کد خبر: ۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 28
شفاآنلاین- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی با اصحاب رسانه خواهان استمرار همراهی رسانه‌ها در اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت شد.

به گزارش شفاآنلاین ،در اين نشست وزير بهداشت ‌ اجراي موفق طرح تحول سلامت را با استمرار همكاري رسانه‌ها در اطلاع‌رساني شفاف و صادقانه ممكن خواند و از برخي بي‌مهري‌ها در عدم‌انعكاس صحيح فعاليت‌ها و برنامه‌هاي در دست اجرا گلايه كرد. دکترهاشمی با اشاره به يكي از برنامه‌هاي سيما در نقد غيرعلمي تعرفه‌گذاري برخي خدمات، از نوع ارائه آمار و ارقام و برداشت نادرست از اقدامات در دست انجام و جلوه دادن تلاش وزارت بهداشت براي ريختن پول بيشتر به جيب پزشكان انتقاد كرد‌.

وي با ‌تأكيد بر استقبال از نقد منصفانه گفت: در كنگره علمي پزشكان عمومي كه شمار زيادي از پزشكان حضور داشتند، من مدت زمان طولاني را سخنراني و بارها بر دلسوزي و تعهد پزشكان تأكيد كردم و به بيان سختي‌هاي اين حرفه و جايگاه پزشك در جامعه و لزوم تكريم آن پرداختم. در اين جلسه تذكراتي هم به پزشكان براي ارائه خدمت بهتر دادم، اما روزنامه از قول من تيتر زد «وزير بهداشت: پزشكان متوهم نباشند»؛ به‌نظر شما اين انصاف است؟

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: