررسی های بیشتر به پزشک مراجعه کنید.

سوال:

می خواستم بگم که سر من جوش های بسیار بزرگ و بدی می زنه و گوش درد داردم
وسر درد های بدی هم به همراه کم سو شدن چشمام به وجود اومده .

باید چی کار کنم ؟ خیلی ها میگن از نارسایی کلیه هات هست .

پاسخ: دکتر حسن ارگانی/ فوق تخصص بیماری های کلیه و فشارخون

نه به علت نارسایی کلیه نیست بلکه می تواند ناشی از علل متعددی از جمله مشکلات پوستی، هورمونی و گوارشی باشد.


 سوالات مربوط به پوست توسط دکتر زهره نیکبخت متخصص پوست و بیماری های لیزر پاسخ داده می شود

سوال:

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی باعث
آسیب رساندن به پرده بکارت یا تخمدان ها ورحم میشود. 2-آیا باعث نازایی می
شود؟

پاسخ: نه به هیچ عنوان منجر به مشکلات نام برده نمی شود.

سوال:
من مدت سه ساله درماتیت سبورئیک که براثر خارش پوست ایجاد میشه دارم
نسبت به قبل کمی بهتر شدم ۲۸ سال دارم صورتم خیلی لاغره وشاداب نیست با
این حال تزریق چربی ضرری برام نداره اگرمشکل ایجاد میکنه چه روشی را
پیشنهاد می کنید؟

پاسخ: بهتر است چربی تزریق نشود اما برای اظهار نظر درست تر باید به متخصص پوست مراجعه شود
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
من هم مشکل گشادی واژن عذابم میده واژن من خیلی بو میدهد
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
سلام .من یه هفته هست که عمل زیبایی واژن و تنگ کردن لوله رحیم انجام دادم اما هنوز درد و خونریزی کمو بیش دارم.لطفا به من بگید طبیعی هست یا نه میترسم چیز پیش بیاد چون قبلش مشکل نداشتم .ممنون میشم
مدیر پایگاه باسلام
بله شما حتما باید به متخصص مربوطه مراجعه کنید تا میزان خونریزی ودرد بررسی شود ودرصورت نیاز درمان مناسب ارایه گردد.ضمن اینکه وجود درد پس ازاین قبیل عمل ها تا حدودی طبیعی است اما برای خونریزی حتمابه پزشک مراجعه نمایید
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
1
خانمها لطفا داخل خونه یه کم به خودتون برسید به اندازه یک درصد مواقعی که میخواید برید تالار عروسی!
من 10 ساله که ازدواج کردم تواین مدت به خانومم بارها گفتم که تو روابط جنسی چی دوست دارم مخصوصا نظافت و بوی خوش،اما دریغ ازبرخی شما خانم های ایرانی
فقظ بلد هستید غر بزنید،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
0
تشکر
ناشناس
|
France
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
سلام ،سوالی راجب به لبه های کوچیک اطراف واژن دارم.
ناهماهنگی لبه های کوچیک (یکی رشد کرده و بزرگ شده ودیگری کوچیکه و تغییری نکرده)چیز عادی به حساب میاد؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید.
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین:
کد خبر: ۹۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
شفا آنلاین-پزشکان متخصص و کارشناسان افتخاری شفا آنلاین به متدوال ترین سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ دادند.

سوالات مربوط به زنان توسط دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و زایمان پاسخ داده شده اند:

سوال:

9ماهه باردارم بدجوری سرما خوردم آیا میتوانم قرص سرماخوردگی مصرف کنم؟

پاسخ :
با صلاح دید و تجویز پزشک مانعی ندارد.

سوال:

من بعد از 5روز که دوره قاعدگیم تموم شده دوباره لکه های قهوه ای رنگ می بینم احتمال داره که باردار شده باشم؟

پاسخ:
 در صورتی که لکه بینی به 7روز رسید باید به پزشک مراجعه کنید و برای
اطمینان از این که حامله اید یا نه باید با آزمایش خون بدهید.

سوال:

-سلام ،سوالی راجع به لبه های کوچک اطراف واژن دارم.

ناهماهنگی لبه های کوچیک (یکی رشد کرده و بزرگ شده ودیگری کوچیکه و تغییری نکرده)چیز عادی به حساب میاد؟؟


پاسخ:
 این عدم هماهنگی در اندازه لبه های واژن مشکل جدی نیست و اگر از این موضوع
ناراحت هستید با عمل جراحی امکان یک اندازه کردن آنها نیز وجود دارد.

سوال:

من سی ساله هستم.و یک پسریک ساله دارم، در روز هفده هجده بعد پریود
دچار ترشحات خونی میشم و تاروز بیست و پنج وشش طول میکشه.درد ندارم.دکتر
زنان رفتم پاپ اسمیرم مشکلی نداشت.قرص ازیترومایسین و سفیکسان و dupbaston
دادند مرتب مصرف کردم اما دوباره ترشحات خونی دارم.

پاسخ:
 اگر به فرزندتان شیر می دهید این امر اشکالی ندارد اما در غیر این صورت
باید به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات هورمونی انجام گیرد.

سوال:

من بینی خود را سوراخ کردم و عفونی شده‌ باید چه کاری انجام دهم.

پاسخ: مجید نصیری/ متخصص گوش؛ حلق و بینی

شما
باید به پزشک مراجعه کنید تا از بینی شما خارج و سپس درمان آنتی بیوتیکی
آغاز شود, به دلیل عفونت امکان تغییر شکل غضروف بینی شما وجود دارد
بنابراین باید سریع تر به پزشک مراجعه کنید.

سوال:

من مرد 58 ساله هستم سرفه های خشک و آزار دهنده دارم، سه ساله که تحت نظر پزشک
متخصص ریه هستم متاسفانه دیگه خسته شدم در سمت ریه چپم هنگام سرفه دردو
سوزش دارم، خیلی ساله که ناراحتی معده هم دارم، چکاب قلبم کردم سالم
بودم،وقبل از این سه سال دایم قطره بینی استفاده میکردم البته قبلا ناراحتی کلیه هم داشتم
وگاهی تنگی نفس دارم.

پاسخ: دکتر حمیدسهراب پور/ فوق تخصص ریه

شما باید به همان پزشک معالج خود مراجعه کرده و درمان را ادامه دهید.

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
2
آدم باید دو زن داشته باشه که هر موقع یکی مریض شد با دیگری باشه
استار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
سلام. دختری بیست و پنج ساله ام. ب خاطر خو....یی گشادی واژن پیدا کردم. ( نظر پزشک بود ). خوشبختانه پرده ام سالم بود. از اونجایی ک شهر ما موقع ازدواج حتمن دکتر میبرن خیلی نگران این موضوعم که ذکر بشه. حتی تصورشم برام مرگ اوره. البته اون عادت زشتو ترک کردم ولی الان زندگی واسم کابوس شده. ب اخر خط رسیدم و دوس ندارم زنده باشم. تورو خدا جوابمو بدید. از هر مشاوری تو نت پرسیدم هیچی نگفتن بهم
مدیر پایگاه باسلام
شما به متخصص زنان مراجعه نمایید ضمن اینکه راهکارهایی برای حل این مشکل وجوددارد که متخصص ارایه می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
0
عالی
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
سلام من اقای هستم ۳۷ ساله برای همبستری خانم رضایت زیادی ندارد چکار کنم راهنمایم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما و همسرتان باید به متخصص زنان یا رفتار شناس جنسی مراجعه نمایید
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
0
خیلی خوب بودامامن عمل کردم بازم اولش گشاده
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
سلام خسته نباشين
من زايمان طبيعي انجام دادم وبخيه هام بازشدرفتم پيش ي مامابرام دوخت ازاول و تنگ هم كردكه احساس ميكنم بيش ازحدتنگ كرده اياامكان داره موقع نزديكي پاره شه؟
مدیر پایگاه باسلام
بله امکان دارد
اما بهتر است به متخصص زنان یا جراح عمومی مراجعه کنید
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
بعداز50روزمیام خونه بازهموازن همسرم گشاد بعضی وقتها تنگ بخدامیخواهیم ازهم جداشویم مراراهنمایی کنید
مدیر پایگاه باسلام
به متخصص زنان مراجعه شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
ایا بعدازیکماه احتمال نداره واژن تنگ بشه کمک کنید نمی تونم برم پییش دکتر
مدیر پایگاه این موضوع نیازمند بررسی ازسوی متخصص زنان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
ایااحتمال داره خانمم باکسی دیگه امیزش داشته باشه توراخدا ازهمنجا کمکم کنید چون بعد از چهل روز امکان دارد واژن گشادباشه منخیلی شک دارم پزشک زنان میگه معمولی اما من قانع نمی شوم امروز فرداست ازهم جداشویم بادوتا بچه کمک کمک
مدیر پایگاه باسلام
مشکل گشادی واژن به چند عامل بستگی دارد.یکی ازمسایل تولد بچه است که اثربسیارجدی دارد بنابراین درهمسرشما که دوفرزند بدنیا آورده این موضوع می تواند طبیعی باشد.با این حال بهتر است به مشاورخانواده مراجعه نمایید تا مشکلات خانوادگی تان ازطریق راههای اصولی برطرف شود.چراکه مشکل گشادی واژن درزمان کوتاه ایجاد نمی شود وشما باید دانش تان را دراین زمنیه افزایش دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
ایابعداز2ماه یا بیشتر یاکمترباهمسرت هیچ نزدیکی نداشته باشی راهی وجودداردکه آن خانم با کسی نزدیکی داشته یا نه به طور مثال طرف از کاندوم استفاده کرده
مدیر پایگاه باسلام
دراین باره باید به متخصص زنان مراجعه شود
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
سلام.من تازه ازدواج کردم.شوهرم از روز اول میگفت حست نمیکنم و واژنت گشاده.میخوام بدونم امکان داره مادرزادی واژنم گشاد باشه؟و اینکه آیا ماهیچه های واژن هنگام رابطه سفت میشن و آلت مرد را میگیرن و با آلت مرد عقب جلو میشن؟چون من اینجور نیستم
مدیر پایگاه باسلام
شما به متخصص زنان مراجعه نمایید تا چکاپ شوید
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
ممنون.آیا ماهیچه های واژن هنگام رابطه سفت میشن و آلت مرد را میگیرن؟
مدیر پایگاه باسلام
این اتفاق دربرخی موارد ممکن است رخ دهد
اما شما برای رفع مشکل می توانید ورزش های مناسب انجام دهید و حتما هم ازمشورت متخصص زنان بهره مند شوید
ثریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
سلام من گشادی واژن در دوران بارداری دارم
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
0
عالی خیلی استفاده کردم مررررسی
ماندانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
باسلام خدمت دکترمحترم،من یه دوسه هفته ای میشه احساس میکنم واژنم گشادشده و احساس پارگی دارم،درصورتیکه قبلاتنگ بودحتی بعدازعمل سزارینم،میشه بایه باررابطه طولانی واژن پاره بشه؟احساس خیلی بدی دارم،لطفابگیدمن چیکارکنم.
مدیر پایگاه باسلام
باتوجه به اینکه سزارین کرده اید بهتر است به متخصص زنان مراجعه نمایید
سحری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
0
من ازدواج نکردم اما رابطه جنسی داشتم چندسال.راهی هست که پرده بکارتمو ترمیم کنم جوری که همسرایندم متوجه نشه؟
مدیر پایگاه باسلام
برای مشاوره به متخصص زنان مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
سلام خسته نباشيد چگونه ميتوان گشادي واژن رو تشخيص داد؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
بد ترمیم خون میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
باسلام من دوهفته ست ازدواج کردم اما نمیتونم رابطه داشته باشم شب زفاف تورابطه ای داشتیم سر آلت همسرم واردشد و بکارتم پاره شد اما الان بعدازدوهفته هنوز نتونستیم رابطه کاملی داشته باشیم خیلی مجرام تنگه با هیچ ژل و روغنی هم روان نمیشه چیکار کنم ؟ درضمن درد زیاذی ام دارم
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
سلام من ۳بار زایمان طبیعی داشتم ایا میشه الان که حامله ام موقع زایمان ترمیم کنم
مدیر پایگاه باسلام
دربرخی مواقع امکان وجود دارد اما باید درنهایت با متخصص زنان مشورت نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
2
سلام من خیلی وازنم گشاده همسرم ناراضی هستش میگه خیلی گشاده باید از پشت نزدیکی کنیم باید چکار کنم عمل زیبای کردم فایده نداشت
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
سلام من 5ساله ازدواج کرده ام آلتم بزرگه همیشه در نزدیکی مشکل داریم خانمم ناراحتی میکند آیا به مرور واژن خانمم باز میشود
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست همسرتان به متخصص زنان مراجعه نمایند تا معاینه وراهنمایی لازم شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
در صورت امکان بانگرش به تجربه متخصصین محترم برای خدمت به انسانیت جواب بدهید چنانجه بهبودی حاصل نشد بعدا به متخصص ارجاع ذهید. چون مراجعه به پزشک در جامعه ما مصیبت است که قدیما میگفتند خدا کند احتیاج به دکتر نیفتد.شاد باشید ومهربان نسبت به خلق خدا.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
من میخواهم بدونم زنی که دوسال سکس نکنه پرده و حالت رحم اون چه شکلی میشه و از کجا فهمید که این زن سکس نداشته
مدیر پایگاه باسلام این موضوع درصورت بررسی تخصصی ازسوی متخصص زنان قابل اعلام نظراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
چرا بعد از یک ماه که هیچ نزدیکی نداشته باشی واژن بازهم گشاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
شش ماه خانمم دو بار سقط جنین داشته سونوگرفتیم جواب قلب تشکیل نشده در دوما هگی سقط شده علت چیست
مدیر پایگاه باسلام همسرشما حتما باید ازسوی متخصص زنان معاینه وچکاب شود تا علت مشخص گردد
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
0
سلام من ۱۵ روزه عمل ترمیم رحم انجام دادم الان متوجه شدم دو لبه به هم چسبیده نیست وکمی فاصله دارندودروسط یه چیزیمثل گوشت دیده میشه وروز هفتم بعد از عمل پریود شدم الان هشت روزه ولی یه چیزی مثل خوناب کدر میاد البته هراز چندگاهی احتمال داره عفونت کرده باشم وایا راه رفتن برام خوبه یا بد وشستشورابا چی باشه
مدیر پایگاه باسلام
برای مشاهده پاسخ سوالتان به لینک زیرمراجعه نمایید
http://shafaonline.ir/fa/news/122317/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AE%D9%85%DA%A9-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%84%DA%A9%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
سنبلدوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
سلام،ببخشید من رحمم کوچیکه موقع نزدیکی دردشدید دارم،،چکارکنم که بهترشوم؟فقط میگن زایمان این مشکلو حل میکنه،،میشه راهنماییم کنید.ممنونم
مدیر پایگاه باسلام
دربرخی مواقع این اظهارنظردرست است اما درمجموع شما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید تا هم شیوه های رابطه جنسی صحیح درموقعیت شما را بیاموزد وهم توصیه های لازم را ارایه نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
مطالب شماعالی بود فقط فکری به حال مردان بدبخت کنیدکه ...
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
سلام واقعا خدا خيرتون بده كه گره از مشكلات مردم باز ميكنيد
من مدتيه ازدواج كردم،بعد از پاره شدن كامل پرده بكارت كه يك ماهي وقت برد و كلي درد كشيدم و با هر حركت همسرم احساس درد بسيار داشتم يك بار دخول داشتم و همسرم بعد از دخول به من گفتند كه هيچ لذتي از دخول نبردند؟ايا واژن من گشاد بوده؟؟؟؟
در حالي كه وقتي انگشتم و وارد واژن ميكنم ميتونم كاملا لوله واژن رو كه روي هم خوابيده رو حس كنم،همچنين شوهرم كفت كه برا دخول بسيار راحت وارد واژنم شده وحس كرده كه سر واژنم چه قد باز و گشاد شده ايا بايد حتما با زور وارد بشه كه نشون بده واژن تنگه،و سوال سوم اينكه كه اگه واژنم تنگه پس چرا شوهرم لذت نبرده؟
مدیر پایگاه باسلام
شما می بایست برای بررسی های لازم یه متخصص زنان مراجععه نمایید تا پس ازمعاینه به شما نظرلازم را بدهند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
همسر من موقع بعد اررابطه جنسی کمر در داره می خواستم مشگل چیه
مدیر پایگاه باسلام ایشان باید به متخصص ستون فقرات مراجعه نمایند تا تحت بررسی قرارگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
من دوسال اذدواج کردم هنوز نتونستم نزدیکی داشته باشم ارتجایی هستم دلم خیلی بچه میخواد ایا میتوانم با سورنگ منی را تو واژنم بریزم و یا پاهامو باز کنم بریزه روش که بره داخلش؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
برای مشاهده پاسخ سوال تان به لینک زیرمراجعه نمایید
http://shafaonline.ir/fa/news/132674/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B7%D9%88%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%81%D8%B9-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%82%D8%B7-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%84-%D8%AE%D9%88%D9%86%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C
ی بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام من خانمی هستم 26ساله ک 10ساله ازدواج کردم و 4بچه دارم و واژنم گشاد شده البته مشکل من بیشتر مربوط میشه ب سردی دررابطه جنسی شوهرم همیشه بهم میگه تو اصلا تحریک نمیشی واژنم خشکه خشکه اوایل ازدواجمون اینطور نبودم ولی الان اگه قبلش این حسو داشته باشم ک بخوام باشوهرم باشم ولی همینکه بفهمم شوهرم میخواد بیاد کلا حسم میره اصلا نمیخوام باهاش باشم اون بیچاره هرکاری میکنه ولی من اصلا تحریک نمیشم البته گشادی واژن هم دارم بنظرتون چکار کنم ک از این سردی بیام بیرون ایا دوایی قرصی هست ک استفاده کنم چون شوهرم نمیبرتم دکتر؟؟
مدیر پایگاه باسلام
به نظرمیرسد مشکل شما بیشترمربوط به مسایل روحی است
ضمن اینکه گشادی واژن هم درشوهرتان اثرمنفی گذاشته است
پس باید هردو به پزشک مراجعه نماییدتامشکلات تان بررسی ودرمان شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
ما مردها از گشادی واژن متنفریم
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
باسلام به دکترمحترم من45سالسن دارم و19سال ازدواج کردم2تابچه دارم شغلم بنایی بعداز45روزمیاخونه واژنخانمم خیلی گشاده امادوهفته خونه میمانم رابطه انجام میدهیم خیلی تنگ میشه ایاخانم شریک جنسی داره داریم ازهم جدامیشیم کمکم کنید ممنونتان میشم
مدیر پایگاه باسلام
بعید است با توجه به این مسایلی که گفتید همسرتان شریک جنسی دیگری داشته باشد
چراکه می فرمایید طی دوهفته که خانه هستید مشکلی ندارید
ضمنا شما باید بدانید گشادی واژن دربرخی خانم ها طبیعی است پس می توانند با ورزش وروشهای دیگراین مشکل را برطرف کرد.به جای طلاق بهتراست به حل مشکل فکرکنید
حسین
|
United States
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
بعداز50روزمیام خونه 1یادوبارنزدیکی میکنم خیلی گشاد روانی شدم بعداز2هفته نزدیکی میکنم خیلی تنگ میشه ایاشریک جنسی درکارهست کمکم کنید خانمم راضی نمیشه بریم پیش متخصص زنان کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان چند ساله هستید؟
چندسال قبل ازدواج کرده اید؟
آیا فرزند دارید؟
اگرفرزنددارید آیا زایمان طبیعی بوده یا سزارین؟
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
19ساله ازدواج کردیم دوتابچه داریم هردوتا حالت طبیعی زایمان کرده بعداز40روزمیام خونه واژن گشاده امادوهغته هیچ نزدیکی انجا نمیدهیم بعداز2هفته واژن تنگه احتیاج بکمک دارم مرسی
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
سلام من دوماهه دستگاه iudگذاشتم از وقتی دستگاه رو گذاشتم احساس میکنم واژنم گشاد شده؟ آیابا دستگاه واژن گشاد میشه؟
مدیر پایگاه

دکتر شهره بهروزی متخصص زنان و زایمان

خیر ربطی ندارد



ناشناس
|
United States
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
من التی نسبتا کوچک دارم آیا مشکل گشادی واژن همسرم ازالت من نیست چون چند بار درخواست کمک کردم هیچ جوابی ندادید منتظر جواب هستم
مدیر پایگاه باسلام
این سوال دو موضوع مختلف است
کوچکی آلت مردانه ارتباطی با گشادی واژن ندارد
بنابراین ابتدا شما به ارولوژیست مراجعه کنید تا مشکل تان بررسی شود ودرصورت نیاز همسرتان هم برای بررسی وضعیت گشادی واژن به متخصص زنان مراجعه نمایند
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
چرا بعد از یک ماه میاییم خونه واژن گشاده امابعدازیک هفته هیچ نزدیکی با خانمم ندارم واژن تنگ شده خانمم پیش دکتر نمیاد تراخدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
چرا جواب نمیدهید من امیدم به کمک شما است ممنون میشم بهم کمک کنید
Mmm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
ایا چاقی و یا لاغری در تنگی واژن تاثیر دارد؟؟؟
مدیر پایگاه باسلام
بله ارتباط دارد
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
سلام بسیار مفید بود
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
لاغری واژن گشادمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
سلام.من شش سال ازدواج کردم بچه هم ندارم اصلا حامله نشدم اما بعضی وقتا همسرم تو دعوا بهم میگه گشاده واژنم ومن خیلی ناراحت میشم اما خودم همچین حسی ندارم وقتیکه خیلی نزدیکی کنیم یکم احساس میکنم واژنم گشاده از چیه لطفا کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما می بایست به متخصص زنان مراجعه نمایید تا پس ازمعاینه دقیق راهنمایی لازم را ارایه دهند ضمن اینکه گشادی واژن  می تواند راهکارهایی هم داشته باشد
سمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
با سلام.27 سالمه.7 ساله که رابطه جنسی دارم ..با افراد مختلف.امسال متوجه شدم دچار گشادی واژن شدم.ولی خب توی تمام سایت ها نوشته بدلیل رابطه زیاد ییش نمیاد.ولی خب دیگه از رابطه لذتی نمیبرم ..برعکس اینکه به شدت ادم داغی هستم.چه کنم؟ ایا لیزر راه خوبی برای درمان هست؟
مدیر پایگاه باسلام
شما می توانید به متخصص زنان ویا ارولوژیست مراجعه نمایید تا مشاوره ودرمان شوید
سمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
سلام.ببخشید من 70 کیلو بودم در اثر ورزش 8 کیلو کم کردم.آیا لاغری م تاثیری توی گشادی واژنم داره؟خیلی اذیتم.میشه بگید کجا برم تهران دکتر خوب باشه و معتبر.آیا داوهای گیاهی هم تاثیری داره ؟مثل انار که توی نت زده؟
مدیر پایگاه باسلام
احتمال این نکته که گفتید وجود دارد اما بهتراست به متخصص زنان یا ارولوژیست مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
سلام من یه دختر16ساله هستم کسی بهم نزدیک نشده الان که نام زدم بهم دست زد دیدم پرده ندارم و هیچ دردی احساس نکردم و حتی واژگان گشاد بود علت چیه
مدیر پایگاه باسلام
شما به متخصص زنان یا ماما  مراجعه نمایید تا معاینه شوید
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
من 37سالمه و 15سال ازدواج کردم وزنم 67کیلو و سه زایمان طبیعی داشتم شوهرم بنده خدا هیچ مشکلی نداره ولی خودم فکر میکنم واژنم گشاده چون هیچ لزتی نمیبرم و ارضا نمیشم شوهرم خیلی دلخوره که من نمیتونم ارضا بشم .من باید چی کار کنم ممنون
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست  ابتدا به متخصص زنان مراجعه نمایید تا وضعیت شما بررسی شود .درصورت نیازمی توان راهکارهای پیشنهادی را بررسی و عملی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
آیا باید دخول باشه یا آلت جلوی ورژن کشیده بشه کافیه؟؟
مدیر پایگاه باسلام
سوال شما دقیقا چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
باسلام آیا درموقع نزدیکی برای ارضاء کردن زن حتماآلت باید داخل واژن برود یافقط روی واژن کشیده شودتا زن ارضاء شودکافیست؟؟؟؟چون اگربخوام عمل دخول انجام بدم فقط خودم ارضاء میشم،طرفم ارضاء نمیشه....یا اگر روی واژن کشیده شودتا زن ارضاء شودمشکلی دارد؟؟؟باتشکرخواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه اگر مشکل زود انزالی دارید باید به اورولوژیست مراجعه کنید مشابه سوال شما قبلا پرسیده شده و کارشناسان چنین نظری داشتند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
سلام من نزدیک یکسالی هست عفونت دارم بوی بد واژن دارم نزدیکی هم ک میکنم عفونت پنیری شکل میاد بیرون بنظرشما عفونت خطرناکی دارم... من دکترنرفتم
مدیر پایگاه باسلام
شما دچار عفونت هستید وحتما باید تحت نظر متخصص زنان درمان شوید
فاطی
|
United States
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
سلام ،اگه دهانه واژن اسیب دیده باشه در حد بریدگی خودش ترمیم میشه یا از پمادی میشه استفاده کرد که ترمیم کنه؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید معاینه شوید ودرصورت نیازدارو دریافت نمایید
اریانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ایا تنگ کنندگی واژن با گیاه مازو در علم پزشکی مورد تایید است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
چرا جواب نمیدهی تو را به خدا کمکم کنید خطا کردم آیا پزشکی قانونی تشخیص می‌دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
باسلام نزدیکی با زن جهت ارضاء شدنش، حتما بایستی آلت داخل واژنش برودتاارضاءشود یا آلت روی واژن کشیده شود که زن ارضاء شود کافیست؟ ممنون ازراهنماییتون
مدیر پایگاه باسلام
هردوکارباید براساس اصول مربوطه انجام شود
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
با سلام من31سالمه اندازه آلتم تقریبا 12تا 13سانت احساس میکنم کوچیکه این موضوع خیلی اذیتم میکنه که شاید بعد ازدواجم نتونم نیاز جنسی همسر مو برطرف کنم راهی برای بزرگ کردن الت به صورت طبیعی هست کمکم کنید ممنونم
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
آیا راهی وجود داره واژن گشادتر بشه؟
مدیر پایگاه باسلام
بله شمابه متخصص زنان مراجعه نمایید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
آیا از دختر باکره منی ازمهبل خارج می‌شود
ناشناسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
چرا جواب نمیدهید
مدیر پایگاه ما سوالات معقول رو که کارشناسان جواب میدهند را پاسخ میدهیم لطفا سوالتونو مجدد تکرار کنید در اولین تماس با کارشناسان پیگیری می کنیم
سوگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
موقع نزدیگی واژنم خیلی گشادو لیز میشه زایمان نداشتم فقط س بار سقط داشتم خیلی از گشادی رنج میبیرم چیکار کنم ؟شوهرمم همش میگه
مدیر پایگاه باسلام
برخی راهکارها وجود دارد که باید نزد متخصص زنان یا ارولوژیست به درمان بپردازید
ناشناسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
آیا از دختر باکره منی ازمهبل خارج می‌شود
آ زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
خیلی خوب بود
صاحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
چرابعدازنزدیکی ازبدنم تاچندروز آب قهوه ای زنگی خارج میشه ودچارسوزش وخارش میشم
مدیر پایگاه شما احتمالا دچار عفونت قارچی شدید که با مراجعه به متخصص باید نوع آن مشخص و تحت درمان دارویی قرار بگیرید
امتيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
سلام و خسته نباشيد
من زني هستم كه ميل جنسي زيادي دارم و شوهرم هم همينطور حدود ٤ ماه هست كه ازدواج كردم و داري بكارت ارتجاعي بودم هنگام معاشقه به شدت ترشحات واژينال دارم طوري كه بدن خودم و همسرم به شدت مرطوب ميشه و از شوهرم هم پيشاب خارج ميشه در نتيجه در سطح بسيار لغزنده اي مجبور به رابطه هستيم ، كما اينكه رابطه ي بدون پيش نوازي هم داشتيم اما بازهم من به شدت تحريك ميشم ! هنوز روم نميشه از ارضا شدنم به همسرم بگم گاهي حين دخول انقدر خيس ميشم كه همسرم حس ميكنه به من ميگه برو بشور خودتو و براي من ناراحت كنندست كمااينكه ايشون فكر ميكنه اين اب مني بنده است و من ارضاء شدم اگر براي شما مقدوره لطف بفرماييد بگيد چيكار كنم تا ترشحات كم شه و ايا اين ترشحات غيرعادي هست ؟ ترشحات كاملا غير عفوني و غير قارچي ميباشد. قبلا تشكر ميكنم
مدیر پایگاه باسلام
توصیه ما اینستکه به متخصص زنان مراجعه نمایید تا پس ازبررسی های لازم توصیه مناسب ارایه شود
لیلا
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
سلام من تازه زایمان کردم بخیه هام باز شد رفتم ماما برام دوخت تنگ کردولی زیاد تنگ کرده ایا راه حلی برا کمی گشاد کردن هست
مدیر پایگاه باسلام
یا باید دوباره برای اصلاح بخیه ها مراجعه کنید ویا اینکه کمی وزن کم کنید
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
سلام خسته نباشید
من 15سالمه ازدواج کردم قدم 160وزنم 60راستش همسرم میگه واژنت یکم گشاد شده الان 7ماهه عروسی کردیم نمیدونم چکار کنم ایا بخاطر وزنم هست اگه لاغر بشم چطور میشه باید چکار کنم؟
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست به متخصص زنان مراجعه نمایید تا معاینه وراهنمایی لازم صورت گیرد
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
سلام خسته نباشید
من 15سالمه ازدواج کردم قدم 160وزنم 60راستش همسرم میگه واژنت یکم گشاد شده الان 7ماهه عروسی کردیم نمیدونم چکار کنم استخون بندیم کلفت مثل پسرا مثلن مچ دست وپاهام از ما همسرم کلفتره ایا بخاطر وزنم هست اگه لاغر بشم چطور میشه باید چکار کنم؟
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست شما ابتدا به یک متخصص زنان مراجعه نمایید تا معاینه وبررسی لازم صورت گیرد
حدیث
|
Netherlands
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام من 14 سالمه و بعد از پریودیم اون حالت اول رو ندارم اون حالت رومن موقع عادت هم دارم راهنمایی کنید خیلی نگرانم
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز سوالتون خیلی ناواضحه اون حالت یعنی چی؟دقیقتر بنویسید
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
سلام.من ۱۸ سالمه یکساله ک عقدم همسرم میگه واژنم خیلی گشاده راستش من اولش اینجوری نبودم چن ماه اینجوری شدم باید چیکار کنم از وقتی هم کامل باهاش سکس دارم خیلی لاغر شدم البته قبلا هم کیست داشتم الانو نمیدونم احتمال داره بخاطر این باشه
مدیر پایگاه


دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری


شما باید به به سکس
تراپ مراجعه کنید  این مساله ربطی به کیست ندارد



ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
سلام زمه گذاشتم برای تنگ کرد علا درد دارم چیکار کنم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
سلام ايا لاغري سريع و فوري مثل عضلات بدن باعث شل شدن عضله واژن هم ميشود ؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواردی این امکان وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
من وا ژن م گشاده چکار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
سلام من زهرام دوهفته پیش پریود شدم الان باز لکه میاد دو روزی میشه جلو گیری هم نمیکردم
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
سلام من مجردم‌و ۲۰ سالمه بهد از دوران پریودی و بعضی روزا احساس رفت و امد هوا و مکش تو واژنم حس میکنم و اینکه بخش کوچیک ابتدایی که تقریبا بیرونه واژنه یه خورده باز میشه و وقتی پاهم و خیلی وا کنم یه صدای کوچیک میده آیا اینا دلایل گشادی واژنه ؟چیکار کنم اگر گشاده
مدیر پایگاه خروج هوا یا حباب از واژن همیشه نشانه ي گشادی واژن نیست این مساله با معاینه متخصص قابل تشخیص است و در صورتی هم که دچار آن باشید مساله غیر قابل حلی نیست و با یک سری تمرینات ورزشی به نام کگل مساله رو به بهبودی خواهد رفت 
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
واژن خانمم گشاد رنج میبرم الان سه ماه خودم هیچ میل جنسی ندارم بعد از چهل روز میرم خونه واژن خانمم خیلی گشاده خودم هیچ حسی ندارم خوشم نمیاد کمکم کنید
مدیر پایگاه اولا تشخیص گشادی واژن باید با نظر متخصص انجام شود ضمنا راههای زیادی برای درمان این مساله وجود دارد که یکی از آنها انجام ورزشهای مناسب به نام کیگل است در مراحل بعدی در صورت تشخیص متخصص می توانند از روشهای لیزر درمانی یا جراحی هم استفاده کنند مساله غیر قایل حل نیست
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
بعد از یک ماه رابطه داشتم واژن طبیعی بود ولی قبلا چون خانمم زایمان داشه بعداز دو ماه رابطه داشتیم خیلی گشاد بود ممکنه خ شریک جنسی داشته باشه
مدیر پایگاه
باسلام
زایمان هم میتواند یکی ازدلایل گشادی واژن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
کمک کنید
Mona
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
سلام من 19سالمه 5ماهه ازدواج کردم چند وقت پیش موقع نزدیکی شوهرم گفت واژنت انگار مثل قبل نیست و گشاد شده من پریودم نامنظمه باید اون روز پریود بودم بعدش بعد یه مدت مثلا 10روز رابطه برقرار کردیم من خیلی نگرانم مشکل چی هست معدرت میخام وقتی انگشتم میکنم داخلش حالت چسبناکه و چین هاش احساس میکنم صافه مشکل چی هست لطفا راهنماییم کنید اخه نه زایمان داشتم و نه سنم بالاس
مدیر پایگاه شما باید به متخصص مراجعه کنید تا معاینه شوید همینطوری بدون معاینه که نمی توان نظری داد برای گشادی واژن هم در صورتیکه پزشک تشخیص دهد راههای درمانی و ورزشهایی وجود دارد که مساله را حل میکند نگران نباشید
الو
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
سلام من الان ۸ روز با شوهرم در ارتباطم پردم زده شده ولی انقدر گشاده واژه ام که وقتی میخوایم ارتباط برقرار کنیم درد دارم اصلا داخل نمیره لطفا راهنماییم کنید
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید تا چکاب شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
سلام
توروخدا کمکم کنید
من بارداری اولم هست و بین زایمان طبیعی و سزارین دو دل هستم
از یه طرف دکتر برای سزارین انتخابی نامه نمیده از یه طرف از گشادی واژن بعد از زایمان طبیعی ترس دارم
تو رو خدا کمکم کنید ایا واقعا واژن گشاد میشه؟ یا بعد برش پرینه اگر ماما به خوبی بخیه رو انجام بده گشادی واژن نداریم تو رو خدا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه سلام.نگرانی شما بی مورد است.شمامی گید زایمان طبیعی این یعنی طبیعت بدن زن آمادگی این امر را داره.توصیه من یه شما این هست که درکلاسهای آمادگی زایمان که بطور رایگان دربیما رستانهای دولتی وخصوصی که بخش زنان وزایمان داردشرکت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
خب شرکت کردم تو کلاسا مامای مدرس کلاست میگه با ورزش و فلان و اینا واژن دوباره به حالت اول بر میگرده ولی پزشک متخصص میگه از قبل گشادتر میشه، من نمیده کدوم راست میگن، دوبار به حالت اول بر میگرده، یا رابطه زناشویی رو تحت تاثیر قرار میده و عوارض بدی داره میشه راستشو بهم بگید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
سلام :ببخشید میشه بگید برای گشادی واژن باید چیکار کرد الان نزدیک یکسال خورده ای هست که همش درد دارم وبه راحتی دخول کامل نمیشه
مدیر پایگاه حتما باید به متخصص مراجعه کنید تا معاینه شوید و طبق نظر متخصص عمل کنید گاهی این مشکل با انجام ورزشهای کگل حل می شود گاهی هم نیاز به درمان بیشتر و حتی لیزر دارد
ناشناس
|
Denmark
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
با سلام و تشکر از سایت مفیدتون .من فردا عمل هیستروسکوپی دارم برای برداشتن پولیپ.ضمنا من با یه زایمان طبیعی دچار گشادی واژن شدم.به نظرتون میشه دوتا عمل ترمیم با نخ و هیستروسکوپی رو همزمان انجام بدم؟ خواهشا زدوتر منو راهنمایی کنید
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
من دوساله رابطه نداشتم احتمال اینا هست که دوباره خونریزی داشته باشم بعد دوسال؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرمشکل خاصی وجود نداشته باشد نباید خونریزی داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
پنج هفته عمل ترمیم پرینه آنجام دادم عمل دخول آنجام نمیشه امکان داره زیآدی تنگ شده باشم
مدیر پایگاه
باسلام
فعلا باید با آرامش رابطه داشته باشید.اما اگر مشکل پابرجا بود حتما به جراح تان مراجعه کنید تا چکاب شوید
jeyran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
سلام من ۱۸ سالمه پنج ماهه ک ازدواج کردم قبلا کاهش وزن داشتم و الان خودم حس میکنم که واژنم گشاده همسرم میگه نیست ولی خودم که دست میزنم و حین پریودی حس میکنم خیلی بازه
مدیر پایگاه گشادی واژن را باید متخصص زنان تشخیص دهد و در صورت تایید از روشهای مختلفی از ورزش کگل تا لیزر به بیمار توصیه میشود
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
سلام، آیا بزرگ بودن آلت تناسلیه مرد میتونه طی چه مدت باعث گشادیه واژن خانوم بشه، اصلن آیا بزرگ بودن آلت مرد تاثیری درگشاد شدن واژن زن دردراز مدت داره یا خیر
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواقعی این امکان وجود دارد
اما دلایل دیگری هم می تواند داشته باشد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
سلام، به طور معمول بزرگ بودن آلت تناسلیه مرد در چه مدت زمانی میتونه باعث گشادیه واژن بشه؟؟؟، سپاس فراروان بابت پاسخها تون
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
باسلام، اینکه فرمودیت درمواقعی، میشه لطف کنید وتوضیح بیشتر بدین، با سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
سلام خانم دکتر..من یه دختر24ساله ام نامزدی هستم..نامزدم ناخواسته بکارتمو پاره کرده وقتی پاره شد تا مدتها هیچ نزدیکی نداشتیم بعدازمدتها باهم نزدیکی داشتیم که نامزدم میگه واژنم زیادی گشاده بهم شک کرده..درصورتی که من جز نامزدم باهیچکس هیچ رابطه ای نداشتم..فقط بعضی موقعه ها خودارضایی داشتم..الان نامزدم میخواد ترکم کنه توروخدا کمکم کنید..میشه واژن خودبه خود گشاد باشه؟بدون هیچ دخولی؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله امکانش هست.
ضمن اینکه شما می توانید با انجام یکسری ورزش و رژیم غذایی مناسب ،بخش قابل توجهی ازمشکل تان را حل کنید.این کارمستلزم مراجعه به متخصص زنان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
سلام من ۲۸ یاسالم از شوهرم تو نامزدی جدا شدم پرده مابرداشت میخام دباره ازواج کنم چیکارکنم شوهرم نفمه پردمابرداشته باجرای درست میشه
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید به متخصص زنان مراجعه کنید تا مشاوره بگیرید
Meyhanehhh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
سلام...من توی ۱۶سالگی باردار شدم یک ماهم بود با قرص سقط کردم،بعد سقط واژنم گشاد شده...(ارتجاعی بودم و تا قبل سکس فوق العاده واژنم تنگ بود)شوهرم همش فکر میکنه من با کس دیگه ای رابطه دارم...تورو خدا جواب بدید ایا سقط باعٺ گشادی واژنم شده
مدیر پایگاه تشخیص گشادی واژن با معاینه دقیق توسط متخصثص قابل تشخیص است
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
سلام با ی بار رابطه جنسی چرا واژن خیلی گشاد میشه ؟
محبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
من نزدیکی نداشتم تا ب حال خونیو ندیدم خیلی خودارضایی کردم اما خونی ندیدم واژنم گشاد شده خیلی انگار 10تا زایمان ظبیعی داشتم شرایط خانوادم جوریه نمیتونم برم دکتر زنان شما بگین اگه ورزشای کگل انجام بدم امکان داره کوچیک شه ؟؟ خودارضایی رو هم دارم ترک میکنم لبه های واژنم کوچیک نمیشه اخه حالت چروک پیدا کرده تورو خدااا بگییین بهم من نمیتونم برم دکتر شما کمک کنید چظور بفهمم هنوز پرده دارم اخه خیلی دست تو التم کردم ولی خونی ندیدم واژنم خیلی بد شکله این چند سال اخر اینطور شده گشاده ک انگار ده بار رابطه داشتم در صورتی ک نداشتم با ترک خودارضایی وو انجام ورزش کوچیک نمیشه ؟؟؟ چطور بفهمم پرده دارم کمکم کنید تورو خدا
مدیر پایگاه سلام بدون معاینه توسط پزشک نمی توانید بگویید پرده بکارت سالم است یا نه ولی داخل کردن هر چیزی مثل انگشت می تواند به پرده اسیب بزند اگر اسیب دیده باشد با ورزش بهتر نمی شود
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام.واژنم خیلی گشاد شده.چی استفاده کنم که یکمی تنگ بشه؟راهنمایی کنید ممنون
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
باسلام من حدود۱۰ساله ازدواج کردم همون اوایل باردارشدن زایمان طبیعی داشتم بعدیه مدت احساس کردم واژنم گشاده شوهرم هم همینو بهم میگه البته میگه از اولش واژنت گشاد بوده ولی خودم حس نکردم آيا الان میشه عمل ترمیم انجام بدم اگه جواب بدین ممنون میشم
مدیر پایگاه دوست عزیز اولا تشخیص گشاد بودن واژن با معاینه متخصص امکانپذیر است و جای نگرانی هم نیست اگر متخصص این تشخیص رو داد راهکارهای زیادی برای برطرف کردن آن وجود دارد از ورزشهای کگل تا لیرز بهتر است در اولین فرصت به متخصص مراجعه کنید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
سلام من ۱۶ سالمه ۳ ماه هست با نامزدم نزدیکی کردیم وقتی دخول انجام دادیم هیچ خونریزی نداشتم الانم واژنم خیلی گشاد شده خیلی رنج میبرم لطفا راهنمایم کنید
مدیر پایگاه

دوست عزیز بکارت انواع مختلف دارد و این امکان که بعد پارگی خونریزی اتفاق نیفته هم هست درباره گشاد بودن واژن تشخیص این مساله برعهده متخصص هست و در صورتیکه چنین تشخیصی داده بشه انواع درمانها برای این موضوع وجود دارد و جای  نگرانی نیست از ورزشهای کیگل تا لیزر درمانی حتما به متخصص مراجعه کنید گاهی این مساله فقط نظر شخصی شما یا همستون هست و واقعیت ندارد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: