کد خبر: ۴۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 28
شفاآنلاین :فصل زمستان است و خشکی پوست ناشی از آن و گاهی خارش و کدری پوست.بدون شک استفاده از مرطوب کننده مناسب برای هر نوع پوستی ضروری است ولی در کنار آن چه خوراکیهایی می توانند برای پوستمان مفید باشند؟

می دانیم که همه ما می بایست هر روز مواد غذایی مصرف کنیم پس چه بهتر از مواد مفید استفاده کنیم.


همانطور که می دانید بهترین نوشیدنی آب است. در زمستان افراد نیاز به نوشیدن آب را کمتر حس می کنند ولی بهتر است متوجه باشیم که بدن ما برای تصفیه خون از سموم و حفظ سلامتی و رطوبت کافی نیاز به آب کافی دارد. می توانید با افزودن سبزیجات معطر، عرقیات گیاهی سنتی ومیوه های مختلف به یک لیوان آب ، نوشیدنی متنوع با طعم دلپذیری تهیه کنید . فراموش نکنید گرچه برای حفظ رطوبت و شادابی پوست نوشیدن آب و مایعات لازم است ولی افراط در نوشیدن آب منجر به بهتر شدن کیفیت پوست نمی شود.

همچنین مواد غذایی حاوی امگا3 اتلاف آب را از سلولها کاهش می دهند و موجب شفافیت و جلوه پوست شما می گردند.همچنین باعث نرمتر شدن پوست شده و در نتیجه چروکهای ریز و سطحی کمتر به چشم می آیند.همچنین امگا 3 کمک به بازسازی سلولهای پوست می کند.پس درفصل زمستان در لیست غذای خود ماهی آزاد ،ماهی کولی ، ماهی تون ، روغن زیتون ،گردو ، بادام و آووکادو را بگنجانید.

دکر حمیرا بلاغی- پوست و مو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Maryam
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
Alli bood mersi Homi ❤️
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: