کد خبر: ۴۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 21
شفا آنلاین:بی‌میلی جنسی در روابط زناشویی همواره از موضوعاتی بوده است که در بسیاری مواقع باعث فروپاشی یک خانواده و جدایی حتی‌گاه در آغاز زندگی مشترک شده است.
به گزارش شفا آنلاین-بی‌میلی جنسی در روابط زناشویی همواره از موضوعاتی بوده است که در بسیاری مواقع باعث فروپاشی یک خانواده و جدایی حتی‌گاه در آغاز زندگی مشترک شده است. برای مخاطبانی که در پرسش‌های خود سوالاتی در این زمینه دارند، گفت‌و‌گویی را با یک روان‌پزشک و عضو گروه پژوهشی خانواده و سلامت جنسی، درباره دلایل و درمان‌های کاهش میل جنسی در ادامه منتشر کرده‌ایم.

به این نمونه توجه کنید:
«تقریبا 3 سال و نیم است که ازدواج‌ کرده‌ام. از نگاه دیگران زوج خوشبختی به نظر می‌رسیم، اما واقعیت این است که با همه عشق و علاقه‌ای که بین من و همسرم وجود دارد، روابطمان فقط محدود به گفتن، خندیدن، و بیرون رفتن است. روابط جنسی جایی در زندگی ما ندارد... همسرم در این‌ مورد اصلا حرف نمی‌زند و زمانی هم که راجع به این مساله با او صحبت می‌کنم درنهایت می‌گوید زندگی که فقط به این مساله خلاصه نمی‌شود».

این هم نمونه‌ای دیگر: «مدت یکسال است ازدواج کرده ام ولی هیچ علاقه ای برای نزدیکی با همسرم ندارم. هرچه سعی می کنم، نمیتوانم از آن لذت ببرم، این مشکل را چطور باید حل کنم؟ چون زندگی ام دارد از هم می پاشد .»

دکتر غلامحسین قائدی، روان‌پزشک و عضو گروه پژوهشی خانواده و سلامت جنسی، درباره دلایل و درمان‌های کاهش میل جنسی مردان به پرسش های موجود در این حوزه پاسخ داده است.

چرا بعضی مردان تمایلی به برقراری رابطه زناشویی با همسرشان ندارند؟
اصولا داشتن فعالیت جنسی چه در زنان و چه در مردان امری چند بعدی است و عوامل مختلفی مانند همسر، شرایطی که رابطه در آن اتفاق می‌افتد و عوامل فردی در شکل‌گیری آن بستگی دارد، بنابراین این مساله باید از جنبه‌های مختلف که در ارتباط با آن است مانند میل جنسی، برانگیختگی، ارگاسم و... و از دیدگاه عوامل فردی، بین‌فردی، روان‌شناختی، پزشکی، محیطی و... بررسی شود.

 اینکه برخی مردان تمایلی به داشتن روابط زناشویی با همسرشان ندارند، امری است که ممکن است عوامل متعددی در آن نقش داشته باشند. مهم‌ترین نکته در تبیین چگونگی این مساله، دانستن این موضوع است که این اتفاق در چه شرایطی رخ داده است؟ آیا از همان سال‌های اولیه زندگی مشترک بی‌میلی وجود داشته است یا تحت شرایط زمانی و مکانی خاصی این مساله شکل می‌گیرد؟ آیا ممکن است بی‌میلی تحت‌تاثیر مسایل دیگر (مشاجره با همسر، استرس، مشکلات اقتصادی و...) باشد؟ و سوال‌های متعدد دیگری که لازم است پاسخ آنها به دقت بررسی شود.

یک فرد معمولی از کجا می‌تواند متوجه شود که احتمالا با کاهش میل جنسی مواجه شده است؟
اغلب افراد میل جنسی را شهوت و هوای نفسانی می دانند، اگرچه این اصطلاحات می‌تواند تاحدی احساسات مربوط به میل جنسی را توصیف کند، اما اصطلاح میل جنسی پیچیده‌تر از این مسایل است. میل جنسی، یک مرحله روان‌شناختی است که طی آن فرد تمایل به خیال‌پردازی و داشتن فعالیت جنسی دارد.

مشکلات مرتبط با میل جنسی، زمانی مطرح می‌شود که افراد نداشتن میل‌جنسی یا میل‌جنسی پایین را تجربه کنند، درحالی که سایر افراد میل جنسی بالا یا دائمی دارند. میل جنسی بسیار بالا یا بسیار پایین می‌تواند برای افرادی که این مشکلات را تجربه می‌کنند، ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد و طبیعی است که طرف مقابل را هم ناراحت کند. میل جنسی پایین یک اختلال (بدکارکردی) محسوب می‌شود، درحالی که میل جنسی بسیار بالا، اغلب به عنوان اعتیاد جنسی تلقی می‌شود.

مشکلات مرتبط با میل جنسی چه در مردان و چه در زنان، با توجه به مسایلی مانند نبود رغبت، اشتیاق و میل (در ارتباط با شرایطی از قبیل خیال‌پردازی‌های جنسی، خودارضایی یا داشتن رابطه جنسی) تعریف می‌شود. بی‌میلی جنسی به 2 نوع بی‌میلی جنسی موقعیتی و بی‌میلی جنسی فراگیر تقسیم می‌شود. زمانی که فرد نسبت به همسرش در شرایط خاصی مثلا در محیط خانه بی‌میل است، ولی در مسافرت و خارج از خانه به برقراری رابطه زناشویی تمایل دارد میل جنسی از نوع موقعیتی است اما زمانی که در هر شرایط میلی به برقراری رابطه وجود نداشته باشد، از نوع فراگیر است.

چرا بعضی مردان میل جنسی خود را از دست می‌دهند؟ چه عواملی باعث می‌شود میل جنسی کاهش پیدا کند؟
بسیاری از زوج‌ها در شرایط نامناسب با هم رابطه برقرار می‌کنند؛ آنها اغلب به دلیل مشغله‌های کاری، خستگی جسمانی و روانی، نگرانی‌های خانوادگی و... آمادگی لازم را ندارند و بنابراین طبیعی است که چنین شرایطی عموما باعث کاهش میل جنسی در هر دو جنس شود.
وجود مشکلات روان‌شناختی مانند اضطراب، بویژه افسردگی هم به دلیل بروز این اختلال و هم مصرف داروهای ضدافسردگی (به‌خصوص فلوکستین)، باعث کاهش میل جنسی شود. به‌علاوه طرز تفکر و نگرش‌های فرد تاثیر بسزایی در عدم تمایل به داشتن رابطه زناشویی دارد.

بسیاری از زنان و مردان رابطه را صرفا وسیله‌ای برای تداوم نسل می‌دانند و معتقدند داشتن رابطه رناشویی با هدفی غیر از این، گناه محسوب می‌شود، بنابراین طبیعی است که برای ایجاد رابطه در زمان‌های دیگر اقدام نکنند . ازطرفی نوع نگرش فرد نسبت به عملکردش نیز باعث کاهش میل جنسی او می‌شود ،مثلا مردانی که تصور می‌کنند در هرشرایطی باید آمادگی لازم برای برقراری رابطه زناشویی داشته باشند، وقتی در عمل با شکست مواجه می‌شوند ممکن است نسبت به توانمندی خود شک کنند و عزت‌نفس جنسی‌شان کاهش یابدو دیگر میلی به داشتن رابطه نداشته باشند.

 البته وجود مشکلات جنسی دیگر مانند اختلال در نعوظ، انزال زودرس در مردان و نگرش‌های منفی‌ای که فرد به عملکرد جنسی خود پیدا می‌کند و حتی مشکلات جنسی زن مانند خشکی واژن، درد و...، ترس از تکرار شکست و عدم موفقیت رابطه جنسی یا ارضا نکردن همسر و آزار و اذیت او حین برقراری رابطه زناشویی (به دلیل درد ناشی از مقاربت) همگی باعث می‌شود میل به رابطه زناشویی کاهش پیدا کند. علاوه بر مشکلات روان‌شناختی و جنسی، وجود مشکلات جسمانی مانند سرطان نیز باعث کاهش میل‌جنسی می‌شود و بیماری‌های قلبی‌-‌عروقی، فشارخون بالا، کلسترول بالا و دیابت هم با کاهش جریان خون به ناحیه تناسلی میل جنسی را کاهش می‌دهند.

داروها هم می‌توانند باعث کاهش میل جنسی مردان شوند؟
بله، مصرف برخی داروها مانند داروهای ضدافسردگی (به‌خصوص فلوکستین) و ضدفشارخون یا ضدریزش مو باعث کاهش میل جنسی می‌شود.

آیا مشکلات هورمونی هم میل جنسی مردان را کاهش می‌دهد؟
اختلال‌های تیروییدی و تومورهای غده هیپوفیز، ممکن است باعث کاهش میل جنسی شود. افرادی که سطح تستوسترونشان پایین‌تر از سطح طبیعی است، کاهش میل جنسی را تجربه می‌کنند. چند دلیل احتمالی برای کاهش سطح تستوسترون وجود دارد که با آزمایش‌های پزشکی و تست‌های آزمایشگاهی مشخص می‌شود. هرچند هنوز تاثیر پایین‌بودن سطح هورمون بر کاهش میل جنسی چندان روشن نیست اما در مردان پایین بودن سطح هورمون تستوسترون همیشه با کاهش میل جنسی همراه است. افزایش پرولاکتین و مشکل‌های تیروییدی به‌خصوص کم‌کاری آن نیز در کاهش میل‌‌جنسی موثر است.

عده‌ای معتقدند گذراندن تمام زمانشان با همسر، میل جنسیشان را نسبت به او کم می‌کند. آیا علم این ادعا را می‌پذیرد یا تنها جنبه توجیهی دارد؟
کاهش میل جنسی به‌طور ناگهانی به‌وجود نمی‌آید و روندی تدریجی دارد؛ اگر فردی طی سال به مدت چند ماه، تمایلی به رابطه زناشویی نداشته دچار کاهش میل شده است. البته طبیعی است که به‌مرور حرارت رابطه همسران کاهش می‌یابد و برای جذاب ماندن در نظر یکدیگر باید تلاش بیشتری کنند. برای یافتن علایم هشداردهنده پاسخ به پرسش‌های زیر می‌تواند کمک‌کننده باشد؛
اگر کاهش میل‌جنسی به دلیل پایین بودن سطح تستوسترون است، باید در درمان به سن و وضعیت سلامت فرد توجه خاصی شود مثلا در مردان مبتلا به سرطان پروستات، مصرف تستوسترون باعث پیشرفت سرطان می‌شود.

در خانه فقط هنگام خواب به فکر رابطه زناشویی می‌افتید؟ این رابطه، احساس ارتباط و اشتراک به شما نمی‌دهد؟ یکی از شما همیشه آغازگر و همیشه تحت فشار است؟ رابطه زناشویی یک فعالیت معمولی و مکانیکی شده است؟ هرگز در مورد همسرتان تفکرهای جنسی ندارید و نهایتا یکی، دو بار در ماه رابطه زناشویی دارید؟ اگر پاسخ به بیشتر این عبارت‌ها در مورد فرد مثبت باشد، احتمال دارد تا مدتی نه‌چندان دور دچار کاهش میل جنسی شود.

کیفیت رابطه یک مرد با همسرش می‌تواند بر میل جنسی او به همسرش موثر باشد؟
بسیاری از زوج‌ها در شرایط نامناسب با هم رابطه برقرار می‌کنند؛ آنها اغلب به دلیل مشغله‌های کاری، خستگی جسمانی و روانی، نگرانی‌های شغلی و خانوادگی آمادگی لازم برای داشتن رابطه ندارند ولی با توجه به دلایلی مانند فشار همسر و علاقه و احترام به او با این تصور که انجام وظیفه می‌کنند، این کار را انجام می‌دهند بنابراین طبیعی است رابطه موفقیت‌آمیزی نداشته باشند. چنین شرایطی عموما باعث کاهش میل جنسی در هر دو جنس می‌شود. این مساله زمانی حاد می‌شود که مدت زمان بیشتری از ازدواج گذشته باشد و مسایلی مانند نگهداری از فرزندان، عادی‌شدن روابط و الگوهای جنسی روزمره و تکراری نیز به آن اضافه شده باشد.

حتی در مواردی مرد نسبت به همسرش احساس خاصی دارد، چون او را به یاد فرد مهمی در زندگی‌اش مانند مادر و... می‌اندازد. در این حالت میل جنسی‌اش را به همسرش از دست می‌دهد. در کنار عوامل روان‌شناختی، پزشکی و عوامل فردی، عوامل بین‌فردی و روابط عاطفی زوج نیز در این امر نقش بسیار مهمی دارد. نوع روابط حاکم در تعیین این مساله که زن و مرد چگونه با مشکلات مختلف خود کنار می‌آیند، تعیین‌کننده است.

 عشق و علاقه به یکدیگر، درک متقابل نیازها و خواسته‌های هم و درک شرایط خاص زمانی و مکانی که زوج در آن به سر می‌برد، عوامل موثری هستند که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. البته صرفا عشق و علاقه برای داشتن میل جنسی کافی نیست و زن و مرد باید نسبت‌به یکدیگر جذابیت جنسی نیز داشته باشند، شرایط یکدیگر را درک کنند و مدام برای ایجاد رابطه زناشویی همدیگر را تحت‌فشار قرارندهند.

هدف از داشتن رابطه زناشویی کسب لذت است. بنابراین باید در این ارتباط با یکدیگر به توافق برسند. ممکن است با وجود علاقه بین زوج‌، یکی از آنها برای دیگری جذابیت جنسی نداشته باشد و همسرش نتواند با او ارتباط برقرار کند یا زوجی به دلیل فقدان مهارت‌های عاطفی و جنسی نتوانند به شکل مناسب نیازها و خواسته‌های یکدیگر را درک و ارضا کنند. تعارض‌های زناشویی، نداشتن توافق، ناسازگاری، عدم اعتماد و احترام، احساس خشم و نفرت، توجه‌نداشتن به نیازهای هم، نبود عشق و علاقه، روابط بین‌فردی آسیب‌دیده و... باعث کاهش میل و رضایتمندی جنسی می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که در درمان مشکلات جنسی باید در نظر داشت، چیست؟
مهم‌ترین نکته،‌ شناخت دقیق عوامل ایجادکننده مشکل و جوانب مختلف آن است تا بتوان برنامه‌ریزی درمانی و آموزشی لازم را ارائه داد. به همین دلیل توصیه می‌شود فرد برای ارزیابی‌ دقیق و درمان موثر به پزشک متخصص مراجعه کند. با توجه به نوع مشکلات ایجادکننده، درمان‌ها متفاوت است. درمان بی‌میلی جنسی یا هر نوع مشکل جنسی دیگر، تا زمانی که مشکلاتی مانند تعارض‌های زناشویی، مشکلات روان‌شناختی، ارتباطی، پزشکی و... حل نشده‌اند، کاری بی‌فایده است بنابراین باید ابتدا عوامل ایجادکننده جانبی درمان شوند و بعد به حل موثر مشکل‌های جنسی فرد پرداخت.

زن و شوهری که مشکل جنسی‌شان به دلیل تعارض‌های زناشویی یا نبود عشق دوطرفه است، ممکن است بتوانند از زوج‌درمانی برای رفع مشکلشان بهره ببرند. معمولا زوج‌درمانی برای زوجی که چند سال از زمان شروع مشکلاتشان می‌گذرد، مفید است.

به‌طور کلی برای مواجهه با کاهش میل‌جنسی مردان چه توصیه‌هایی دارید؟
اگر بی‌میلی ناشی از فقدان جذابیت جنسی همسر است، باید رویکرد‌های مبتنی بر تغییرات امکان‌پذیر ظاهری همسر اتخاذ شود، در این‌مورد لازم است زن و شوهر با یکدیگر بر سر تغییرات ظاهری امکان‌پذیر که جذابیت جنسی ایجاد می‌کند، به توافق برسند. برای پیشگیری از هر نوع رنجش، این کار باید با دقت و نظارت متخصص انجام شود اما اگر مشکل روابط زناشویی زوجی برپایه الگوهای تکراری و بدون تغییر است، باید تغییری در الگوهای رفتار جنسی داده شود. البته این تغییرها، زمانی امکان‌پذیر هستند که زن و مرد میل بالایی به ایجاد بهبود روابط بین‌فردی خود داشته باشند.

اگر کاهش میل‌جنسی به دلیل پایین بودن سطح تستوسترون است، باید در درمان به سن و وضعیت سلامت فرد توجه خاصی شود مثلا در مردان مبتلا به سرطان پروستات، مصرف تستوسترون باعث پیشرفت سرطان می‌شود اما در بیشتر مردان این روش، بی‌خطر است و معمولا افزایش میل‌جنسی را به دنبال دارد. با مشخص شدن علت می‌توان برنامه‌های درمانی را اجرا کرد.
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۰
Abolfazl
|
United States
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
1
بسيار عالي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
1
مطالب خوب وآموزنده است
nafas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
1
سلام،من نزدیک یکسال که ازدواج کردم ولی شاید کلا ۱۰بار با شوهرم رابطه داشتم از زمان عقد تا الان که حدودا ۲سال میشه.خیلی بی میله البته گاهی اوقات متوجه میشم که آماده است ولی خودشو با رابطه جنسی تخلیه نمیکنه.اگه میتونید کمکم کنین،ممنون
مدیر پایگاه باسلام
این موضوع نیازمند بررسی های دقیق شرایط جسمی وروحی شوهرتان وحتی خودشماست.برای همین توصیه می شود به یک سکسولوژیست یا ارولوژیست مراجعه نمایید
.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
باسلام،من حدود دوساله که ازدواج کردم رابطه جنسیمونم زیادبوده ولی درکل چندبارش بالذت بوده احساس میکنم دلیلش اینه که من همیشه دوس دارم روتخت وتواتاق باشیم ولی شوهرم همیشه تو پذیرایی میخابه ولاصلا اتاق وتختو دوس نداره هیچ جوری هم راضی نمیشه،چطورمیتونم راضیش کنم که من خوابیدن تو پذیرایی رو دوس ندارم؟؟
مدیر پایگاه باسلام
شمابایدازمشاوره های یک متخصص رفتارشناس جنسی بهره مندشوید.این موضوع نیازمندبررسی وارایه راهکارهای مربوطه است.
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
1
با سلام لطفا راهنمایی فرمایید . من مدت 3 سال است که ازدواج کرده ام ولی متاسفانه زنم از نظر وضعیت بدنی در شرایطی است که بعنوان مثال در قسمت پا و کمر بسیار پر موست و این امر موجب شده تا در مسایل زناشویی بسیار سست شوم در حالیکه خودم بسیار گرم هستم و در این مورد در عذابم . با تشکر فراوان
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین:
کد خبر: ۶۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
شفا آنلاین- جمعی از پزشکان متخصص و کارشناسان افتخاری شفا آنلاین به سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ دادند.
سوال: من دختر6ساله دارم که با دندان قورچه زیاد همه رو از خواب بلند میکن
اگر میشود راهنمایی کنید.


پاسخ: دکتر پریسامهراشتیاق/ دندانپزشک کودک و نوجوان



دندان قروچه علل بسیار متفاوتی دارد که تمامی آنها نیازمند بررسی است.
ابتدا برای بررسی وضعیت کم خونی کودک باید آزمایش کامل خون و آزمایش انگل هم انجام
شود. وجود دندان های پوسیده هم می تواند عامل بروز دندان قروچه باشد. حال در صورت
بررسی تمام موارد و درمان دندانی در دهان، همچنان مشکل دندان قروچه نیز ادامه یافت
احتمالأ مربوط به قضیه روحی کودک می شود زیرا کودکان درون گرا استرس های خود را
بروز نمی دهند و شب هنگام از این طریق نیز تخلیه می شوند.



دندان قروچه های شدید موجب سایش دندان ها می شود بنابراین لازم است شب
هنگام از نایت گایت استفاده شود تا اثرات سوء مصرف بر دهان نیز نگذارد.



سوال: سلام.دختری
17ساله هستم .میخواستم علائم کیست و درمانشو بدونم



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



کیست انواع و درمان های مختلفی دارد.اگر مشکلی دارید به متخصص زنان و
زایمان مراجعه کنید.



سوال: من
چند دوره پریودم به این صورت میباشد که ابتدا در روز قاعدگی یک لکه میبینم و 3روز
هیچ خونریزی وجود ندارد و مجددا بعد از 2-3 روز خونریزی شروع میشود میخواستم ببینم
چرا و چه مشکلی هست ؟درمانش چیه ؟درد در پهلو راست داشتم سونو دادم قزص مصرف کردم
کیستم رفع شد ولی الان بعد از چند ماه مجددا درد پهلو راست دارم ، من متاهل هستم و
نزدیکی بدون جلوگیری انجام میشود.



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



شما به احتمال زیاد دچار کمبود هورمون پروژسترون و نارسایی کیست جسم زرد
هستید که برای تشخیص دقیق تر بهتر است به پزشک مراجعه نمائید تا پس از انجام
سونوگرافی از داخل واژینال داروهای مربوطه تجویز شود.



سوال: اگر
کسی رحم دو شاخ و یک بار سابقه سقط در 16 هفتگی داشته باشد باید چه کار کند؟



پاسخ:
دکتر شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



در رحم های دوشاخ که فرد دچار سقط جنین می شود در حاملگی های بعدی دهانه
رحم باید توسط متخصص زنان در زیر 17 هفتگی نیز دوخته شود.



سوال: باسلام
میخواستم بدونم که اگر با دستمال کاغذی بدن خودمو پاک کرده باشم و به خاطر فشار
بیش از اندازه روی بدن پرده بکارتم پاره شده باشه و2.3قطره خون اومده باشه این
بخاطر پارگی پرده است ولی چیزی وارد واژن نشده فقط رو بوده.



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



احتمال پارگی پرده بکارت به این روش بسیار بعید است اما برای معاینه و
تشخیص به یک متخصص زنان مراجعه کنید.



سوال: من
حدود سه ماه است که ازدواج کرده ام.همسرم نسبت به من دارای میل جنسی خیلی کمی است
و اکثرا من از ایشون تقاضای رابطه جنسی دارم. وقتی دلیل این بی میلی رو می پرسم
میگه من واریکسل و زود انزالی دارم و همین میل جنسیم رو کم کرده. به ندرت تو این
سه ماه رابطه لذت بخش داشتیم.



پاسخ: دکتر
لطف الله ارمنده/ جراح کلیه و مجاری ادراری



واریکوسل در بی میلی جنسی به هیچ عنوان نقشی ندارد و برای حل این مشکل و
زودانزالی باید به پزشک مراجعه کنید و خوشبختانه درمان های خوب و موثری در این امر
موجود هستند.



سوال: مادر
من هردو کلیه هاش پلی کیستیک هستش.هرجا میبریم میگن درمان نداره الان 50سالش
هست.آیا خیلی براش خطرناکه؟راهنمایی کنید لطفا



پاسخ: دکتر
لطف الله ارمنده/ جراح کلیه و مجاری ادراری



برای کلیه پلی کیستیک درمان خاصی وجود ندارد، در صورت پیشرفت امکان دارد
که به پیوند کلیه نیاز باشد، ضمن این که فرزندان شما هم باید آزمایشانت مربوطه را
انجام دهند چون در ابتلا به این بیماری ارث نیز تأثیرگذار است.



سوال: با
سلام. دچار نوعی اسپاسم تنفسی شدید می شوم. طوری که نزدیک به نیم ساعت حتی بیشتر قادر
نیستم هیچ نوع فعالیتی بکنم. می خواستم بدونم این اسپاسم نوعی حمله آسمی هستش؟ راه
درمانی هم داره یا خیر؟



پاسخ: دکتر
حمیدسهراب پور/ فوق تخصص ریه



صحبت های شما خیلی واضح نیست،
اصطلاحات ذکر شده مانند اسپاسم تنفسی از نظر علم پزشکی خیلی صحیح نمی باشد، بنابراین
برای تشخیص بیماری به پزشک مراجعه کنید.



سوال: سلام
من مدتی است از قرص سیپروهپتادین و دگزامتازون استفاده میکنم ...یکی از عوارض آن
را آب آوردن ریه گفتن میخواستم ببینم واقعاا چنین چیزی امکان داره یا شایعه هست.



پاسخ: دکتر
حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



آب آوردن ریه جزء عوارض این قرص ها نیست.



سوال: باسلام
پدرمن 74 سال سن داره والان حدود4ماهه که متوجه شدیم ریه سمت چپشون تخریب شده،،عکس
قفسه سینه، سی تی اسکن،برونوسکپی ، آب پشت ریه گرفته شده وجواب سل وسرطان
منفی،حدودیک هفته بستری دربیمارستان بعلت تنگی نفس بوده والان مرخصش کردن ومیگن
بعلت کهولت سن نمیشه براشون کاری کرد.الان باتنگی نفس مشکل دارن ولی متاسفانه
پزشکان نیز روند درمانی رو پیشنهاد نمیدن ومرتب تکرارمراحل تشخیص وتحمیل وقت
وهزینه؛ لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر ، درضمن ایشون سیگاری نبودن.



پاسخ:
دکتر حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



احتمالأ پدرشما در گذشته دچار نوعی بیماری مزمن مانند سل بوده اند، زمانی
که ریه تخریب می شود کار زیادی نمی توان انجام داد، اما در کل پدر شما باید از
فعالیت هایش بکاهد و خود را خسته نکند و در صورت نیاز از اکسیژن استفاده شود.



سوال: پدر
بزرگ من ۶۳ سال داره و شکم و ریش اب اورده و تمام بدنش غده های سرطانی زده تو رو
خدا راهی براش پیدا کنید شیمی درمانی هم کرده.



پاسخ:
دکتر حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



به جز شیمی درمانی روش دیگری نیست، متاسفانه عوارض بیماری اجتناب ناپذیر
است.

مهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
0
سلام
من حدود سه ماه است که ازدواج کرده ام.همسرم نسبت به من دارای میل جنسی خیلی کمی است و اکثرا من از ایشون تقاضای رابطه جنسی دارم. وقتی دلیل این بی میلی رو می پرسم میگه من واریکسل و زود انزالی دارم و همین میل جنسیم رو کم کرده. به ندرت تو این سه ماه رابطه لذت بخش داشتیم. لازم به ذکر است که من و همسرم 2 سال با هم دوست بودیم و به شدت به هم علاقه داریم. جالب اینجاست که خودشون رو به اصطلاح hot هم می دونن.
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین:
کد خبر: ۶۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
شفا آنلاین- جمعی از پزشکان متخصص و کارشناسان افتخاری شفا آنلاین به سوالات مطرح شده از سوی کاربران پاسخ دادند.
سوال: من دختر6ساله دارم که با دندان قورچه زیاد همه رو از خواب بلند میکن
اگر میشود راهنمایی کنید.


پاسخ: دکتر پریسامهراشتیاق/ دندانپزشک کودک و نوجوان



دندان قروچه علل بسیار متفاوتی دارد که تمامی آنها نیازمند بررسی است.
ابتدا برای بررسی وضعیت کم خونی کودک باید آزمایش کامل خون و آزمایش انگل هم انجام
شود. وجود دندان های پوسیده هم می تواند عامل بروز دندان قروچه باشد. حال در صورت
بررسی تمام موارد و درمان دندانی در دهان، همچنان مشکل دندان قروچه نیز ادامه یافت
احتمالأ مربوط به قضیه روحی کودک می شود زیرا کودکان درون گرا استرس های خود را
بروز نمی دهند و شب هنگام از این طریق نیز تخلیه می شوند.



دندان قروچه های شدید موجب سایش دندان ها می شود بنابراین لازم است شب
هنگام از نایت گایت استفاده شود تا اثرات سوء مصرف بر دهان نیز نگذارد.



سوال: سلام.دختری
17ساله هستم .میخواستم علائم کیست و درمانشو بدونم



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



کیست انواع و درمان های مختلفی دارد.اگر مشکلی دارید به متخصص زنان و
زایمان مراجعه کنید.



سوال: من
چند دوره پریودم به این صورت میباشد که ابتدا در روز قاعدگی یک لکه میبینم و 3روز
هیچ خونریزی وجود ندارد و مجددا بعد از 2-3 روز خونریزی شروع میشود میخواستم ببینم
چرا و چه مشکلی هست ؟درمانش چیه ؟درد در پهلو راست داشتم سونو دادم قزص مصرف کردم
کیستم رفع شد ولی الان بعد از چند ماه مجددا درد پهلو راست دارم ، من متاهل هستم و
نزدیکی بدون جلوگیری انجام میشود.



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



شما به احتمال زیاد دچار کمبود هورمون پروژسترون و نارسایی کیست جسم زرد
هستید که برای تشخیص دقیق تر بهتر است به پزشک مراجعه نمائید تا پس از انجام
سونوگرافی از داخل واژینال داروهای مربوطه تجویز شود.



سوال: اگر
کسی رحم دو شاخ و یک بار سابقه سقط در 16 هفتگی داشته باشد باید چه کار کند؟



پاسخ:
دکتر شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



در رحم های دوشاخ که فرد دچار سقط جنین می شود در حاملگی های بعدی دهانه
رحم باید توسط متخصص زنان در زیر 17 هفتگی نیز دوخته شود.



سوال: باسلام
میخواستم بدونم که اگر با دستمال کاغذی بدن خودمو پاک کرده باشم و به خاطر فشار
بیش از اندازه روی بدن پرده بکارتم پاره شده باشه و2.3قطره خون اومده باشه این
بخاطر پارگی پرده است ولی چیزی وارد واژن نشده فقط رو بوده.



پاسخ: دکتر
شهره بهروزی/ متخصص زنان و زایمان



احتمال پارگی پرده بکارت به این روش بسیار بعید است اما برای معاینه و
تشخیص به یک متخصص زنان مراجعه کنید.



سوال: من
حدود سه ماه است که ازدواج کرده ام.همسرم نسبت به من دارای میل جنسی خیلی کمی است
و اکثرا من از ایشون تقاضای رابطه جنسی دارم. وقتی دلیل این بی میلی رو می پرسم
میگه من واریکسل و زود انزالی دارم و همین میل جنسیم رو کم کرده. به ندرت تو این
سه ماه رابطه لذت بخش داشتیم.



پاسخ: دکتر
لطف الله ارمنده/ جراح کلیه و مجاری ادراری



واریکوسل در بی میلی جنسی به هیچ عنوان نقشی ندارد و برای حل این مشکل و
زودانزالی باید به پزشک مراجعه کنید و خوشبختانه درمان های خوب و موثری در این امر
موجود هستند.



سوال: مادر
من هردو کلیه هاش پلی کیستیک هستش.هرجا میبریم میگن درمان نداره الان 50سالش
هست.آیا خیلی براش خطرناکه؟راهنمایی کنید لطفا



پاسخ: دکتر
لطف الله ارمنده/ جراح کلیه و مجاری ادراری



برای کلیه پلی کیستیک درمان خاصی وجود ندارد، در صورت پیشرفت امکان دارد
که به پیوند کلیه نیاز باشد، ضمن این که فرزندان شما هم باید آزمایشانت مربوطه را
انجام دهند چون در ابتلا به این بیماری ارث نیز تأثیرگذار است.



سوال: با
سلام. دچار نوعی اسپاسم تنفسی شدید می شوم. طوری که نزدیک به نیم ساعت حتی بیشتر قادر
نیستم هیچ نوع فعالیتی بکنم. می خواستم بدونم این اسپاسم نوعی حمله آسمی هستش؟ راه
درمانی هم داره یا خیر؟



پاسخ: دکتر
حمیدسهراب پور/ فوق تخصص ریه



صحبت های شما خیلی واضح نیست،
اصطلاحات ذکر شده مانند اسپاسم تنفسی از نظر علم پزشکی خیلی صحیح نمی باشد، بنابراین
برای تشخیص بیماری به پزشک مراجعه کنید.



سوال: سلام
من مدتی است از قرص سیپروهپتادین و دگزامتازون استفاده میکنم ...یکی از عوارض آن
را آب آوردن ریه گفتن میخواستم ببینم واقعاا چنین چیزی امکان داره یا شایعه هست.



پاسخ: دکتر
حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



آب آوردن ریه جزء عوارض این قرص ها نیست.



سوال: باسلام
پدرمن 74 سال سن داره والان حدود4ماهه که متوجه شدیم ریه سمت چپشون تخریب شده،،عکس
قفسه سینه، سی تی اسکن،برونوسکپی ، آب پشت ریه گرفته شده وجواب سل وسرطان
منفی،حدودیک هفته بستری دربیمارستان بعلت تنگی نفس بوده والان مرخصش کردن ومیگن
بعلت کهولت سن نمیشه براشون کاری کرد.الان باتنگی نفس مشکل دارن ولی متاسفانه
پزشکان نیز روند درمانی رو پیشنهاد نمیدن ومرتب تکرارمراحل تشخیص وتحمیل وقت
وهزینه؛ لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر ، درضمن ایشون سیگاری نبودن.



پاسخ:
دکتر حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



احتمالأ پدرشما در گذشته دچار نوعی بیماری مزمن مانند سل بوده اند، زمانی
که ریه تخریب می شود کار زیادی نمی توان انجام داد، اما در کل پدر شما باید از
فعالیت هایش بکاهد و خود را خسته نکند و در صورت نیاز از اکسیژن استفاده شود.



سوال: پدر
بزرگ من ۶۳ سال داره و شکم و ریش اب اورده و تمام بدنش غده های سرطانی زده تو رو
خدا راهی براش پیدا کنید شیمی درمانی هم کرده.



پاسخ:
دکتر حمید سهراب پور/ فوق تخصص ریه



به جز شیمی درمانی روش دیگری نیست، متاسفانه عوارض بیماری اجتناب ناپذیر
است.

لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
به نظر من دخالت و حسادت برادرمجرد وعزب مخصوصأ بزرگتر درخانواده مرد دارای همسر باعث بی میلی به رابطه زناشویی میشود .
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
3
سوال داشتم الان من چندوقتی هستش موقعه سکس باهمسرم موقعه دوخول الت تناسلیم میخوابه یابه عبارتی کوچیک میشه میخواستم ببینم چیکارکنم باتشکر
مدیر پایگاه باسلام
باتوجه به اینکه مشکل شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد توصیه مااینستکه به ارولوژیست مراجعه نمایید.درصورت تمایل نیزمی توانید ازکلینیک دکترنوروزی بهره مند شوید.باسپاس تلفن مطب دکترنوروزی
88331917
مسعود
|
Canada
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
من نزدیک به یک.ساله ازدواج کردم..در مجردی بسیار ادم شاداب و پر انرژی بودم..ولی الان همسرم هر دفعه بعد ازرابطه زناشویی بهونه میاره..ی


باورکنید الان نمیدونم باید چی کار کنم..خواهشا کمکم کنید..دیگه دوست ندارم به خانمم نزدیک شم و بخوام باهاش رابطه داشته باشم .
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما باید به رفتارشناس جنسی یا ارولوژیست ویا سکسولوژیست مراجعه کنید
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید.
من پسری 27 ساله و متاهل هستم حدود 4 سال است که ازدواج کردم که دو سال و نیم بعد از ازدواجم بچه دار نمیشدم که بعد به پزشک مراجعه کردم و پس از سونوگرافی معلوم شد که بیماری واریکوسل دارم و عمل شدم و بعد اون به فضل خدا بچه دار شدم.اما الان حدود 3 ماه قبل به نظرم بعد از اینکه یک وزن نسبتا سنگین حدود 25 کیلوگرم که بلند کردم متاسفانه دچار اختلال جنسی شدم یعنی احساس میکنم مشکل جدی در میزان میل جنسی نسبت به سابق دارم و مشکل در نعوظ دارم خواهش میکنم راهنمایی کنید به شدت نگرانم من قبلا به هیچ عنوان مشکل نداشتم و میل جنسیم شدیدا قوی بود البته اینم بگم من به علت شغلم پیش خانم نیستم و در عدم حضور ایشان زیاد خود ارضایی میکردم خواهش میکنم بطور دقیق راهنمایی بکنید ممنون
مدیر پایگاه باسلام
شما حتمابه ارولوژیست یا سکسولوژیست مراجعه کنید.چراکه مشکل شما ابتدا باید به درستی تشخیص داده شود وسپس درمان شوید
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
سلام من ی دختر 17ساله ام ک حدوده بیست روز دیگه مراسم عقدمه نامزدم 23سالشه.و ما الان 5ماهه ک نامزدیم.نامزدمو ب شدت دوست دارم و جفتمون از خونواده های مذهبی هستیم و سنتی نامزد کردیم.بعد از پنج ماه تازه موضوع مسایل جنسی بینمون باز شده.بخاطر درس من ما تا سه سال دیگه باید عقد باشیم.نامزدم تازگیا اظهار نیاز کرده و از نیازهاش تو دوران عقد باهام صحبت کرده من با رابطه کامل مخالفت کردم.اما اون میگه ما عرفا و شرعا زن و شوهریم و باید همو کامل کنیمو و نمیتونه س سال بدون داشتن رابطه کامل تحمل کنه.و اینم بگم ک تا الان حتی نوک انگشتشم بهم نخورده.و از گذشتشم خیلی خیلی مطمینم.اینارو گفتم ک بدونین هوسباز نیست.من موندم ب خواستش جواب مثبت بدم یا نه.از نظر اسلامم ک مشکلی نداره و من بااید شوهرمو تمکین کنم.اما اخه میترسم براش تکراری بشم با رابطه کامل.من خودمم گرم مزاجم و اینطور ک معلومه نامزدمم مثل خودمه.نمیدونم چیکارکنم.لطفا راهنماییم کنید.خواهشا جوابمو زود بدین.ممنون.
مدیر پایگاه باسلام
همانطور که گفتید وقتی دختر وپسری به عقد یکدیگر درآمدند پس دیگر هیچ مشکلی برای روابط زناشویی وجودندارد.اما شما درباره اینکه روابط زناشویی تان دردوران عقد چگونه باشد حتما باید با خانواده درجه یک و مشاورخانواده یا مشاوران مذهبی مشورت نمایید تا باتشریح مسایل مختلف مربوطه راهنمایی لازم شوید.باسپاس
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
باسلام من زنی 37ساله ام 12سال اززندگی مشترکم میگذردشوهرم هنگام نزدیکی بامن به زنان دیگر.فکر میکند تا به اوج لذت برسد درظاهر بامن هست ولی فکرش بازنان دیگر به نظرشما چه دلیلی دارد وراه چاره چیست که تکرارنشه چنین همخوابیباتشکر
مدیر پایگاه باسلام
شما وشوهرتان حتما به رفتار شناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید
سوگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
0
با سلام ، من و همسرم بعد از هفت سال بچه ار شدیم .از ماه اول بارداری دکتر اجازه نزدیکی نداد به من ،الان بچه ما هفت ماه دارد ، همسرم تمایلی به رابطه جنسی ندارد و میگوید آمادگیشو ندارم هنوز ،فکرم شدیدا درگیر شده .دلیلش چه می تواند باشد.قبل از بارداری رابطه جنسی متعادل داشتیم ولی الان 16 ماه است رابطه ای نداریم .لطفا راهنمایی کنید.ممنون
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به متخصص رفتار شناس جنسی یا روانپزشک و یا ارولوژیست مراجعه کنید
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
سلام حدود ۵ماهه ازدواج کردم ۲سال عقد بسته بودیم وخیلی همدیگرو دوست داریم تودوران عقد بستگی همسرم میلی جنسی خیلی بالایی داشت اما الان شاید هر ۱۰روز یک بار باهم رابطه داشته باشیم البته ایشون یه مقدارود انزاله و خودم فک میکنم بخاطر این موضوعه که میلش به رابطه کمع لطفا راهنماییم کنید ممنون.
مدیر پایگاه باسلام شما وهمسرتان باید یا به پزشک متخصص زنان،یا روانپزشک یا درمانگر جنسی و یا اورولوژیست مراجعه کنید
کمک خوهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
باسلام.
از دوهفته قبل به یکباره کاهس میل جنسی شدیدی نسبت به همسرخودم پیداکردم.
البته قبلش کار زیادی هم میکردم.دوشغله هستم.
مشکل من هم بصورت عدم نعوز نمایان شده.
البته همسرم بخاط اختلاف سنی 8 ساله ای که باهم داریم تقا1ای دفعات بیشری رو داره که خیلی وقتها بخاطر اون این کار رو انجام میدادم
ولی این دوهفته بیکباره به مشکل برخوردیم.
البته دو دوران کودکی به بیماری گواتر هم دچاربودم که باقرص خوب شده بودم.
تشکر
مدیر پایگاه باسلام
شما به اورولوژیست یا رفتار شناس جنسی مراجعه نمایید
کمک خوهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
باسلام.
از دوهفته قبل به یکباره کاهس میل جنسی شدیدی نسبت به همسرخودم پیداکردم.
البته قبلش کار زیادی هم میکردم.دوشغله هستم.
مشکل من هم بصورت عدم نعوز نمایان شده.
البته همسرم بخاط اختلاف سنی 8 ساله ای که باهم داریم تقا1ای دفعات بیشری رو داره که خیلی وقتها بخاطر اون این کار رو انجام میدادم
ولی این دوهفته بیکباره به مشکل برخوردیم.
البته دو دوران کودکی به بیماری گواتر هم دچاربودم که باقرص خوب شده بودم.
تشکر
مدیر پایگاه
کد خبر: ۱۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
شفاآنلاین:دکتر مرضیه عباسی متخصص زنان و زایمان به سوالات مطرح شده ازسوی کاربران شفاآنلاین پاسخ داد.

سوال:
سلام
ببخشید یه سوال داشتم ازخدمتتون. اینکه من 16این ماه یه سونو دادم
گفت تخمدانها مشکوک به pco. وحجم تخمدانها کمتراز 10ccکه به گفته خودشون
بزرگ نبود. واینکه من فقط این ماه بخاطر بعضی مسائل قرص ال دی مصرف کردم به
مدت یک هفته ودوروز...4 روزبعدازترک قرص ال دی این سونو انجام دادم
ومقدارجزءی مایع خلفی در فضای کلدوساک دیده میشد چهار روزبعدش یعنی بیستم پ
شدم. ماه آینده معمولا چقدر عقب میفته؟واینکه باوجودpco هرماه پ میشم
درآینده احتمال بارداری هست؟ البته به تغذیمم خیلی اهمیت میدم
پاسخ :
مشکلات بارداری  به احتمال زیاد پیش خواهد آمد.پریود بستگی به فیزیک بدن دارد پس ممکن است پریود عقب بیفتد

سوال:
سلام12سال ازدواج کردم تا امسال نرفتم دکتر الان رفتم تمام آ آزمایش انجام
داد م نمونه برداری از بیضه سمت راست شم انجام داد ن دکتر اسپرم دارید ولی
مثل سیب کال میماند تو خدا راهنمای مان کنید
پاسخ:
 شما حتما باید به ارولوژیست مراجعه نمایید.
سوال:
سلام

لطفاً درباره رابطه زناشویی در دوران بارداري وشرایط ودفعات ومراحلش  توضيح بديد
پاسخ:
تا
سی و دومین هفته بارداری اشکالی ندارد اما به شرطی که خونریزی نداشته
باشید مشکلی ندارد.اما در هفته های بعد بامدل خاص ومشورت پزشک متخصص باید
باشد.
سوال:
 دختري19 ساله هستم مجرد ماه پيش پريودم عقب افتاد به جاي
چهاردهم بيست و يکم پريود شدم و اين ماه هم يک هفته از زمان پريودم مي گذره
پريود نشدم دکتر خيلي نگرانم چيکار کنم؟ چه چيزي هست مصرف کنم پريود
بشم؟؟؟ تو را به خدا کمکم کنيد نگرانم
پاسخ:
اگر مجرد هستید مشکلی ندارد طبیعی است
سوال:
با سلام .چند روز پیش مسله ای رو بیان کردم .تست منفی بود 6 روز بعد ازمصرف قرص ضد بارداری پریود شدم.ایا دیگه شک به بارداری نکنم.
پاسخ:

نگران نباشید.
سوال:
باسلام

وقتی فست فود بیرون میخورم زیر شکمم تخمدان ها و رحمم درد شدید میگیره و ترشح زیادی دارم باید چیکار کنم ؟؟؟

ممنون از راهنمایتون.

پاسخ :
مشکلی نیست اگرخونریزی مثل همیشه باشه برای اطمینان  بیشترهم باید تست بتا انجام شود.
 سوال:
باسلام

از دوهفته قبل به یکباره کاهش میل جنسی شدیدی نسبت به همسرخودم پیداکردم.

البته قبلش کار زیادی هم میکردم.دوشغله هستم.

مشکل من هم بصورت عدم نعوز نمایان شده.


البته همسرم بخاط اختلاف سنی 8 ساله ای که باهم داریم تقا1ای دفعات بیشری رو داره که خیلی وقتها بخاطر اون این کار رو انجام میدادم

ولی این دوهفته بیکباره به مشکل برخوردیم.

البته دو دوران کودکی به بیماری گواتر هم دچاربودم که باقرص خوب شده بودم.

تشکر
پاسخ:
این موضوع مربوط به تخصص زنان نیست اما شما باید به ارولوژیست یا رفتارشناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید.

سوال:
خروج چند قطره خون پس از رابطه مقعدی، نشانه چیست؟
پاسخ:
باید معاینه شوید احتمال پارگی وجود دارد
 سوال:
با عرض سلام لطفا کمکم کنید دختری 26 سالمه و 5ماهه که عقد کردم در این مدت
رابطه جنسی هم داشتم و الان تصمیم به طلاق گرفتم و الان نگرانیم بایت اینه
که بخاطر پردم مجبور به ادامه نشم سوالم ازتون اینه که با توجه به اینکه
من توی دوران عقد پردما از دست دادم آیا احتمال جراحی و دوختن پردم وجود
داره؟و اگه امکان داره چقدر باید تا زمان ترمیمش صبر کنم؟و آیا در پزشک
قانونی دوختن پردم مشخص میشه؟لطفا جوابمو بدین صبح و شب آرامش ندارم و کار
شب و روزم شده گریه و ترس از مجبور شدن به ادامه دادن زندگیم با کسیکه دوسش
ندارم
 پاسخ:
باید معاینه شوید.
 سوال:
سلام. دختران هم میتونن تخمک فریز کنن؟ آسیبی به پرده ی بکارت نمیرسه؟
پاسخ:
بله میتوانند و مشکلی نیست
سوال:
سلام.من 17بهمن ماه پریود شدم و بعد دیگه نشدم تا اینکه رفتم دکتر
سونوگرافی دادم:رحم با سایز53در30میلیمتر در نمای ساجیتال و هموژن مشاهده
شد.ضخامت دو لایه اندومتر8میلی اندازه گیری شد.در محل آندکس راست کیست و
توده نسج نرمی دیده نشد.مایع آزاد لگنی دیده نشد.در تخمدان راست فولیکول
های ریز متعدد رویت شد که به نفعpcoمیباشد.کیست به ابعاد53در48 میلی در
تخمدان چپ رویت شد.سونوگرافی کنترل هموراژیک مذکور توصیه می گردد.دکتر
آمپول زد پریود شدم یه ورق قرص ضدبارداری به نام بلارا داد الان 9تا از
قرصم مونده میخوام بعد این قرص باردار بشم.چه کارهایی باید انجام بدم آیا
کیستم خیلی خطرناکه؟18سالمه و 8ماهه که ازدواج کردم.
 پاسخ:
قرص را قطع کنید و یک سونوگرافی انجام دهید وحتما تحت نظرمتخصص زنان ویزیت شوید.
سوال:
سلام،من 100عدد قرص رآکوتان در مدت 6ماه مصرف کردم برای درمان جوش،چه مدت بعد از آخرین قرص میتوان اقدام به بارداری کرد?
پاسخ:
باید از 6 ماه تا دوسال فاصله داشته باشد اما نظربنده دوسال است
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
باسلام من 13 سال ازدواج کردم بعد از زایمان دومم همسرم بسیار رابطه جنسیش رو با من کم کرده واین خیلی منو عذاب میده راه چارش چی هست .ممنون.
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به روانپزشک یا رفتار شناس جنسی و یا اورولوژیست مراجعه نمایید تا مشکل شناسایی و برطرف شود
Soheyla
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
سلام من دوسال است که ازدواج کرده ام همسرم خیلی دیر انزال میشود .با وجود علاقه زیادی که به من نشان میدهد اما رابطه بین ما خیلی کم شده و همسرم علاقه ای به رابطه نشان نمیدهد ومن احساس میکنم هنگام رابطه از دیر انزال شدن عذاب میکشه وهمین موضوع باعث بی مبلی اش شده .راه درمانش چیست ؟
مدیر پایگاه باسلام
این موضوع باید ازسوی اورولوژیست یا رفتار شناس جنسی بررسی شود تاراهکار درمانی مناسب ارایه شود
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
با سلام الان مدت 7سال است زندگی میکنیم و هر وقت میل به نزدیکی داشتم باید یک چهارم قرص مصرف میکردم وگرنه وسط رابطه شرمنده میشدم چه مشکلی دارم که میل جنسیم به مرور زمان رو به کاهشهو حتی دو هفته یکبار تمایل دارم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به ارولوژیست یا رفتار شناس جنسی مراجعه نمایید تامشکل تان بررسی و راه درمان ارایه شود
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
سلام دختری هستم 17 ساله همسرم 22 سالشه دو ساله ازدواج کردیم و یک سال و نیم قبلش دوست بودیم حدود 2 ساله که رابطه کامل داریم در طول رابطه هیچ مشکلی نداریم و من همسرم دو از همه لحاظ ارضا میکنم خودم هم ارضا میشم اما دو تا مشکل دارم
اول این که در طول رابطه به اندازه ای که از همسرم انتظار دارم داغ نیست این مشکل از اول بود
دوم این که میل به رابطشون کمه مثلا هر 5 روز در حالی که من بعد از روز دوم به شدت تحت فشارم
هر دو مورد رو باهاش در میون گذاشتم ولی توجه نمیکنه تا حدی که تمام ذهنم رو درگیر کرده
و این رو هم مطمئنم که تا حالا نه خود ارضائی کرده و نه فیلم دیده و شناگر حرفه ای هم هست
خواهشا راهنماییم کنین چطور میل ایشون رو بالا ببرم و فقط نگید که باید به پزشک مراجعه کنم چون ایشون به هیچ وجه اجازه نمیدن
مدیر پایگاه باسلام
اتفاقا نظر ما اینستکه شما به متخصص زنان مراجعه نمایید تا میل جنسی شما متعادل شود.ضمن اینکه پزشک پس ازشنیدن اظهارات شمامی تواند برای همسرتان نیزتوصیه های مهمی داشته باشد
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
سلام من۲۵ سال سن دارم الان ۵سال ازدواج کردم باشوهرم ماهی ۱ یا۲باررابط جنسی دارم انم به زور واسرار من قهر یاباگریهی من به من نزدیک میشه بهش چندین بار گفتم من واقعا نیاز دارم ولی همیشه بی محلم می کنه ومیگه خستم میگم برودکترمیگه من خودم دوس ندارم رابط زیادی داشته باشیم خیلی دوسش دارم
مدیر پایگاه باسلام
همسرتان باید به ارولوژیست یا رفتار شناس جنسی مراجعه نماید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
من حدود 4 سال ازدواج کردم 2 سال عقد بودم 2سال هم تو خونه خودمونیم ...من از شب اول عقد تمام حسم نسبت به همسرم برگشت و هیچ حس جنسی بهش ندارم و الان 4 سال هم هست که داره میره جلو دوران نامزدی رفتم مشاوره گفت بهتر ه که طلاق بگیری و لی به حرف خانواده گووش کردم گفتن چون دووورین اینجوریه برین خووونه خودتون درست میشه ...ولی درست نشد که هیچ روز به روز داره دووورتر میشیم از هم ....دیگه روز خوووبمون هر دو هفته1 بار شاید داشته باشیم......هم من خیلی عذاب میکشم هم خانومم.. در ضمن جفتمون به نوبیه خودمون خیلی گرمیم....اگه میشه راهنمایی کنین چیکاکنم....
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان باید حتما به رفتار شناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید تا مشکل ریشه یابی شود و درصورت امکان درمان مناسب ارایه شود
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
سلام من سه ماهه ک عروسی کردم. سه ماه عقد بودم تو دوران عقد هیچگونه نزدیکی نداشتم با شوهرم وشوهرم آدم گرم مزاجی بنظرمیرسیدحالا ک عروسی کردیم تو هفته فقط یکبارنزدیکی داریم ک لذت زیادی نمیبرم یا هروقت نزدیکی داریم شوهرم خسته میشود و نصف کاره میشه ومنوارضاع نمیکنه وبا رابطه دهانی از من میخواد تا ارضاش کنم. آیا نزدیکی با من رو دوست نداره؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید برای بررسی مشکل به رفتارشناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید
ضمن اینکه شما وهمسرتان باید اصول صحیح رابطه جنسی را بیاموزید
Alalle
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
سلام، حدود ٧ماه هست كه با همسرم رابطه داريم،قبلا خيلي اشتياق داشت اماحدود٣ماه هست كه يا خيلي دير ارضا ميشه يا نميشه و اعصابش ميريزه به هم و از اون به بعد ميلش كم شده،قبلا هنگام برقراري رابطه نگاهم ميكرد خيلي اما الان خيلي كم نگاهم ميكنه يا اصلا نگاهم نميكنه و يا وقتي كنارشم اصلا شروع نميكنه هميشه من پيشقدم ميشم كه حتي چند بار هم گفته كه خستم و نميتونم، وقتي ازش ميپرسم كه چرا بي ميل شده ميگه بي ميل نيست و خيليم دوست داره،به نظر شما بي ميل شده؟علتش چيه؟
مدیر پایگاه باسلام
توصیه می کنیم شما به رفتارشناس جنسی مراجعه نمایید تامشکل ریشه ای بررسی ودرمان شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
با سلام حدود سه ماه است که ازدواج کرده و با همسرم زیر یک سقف هستیم اما در این مدت رابطه جنسی بسیار کمی را تجربه کرده ایم , به طوری که شاید هر ده روز یک بار هم رابطه نداشته باشیم , بارها من خودم پیش قدم شده ام اما همسرم تفره رفته که امروز کارم زیاد بوده و خسته ام , در حالی که من اطلاع دارم خستگی زیادی در کار نیست , آیا این رفتار همسرم نشانه یک خیانت میتواند باشد ؟
مدیر پایگاه باسلام
باتوجه به اینکه می فرمایید سه ماه است ازدواج کرده اید بعید است موضوع خیانت درمیان باشد.بلکه ممکن است همسرتان دچار مشکلات روحی یا جنسی باشند که نیازمند بررسی های دقیق است.ضمنا آیا شما ازدواج ازسررضایت دوطرف داشته اید یا اجباری درکاربوده است؟پاسخ این سوان نیزبسیارمهم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
سلام
یک سالو نیمه ازدواج کردم معمول پریود منظمی دارم ولی این ماه ده روز بعد از پریودم لکه های سیاه رنگ میبینم
میتونه خطرناک باشه؟؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید تا تحت بررسی دقیق قرارگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
باسلام بنده چهل و نه سالم است حدود دو سه سال است که علاقه به رابطه جنسی با همسرم ندارم اما خود ارضا میشوم دلیلش چیست .
متشکرم
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان باید به رفتارشناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید
شیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
با سلام.زنی هستم28ساله و همسرم31سالشه.7ساله ازدواج کردیم.سال اول خیلی فعال بود ولی به تدریج کم شد و الان حتی 6ماه یه بارم رابطه نداریم.یه بارم رفته دکتر ولی دکتر چیز خاصی نگفت.با اینکه میدونم اگه ازش جدا شم خواستگارای زیادی خواهم داشت ولی نمیخوام طلاق بگیرم ولی خیلی خیلی دارم اذیت میشم.کلا افسرده شدم.همش گریه میکنم.با همه بداخلاقی میکنم جوری که دیگه هیشکی نمیخواد منو ببینه.تا حالا با هیشکی در این مورد حرف نزدم.چون آدم معتقدی هستم همش خودمو با حدیث و اینکه اجر صبر و تحمل پیش خدا خیلی زیاده آروم میکنم ولی حس میکنم افسردگی و بداخلاقسم داره بدتر میشه.توروخدا راهنماییم کنین
مدیر پایگاه باسلام
موضوع رابطه زناشویی یک رابطه دوطرفه است پس باید براساس اصول مربوطه باشد
اما شما باید ریشه مشکل را بیابید
ببینید نسبت به سالهای اول زندگی چه تغییراتی کرده اید؟
خواسته ها و نیازهای همسرتان چه بوده؟
به نظرمی رسد افسردگی شما یکی ازدلایل بی میلی همسرتان است
توصیه می کنیم به یک مشاورخانواده یا رفتارشناس مراجعه نماییدتاراهنمایی شوید     
ملينا
|
Austria
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
سلام من و همسرم ٥ سال هست كه ازدواج كرده ايم اما متاسفانه خيلي خيلي كم با هم رابطه جنسى داشته ايم هر روز از من يك ايراد مى گيرد و بهش حق مى دهم خانواده بينهايت فضولى داره كه اين منو آزار مى ده و شوهرمم مى گه اين رو رفتار تو تاثير مي گذاره و من زن خاله زنك دوست ندارم نمى دونم چى كار كنم
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست با مشاورخانواده یا رفتارشناس جنسی مشورت نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
سلام حدود۵ساله ازدواج کردم دوساله اول خیلی زیادباهمسرم رابطه داشتیم امامتآسفانه الآن نزدیک سه ساله که شوهرم سردشده به اصرارمن ماهی یک باریادوماهی شایدهم بیشتریک فعه انجام میده نمیدونم علتش چیه لطفآراهنمایی کنیدالبته الان نزدیک۸ماهه که پدرشون فوت شدن دچاراسترس واضطراب شده.هردفعه که من پشنهادمیدم یاخسته هستش یاحوصله نداره یاخوابش میاد.راهنمایی کنیدلطفآ
مدیر پایگاه باسلام
شما می فرمایید که ازسه سال قبل مشکلات تان شروع شده است پس این موضوع ارتباط چندانی با مرگ پدرهمسرتان ندارد.به همین خاطرباید ابتدا خودتان به یک رفتارشناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید تا پس ازبررسی های لازم وارایه راهنمایی های لازم نسبت به پیگیری موضوع با کمک همسرتان اقدام کنید.چراکه ریشه یابی این مشکل نیازمند بررسی های دقیق کارشناسی درجلسه مشاوره است
ساغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
سلام من وهمسرم ۶سال ازدواج کردیم اصلا شوهرم هیچ احساسی نسبت به من ندارد ،همش میگه بدنت سرد ،یا احساس میکنه مرد کنارش خوابید ه،راحلش چیست
مدیر پایگاه باسلام
این مشکل نیازمند بررسی های دقیق روانپزشک یا رفتارشناس جنسی است .ابتدا خودتان مراجعه کنید و سپس همسرتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
سلام.من چندروزپیش پیام گذاشتم براتون ممنون ازراهنمایی تون.میخواستم بگم همسرم زمانی که ارضاع میشه میگه آب منی من خیلی کمه میخواستم بدونم این طبیعی هستش چون فکرمیکنم به خاطرهمین موضوع هستش که الان سه ساله زیادمیل نداره برای همین موضوع خیلی اضطراب داره میترسه رابطه برقرارکنه وهمش میگه نمیتونم همسرمن۲۸ساله هست وخیلی نسبت به رابطمون سرده.ممنون
مدیر پایگاه باسلام
به نظرمی رسد ایشان دچار وسواس جنسی هستند پس بهتراست به رفتارشناس جنسی یا ارلوژیست مراجعه نمایند تا راهنمایی لازم صورت گیرد
roz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
سلام من 4سال ازدواج کردم اما ففط يک سال عقدم رابطه جنسي زيادي داشتيم الان هر ده روزي رابطه داريم البته شوهرم قرص فيناسترايد و ترامادول چند وقتي استفاده کرده بايد چيکار کنم من خيلي ميل جنسي دارم؟
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان باید تحت مشاوره رفتارشناس جنسی قراربگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
سلام من ده ساله که باهمسرم زندگی میکنم سه سال اول رابطه خیلی سردی داشتیم برای بچه دارشدن به اورولوژیست مراجعه کردیم ازمایش شوهرم از لحاظ پزشکی سالم بود گفتن که باید گفتار درمانی ودارو درمانی انجام بشه اونم درمانش پنجاه پنجاست الان هفت ساله که خواهر برادریم همسرم به هیج عنوان به درمان راضی نمیشه البته قبل من عقد کرده بود ولی همسرش در دوران نامزدی مشکلشو فهمید وجدا شد ازدواج ما هم به پشنهاد وتحمیا خانواده بود الان همدیگرو دوست داریم وتقریبا ارامش داریم فکر میکنم بی میلیش بخاطر نبود عشقه ولی میبینم با قبلی هم همین بوده .لطفا کمکم کنید خیلی احساس پوچیدمیکنم هر چقدر از لحاط ظاهر به خودم میرسم فقط رضایتمندیدی رفتاریپشوهرمو متوجه میشم نه جنسی.
مدیر پایگاه به مراکز سکس تراپی مراجعه کنید و مشاوره بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
سلام شوهرم بهم خیلی بی میل شده اوایل خوب بود جوری که من خسته میشدم ولی حالابااسرار من رابطه داریم اونم خیلی زودانزالی داره حتی به نیم دقیقه هم نمیرسه بایدچیکارکنم
مدیر پایگاه باسلام
شما وایشان باید به رفتار شناس جنسی یا روانپزشک مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
سلام شوهرم بهم خیلی بی میل شده اوایل خوب بود جوری که من خسته میشدم ولی حالابااسرار من رابطه داریم اونم خیلی زودانزالی داره حتی به نیم دقیقه هم نمیرسه بایدچیکارکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
سلام
من و همسرم 6 ماه است ازدواج کردیم. در سه ماه اول رابطه خوبی داتشم و هر وقت ازش می پرسیدم می کفت من از رابطمون راضی هستم. ولی الان دو ماه که رابطه بسایر کم شده و از همسرم دلیلشو پرسیدم گفتش به من حس جنسی ندارد و من اصلا تحریکتش نمی کنم. قرار از هم جدا شویم. لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم؟
مدیر پایگاه باسلام
بهتره به رفتارشناس جنسی یا متخصص زنان و یا ارولوژیست مراجعه نمایید تا هردو تحت بررسی قرارگیرید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
با سلام و عرض ادب
من و همسرم دو سال و نیمه که ازدواج کردیم و خیلی همدیگرو دوست داریم و از نظر جنسی هم تا حالا مشکلی نداشتیم ولی اخیرا به خاطر بعضی رفتارهای خونواده ی همسرم من ازشون بسیار رنجیدم و سرد شدم به همین دلیل همسرم هم از نظر جنسی خیلی نسبت به من سرد شده واقعآ نمیدونم چیکار کنم چون واقعآ خونواده ی همسرم چندین بار منو تحقیر کردن و همسرم هم حق رو به اونها میده چون بزرگترند لطفآ راهنماییم کنید.
مدیر پایگاه باسلام
شماا وهمسرتان باید به مشاورخانواده مراجعه نمایید تا مشکل تان پس ازبررسی های لازم برطرف شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
درد دوزار نخورد نظرت دکتر جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
سلام منو همسرم یکسال عقد کردیم ....اخر تابستون میریم خونه خودمون
دراین مدت رابطه نزدیکی نداشتیم
به روش های دیگه ایی همسرم رو ارضا میکردم
همسرم تا 10ماه اول گرم بودن خیلی .....ولی الان طوری شده که من مدام از ایشون میخوام رابطع داشته باشیم همش میگن خسته ان
واینکه هردفه بهانه ایی میارن
با ایشون حرف زدم .. قبول کردن که میلشون کم شده .میگن منو دوس دارن خیلی وفقط نیاز جنسیشون کم شده .
وناراحتن خودشون هم بنظرتون شوهرم باید چکاری انجام بده
همسرم قبلا داروی اعصاب مصرف میکردن به دستور پزشک بعد اذدواج کنار گذاشتن.
مدیر پایگاه اگر ایشان مشکلی در نعوظ  و درکل از لحاظ فیزیکی مشکل دارند باید به اورولوژیست مراجعه و تحت درمان قرار گیرند اگر از لحاظ روحی مشکل دارند به مراکز مشاوره سکس تراپی مراجعه و مشاوره بگیرید
ساره
|
United States
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
سلام. من و پسرخاله ام از لحاظ ظاهری و فکری همدیگر رو کاملا می پسندیم . اما به هم حس جنسی نداریم . کیس خوبی برای ازدواج با همیم همه جوره . برای ایجاد این حس چکار باید کنیم البته خیلی با هم در ارتباط نیستیم و هرکدام در شهری دیگر زندگی می کنیم ؟ ممنون میشم راهماییم کنید یکساله دارم به این موضوع فکر میکنم به نتیجه نمیرسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
سلام من دوساله ازدواج کردم و تو ابن دوسال شاید چهارپنج بار رابطه داشتیم اونم به اسرار من .اثلا میل ندارن هرکاری میکنم هر روشی امتحان کردم نزدیک نمیاد همش بهونه میاره .باید چکار کنم
مدیر پایگاه بهتر است به مراکز سکس تراپی مراجعه و  پس از بررسی علت مشاوره بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
سلام.من یک ماهه ک ازدواج کردم ولی شوهرم از سکس اصلا خوشش نمیاد.هرچقدر طرفش میرم میبینم ک تحریک میشه ولی عکس العملی نشون نمیده ودرآخرپاسخش به نزدیکی منفیه.هرچقدم ازش پرسیدم میگه زیاد خوشم نمیاد فوقش ماهی یک بار.حاضرم نمیشه ببرمش دکتر میگه من مشکلی ندارم تو مشکل داری ک همه چیو تو سکس میبینی..توروخدا راه حل بدید زندگیم داره از هم میپاشه به فکر طلاقم.حتی میگه بعضی وقت ها ک عشق بازی کردم فقط نمایشی بوده خواستم دلت نشکنه
مدیر پایگاه به شما توصیه میشود حتما به مراکز مشاوره جنسی مراجعه کنید و مشکل خود را درمیان بگذارید کارشناسان ما درباره مسائل فیزیکی می توانند راهنمایی کنند ولی مسائلی اینچنینی نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
باسلام من از لحاظ جنسی مشکل ندارم ولی شوهرم اصلا به ظاهر من توجه نداره آرایش من لباس من...
مدیر پایگاه به شما توصیه میشود به مراکز مشاوره جنسی مراجعه و با یک سکس ترراپیست مشورت کنید
artin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
سلام من 26 سالمه هیچ حسی به زنان ندارم حسم برعکسه دلیلش چیه
مدیر پایگاه به شما توصیه میشود به یک مشاوره جنسی مراجعه شود
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
سلام .من چند روزه که خیلی به رابطه با همسرم بی میل شدم البته کلا بی میل شدم مثلا وسط رابطه زناشویی میلم میره دیگه نمیتونم ادامه بدم نمیدونم چرا اینجور شدم لطفا راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما چند ساله هستید؟
آیا سابقه بیماری خاصی داشته اید؟
چند سال است ازدواج کرده اید؟
آیامشکل روحی یا روانی،اقتصادی ویا موضوع مشابهی ندارید؟

zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
سلام من4ماهی هس ک ازدواج کردم ولی شوهرم زیادمیل جنسی نداره ازهمون اول شب عروسیمونم هم چیزی نشدبعدیه هفته ماانحامش دادیم الان هم زیادنمیخوادمیگ حوصله ندارم همدیگرم خیلی دوس داریم میتونبدهمکاری کنید
مدیر پایگاه مشکل شما نیاز به بررسی توسط کارشناسان سکس تراپی دارد که مراکز مشاوره جنسی این کار را انجام می دهند اگر می توانیدهمسرتان را متقاعد کنید تا به این مراکز مراجعه و مشاوره بگیرید کارشناسان ما سوالات مربوط به مشکلات زنان را پاسخ میدهند و در این زمینه توصیه به مراجعه به مشاوره می نمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
سلام من دوازده سال ازدواج کردم تا شش سال روابط جنسی خوبی داشتم اما بعدش دعوا های خیلی بدی درزندگیمان رخ داد الان شوهرم هیچ احساسی رایج میل جنسی ندارد ماهی یه بارون من ازاین بی میلی آن ناراحتم لطفا جواب بدین به سوال من
مدیر پایگاه کارشناسانی که ما با آنها صحبت می کنیم به سوالات پزشکی پاسخ می دهند و درباره شما توصیه به مراکز سکس تراپی و مشاوره با افرادی که تخصصشان در زمینه مشکلات زناشوی هست می باشد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
سلام من ۳۳ سالمه ۶ ساله ازدواج کردم یک ماهی هست که خیلی بیمیل شدم ویا وسط رابطه کامل حسم ازبین میره لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنونم
مدیر پایگاه مساله شما با مراجعه به مراکز سکس تراپی و گرفتن مشاوره های لازم برطرف خواهد شد کارشناسان ما در خصوص مسائل فیزیکی می توانند راهنمائی کنند ولی مسائل مربوط به سکس تراپی را به متخصصین این رشته ارجاع می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
باسلام ١٥ ساله ازدواج كردم 7 سال اول زندگي رابطه جنسي معقولي داشتيم تا اينكه من باردار شدم و رابطه زناشويي از آن موقع تا الان كه وارد ١٥ سال ميشوم يعني ٨ ساله رابطه نداريم خواهر و برادر منم متقاعد شدم هر وقت بحث اين موضوع ميشود همسرم ميگويد همه چي به اين رابطه ختم نميشه خيلي همديگر رو دوست داريم وگرنه تا اينجا ادامه نميداديم خيلي خودش رو درگير كارش كرده تو رو خدا بعضي مواقع دلم برا قبل بچه دار شدنم تنگ ميشه و با غر زدن هام بونه مي گيرم رضايت نميده پيش دكتري بره ميگه كارم زياده من چه كنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
سلام من زنی هستم که ده ساله ازدواج کردم و دو فرزند دارم شوهرم معتاد هست و میل جنسی اصلا ندارد درصورتی که من میل جنسی دارم و این روی اعصاب من تاثیر گذاشته چیکار کنم که شوهرم به من محبت کند و سراغم بیاید.
مدیر پایگاه باید به مراکز سکس تراپی مراجعه و با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
سلام یه سؤال خیلی مهم دارم:
من خود ارضایی میکنم و 15 سالمه من اگه مثلا دوروز یا سه روز یبار خودارضایی کنم هیچ لذتی بهم دست نمیده ولی اگه هفته ای باشه آره
من قبلا اینجوری نبودم و خواهش میکنم راهنمایی کنید چرا اینجوری ام.
sanaz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
من 3 سال است که ازدواج کردم ولی تا کنون شاید 15 مرتبه رابطه زناشویی داشتیم اکنون هم 4 ماه است که رابطه ای نداریم اما میون خوبی باهم داریم کمکم کنید من بچه میخوام اما تا کنون موفق نشدم من در شرایط و بحران بدی قرار دارم
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان حتما باید تحت درمان یک رفتارشناس جنسی یا روانپزشک باشید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
سلام شوهر من نسبت به من بی میلی جنسی دارد واین موضوع را بعد از ۱۳ سال به من گفته رابطه جنسی زیادی نداریم خیلی کم ماهی یکبار اونم به درخواست من او میگه که من دوستت دارم ولی حس نزدیکی با تو ندارم هیچ حسی ندارمم موقع نزدیکی .من چکار میتونم کنم .او میگه از من راصیه ومن زن خوبی هستم براش ولی در مرودر سکس این مشکلو داریم لطفا راهنمایی کنین مرسی
مدیر پایگاه باید به مراکز سکس تراپی مراجعه کنید و مشاوره درست بگیرید
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
سلام
من 10 ماه عروسی کردم شوهرم14ساعت سرکاره یک هفته روز کار یک هفته شب کار از همان اوایل ارتباطمون کم بود ماهی3 بار یا 4 بار الان ماهی یک بار شده و شوهرم میل جنسی اش خیلی کم و نگران بچه دار شدنمون هستم و تازگی ها هر وقت می خوایم ارتباط داشته باشیم اولش با انرزی میاد ولی بعدش نمیتونه بنظرتون چکار کنیم؟
مدیر پایگاه این مساله نیاز به بررسی دقیق داره در برخی موارد استرس و خستگی زیاد روی رابطه جنسی تاثیر زیادی دارد که باید به مراکز سکس تراپی مراجعه و مشاوره های لازم را در این زمینه بگیرید اگر مشکل ایشان جسمی  باشد و نیاز به مصرف دارو برای بر طرف کردن آن داشته باشند که باید به اورولوژیست مراجعه و تحت درمان صحیح قرار گیرند 
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
با عرض سلام۲۶سالمه و همسرم۲۸ ۵ساله ازدواج کردیم رابطمون خیلی خوب بود اما الان که بچه اولم رو باردار شدم میل جنسی خودم و همسرم کم شده ۲هفته یکبار درصورتی هردو بشدت گرم بودیم همسرم میگه میترسم تو این وضعیت نزدیکت بشم خودمم کلا حسم رفته اینا بخاطر بارداریه؟نگرانم نکنه بعداز زایمان بخاطر شیردهی باز این روند ادامه پیداکنه هرچند همسرم همش میگه منتظرم زایمان کنی مث قبل رابطه داشته باشیم اما من نگرانم آیا نیاز به اقدام خاصی داریم؟ البته گاهی وقتا خودارضایی کردم ولی حسم به شوهرم کلا کم شده
مدیر پایگاه  زوج ها طي
بارداري تغييراتي را در روابط ميان‌فردي خود تجربه مي‌کنند که يکي از آنها
روابط جنسي است. فعاليت جنسي در حاملگي مي‌تواند تحت تاثير عواملي همچون  شيوه جنسي زوج‌ها پيش
از بارداري، مفهوم روابط زناشويي در نظر همسران، وضعيت سلامت جسمي و رواني و
عوارض دوران بارداري، باورها و ويژگي‌هاي فرهنگي زوج‌ها، نحوه برخورد آنها
به تغييرات فيزيکي زنان طي حاملگي و در ضمن ترس از صدمه به جنين در زمان
نزديکي قرار
گيرداگر حاملگي طبيعي باشد و پزشک يا ماما مانعي براي نزديکي زوج‌ها عنوان نکند
روابط بلامانع است و در سه ماهه سوم با نظر پزشکي که حاملگي را پيگيري
مي‌کند نيز مي‌تواند ادامه يابد. هرچند در حاملگي به خصوص ماه‌هاي آخر بايد
پوزيشن و وضعيت مناسبي در حين نزديکي در نظر گرفته شود که به شکم زن حامله
فشاري وارد نيايد......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
سلام من سه سال ازدواج کردم و بچه ای یکساله دارم حدود پنج ماه که رابطه ی خیلی کمی با شوهرم دارم شاید یک بار در ماه رابطه داشته باشیم
مدیر پایگاه  شما حتما باید به مراکز سکس تراپی مراجعه کنید و علت مساله را پیدا کنید تا باروشهای صحیح به حل آن بپردازید
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر. چندروز پیش سوال پرسیدم اما از پاسخ شما جواب سوالم رو نگرفتم متاسفانه بنظرم پاسخ زیاد مرتبط با نگرانی من نبود ممنون
مدیر پایگاه سلام اگر مشکلتون حل نشده سوالتونو مجدد ارسال کنید از کارشناس دیگه ای سوال بشه
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
با عرض سلام۲۶سالمه و همسرم۲۸ ۵ساله ازدواج کردیم رابطمون خیلی خوب بود اما الان که بچه اولم رو باردار شدم میل جنسی خودم و همسرم کم شده ۲هفته یکبار درصورتی هردو بشدت گرم بودیم همسرم میگه میترسم تو این وضعیت نزدیکت بشم خودمم کلا حسم رفته اینا بخاطر بارداریه؟نگرانم نکنه بعداز زایمان بخاطر شیردهی باز این روند ادامه پیداکنه هرچند همسرم همش میگه منتظرم زایمان کنی مث قبل رابطه داشته باشیم اما من نگرانم آیا نیاز به اقدام خاصی داریم؟ البته گاهی وقتا خودارضایی کردم ولی حسم به شوهرم کلا کم شده.نگرانی من واسه بعد زایمانه که بخاطر شیردهی این روند ادامه پیداکنه و کم کم این خلا اینقد بزرگ شه ک نشه حلش کرد
مدیر پایگاه تغییرات بدن شما در دوران بارداری ممکن است باعث شود که نزدیکی به روش‌های
قبل امکان‌پذیر نباشد. در چنین حالتی بهتر است برای یافتن راحت‌ترین حالت
رابطۀ جنسی، موارد مختلف را آزمایش کنید. همان‌طور که شکم شما رشد می‌کند،
یافتن حالتی که شما با آن احساس راحتی کنید نیز مشکل‌تر خواهد شد. همزمان
با پیشرفت بارداری شما، ممکن است قرار گرفتن شوهر شما بر روی بدنتان هنگام
رابطۀ جنسی مشکلاتی را برای شما به وجود آورد، همچنین بهتر است که شما در
ماه‌های آخر بارداری به پشت نخوابید، در این صورت بهتر است این روش را
فراموش کنید و به دنبال روش‌های دیگری باشید. قرار گرفتن شما روی همسرتان
یا خوابیدن به پهلو در کنار هم می‌تواند مشکل‌های رابطۀ جنسی را در دوران
بارداری تا حد زیادی کاهش دهد. بهتر است به خاطر داشته باشید
که روش‌های برقراری رابطۀ جنسی دیگری به ‌جز نزدیکی کامل نیز وجود دارد.
اگر میل جنسی ندارید یا پزشکتان توصیه کرده است که نزدیکی نداشته باشید،
هم می‌توانید همسرتان را در آغوش بگیرید و ببوسید و به
روش‌های دیگر احساس خود را به یکدیگر نشان دهید


درباره بعد از زایمان هم

زنان بعد از شش
هفته از زایمان برای رابطه جنسی آمادگی خواهند داشت و در این مدت دستگاه
تناسلی زن به حالت عادی باز می گردد . شاید اولین رابطه زناشویی برای زن
ناخوشایند ، بدون لذت و دردآور باشد . زیرا در بدن زن تغییراتی ایجاد شده و
بازگشت به وضعیت سابق زمان بر است . در واقع زایمان ، ترس از زایمان و حتی
بخیه های محل زایمان باعی تغییر شکل لگن زن می شود که سبب ایجاد درد ، عدم
کنترل  ادرار و مشکلات مثانه ای در طی رابطه زناشویی می گردد .


علاوه بر آن
افزایش ترشح هورمون پرولاکتین (هورمون شیردهی ) باعث کاهش میل جنسی و کاهش
هورمون استروژن باعث خشکی واژن می شود که در نهایت تغییرات هورمونی سبب
دردناک شدن رابطه جنسی خواهد شد ، در نتیجه زن شیرده با کاهش میل جنسی رو
به رو می شود


.اگر مشکل شما بعد از زایمان غیر قابل حل بود با پزشک زنان مشورت کنید

شاید شش هفته
لازم باشد تا زن برای رابطه جنسی آمادگی داشته باشد . البته این نظر برای
همه صادق نیست و نظر پزشک با توجه به تمایلات واقعی مادر متفاوت خواهد بود و
آمادگی زن شرط اصلی رابطه جنسی بعد از زایمان است . اگر هنوز در حین رابطه
جنسی درد دارید با پزشک خود مشورت کنید تا با مصرف دارو یا تمرین های
ورزشی برای تقویت لگن خاصره از شدت درد کاسته شود .

ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
ممكن است با پيشرفت
بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي آميزش جنسي ضروري است.
ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها براي شما ناراحت كننده
باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به پشت نخوابيد چرا كه وزن
رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين ناحيه را مختل كند. بهتر
است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا رو قرار گيريد.
سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار


ممكن است با پيشرفت بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي
آميزش جنسي ضروري است. ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها
براي شما ناراحت كننده باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به
پشت نخوابيد چرا كه وزن رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين
ناحيه را مختل كند. بهتر است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا
رو قرار گيريد.













سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار


ممكن است با پيشرفت بارداري متوجه شويد كه انتخاب وضعيت هاي جديد براي
آميزش جنسي ضروري است. ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخي وضعيت ها
براي شما ناراحت كننده باشد. به علاوه، توصيه مي كنيم كه حدود 16 هفتگي به
پشت نخوابيد چرا كه وزن رحم بر روي عروق اصلي لگن ممكن است گردش خون اين
ناحيه را مختل كند. بهتر است براي آميزش جنسي يا به پهلوي خود بخوابيد و يا
رو قرار گيريد.













سلامت نیوز: کاهش میل جنسی در زنان باردار
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
با سلام_ هشت ساله ازدواج کردیم، از شب اول همسرم فقط خودشو بوسیله من ارضا میکرد و بعد گذشت سالها، هنوز ارضا شدن من براش مهم نیست، اصلا دست به من نمیزنه و به هیچ عنوان قبل دخول کاری نمیکنه،فقط و فقط دخول و تمام، بارها ازش خواستم در مورد عشقبازی قبل رابطه مطالعه کنه و به من توجه کنه ولی فایده نداشته، خودش میگه تو چیزی کم نداری و چیزی برام کم نمیزاری. نمیدونم چرا توی رابطه جنسی براش مهم نیستم، میتونه علتش خودخواهیش باشه؟
مدیر پایگاه باسلام
شمامی بایست ازهمان ابتدا درباره نیازهای جنسی تان وارضاء نشدن هایتان با همسرتان صحبت می کردید.نکته دیگراینکه همسرتان نیازمند آموزش های لازم دراین باره است.ایشان باید بدانندکه رابطه زناشویی شرایط ویژه ای دارد .ضمن اینکه زن رامی بایست قبل ازدخول آماده کرد.آنهم با عشق بازی ومعاشقه و تحریک زن ازطریق نقاط حساس بدنش ازجمله نوک سینه ها،گوش ها،زیرگلو،پشت پاها وازهمه مهم تر نقاط حساس دستگاه تناسلی زن می باشد.ایشان باید موضوع ارگاسم درزن را بشناسد وبداند که زن چگونه به ارگاسم می رسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام سوالموجواب بدیدلطفا,چون تصمیم ب جدایی ازشوهرم تاچندماه آینده گرفتم,ب هیچ وجه راضی نمیشه ارولوژیست بیاد,میل جنسیش کمه معاشقه مون الکیه میگه تومشکل داری همه چیز ک سکس نیس,یکی دوبارجدی تحریکش کردم ک بره دکتر ک غیرتیشه,تظاهرب اقدام ب خودکشی کاملاهم باورکرده بود چون مانعم شد,بامشورت بازنداداشش قرارشدتابعدازعیدصبرکنم, امابعدازعیدیک ماهی هست ک بیکارشده,مشکل مادیه حادی نداریم خصوصاک ارولوژیست باویزیت ارزون پیداکردم واقعااز نفس کشیدن متنفرشدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
1
سلام.من با همسرم حدود یک سال از که نامزد هستیم. در این مدت متوجه شدم در مورد ارگاسم یا انزال مشکلی نداره و علاقه هم داره گاهی خیلی هم زیاد ولی فقط در حد ارگاسم خودش و کاملا نسبت به من بی توجه.اول فکر کردم چون دوران نامزدی نمیخواد جلو تر بره تا اینکه فهمیدم به نوعی از مقربت و اندام تناسلی زن بیزاره و البته تجربه ایی هم نداشته.
من چه طور میتونم این مشکل رو حل کنم.اصلا راه حلی داره؟
هاتف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
1
0
با سلام.بنده سه ساله که ازدواج کردم ولی اصلا علاقه ای برقراری رابطه جنسی با زنم ندارم و اون خیلی شاکیه.اگر میشه یه مرکز یا پزشک درمانی و سکسولوژیست باشه در اصفهان به من معرفی کنید.همسرم رنگ پوست بدنش خیلی تیره و خیلی موداره و من فکر میکنه یکی از دلایل بی میلی من همین باشه و اینکه من از همون ابتدا خیلی میلی به برقراری رابطه و یا دوست شدن با جنس مخالف نداشتم.خواهشا برام توی ایمیلم اسم پزشک و آدرسش را ارسال کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
من۳۸سالمه ۶ساله که ازدواج کردم۲سال هم توی عقد بودم.شوهرم۴سال ازمن کوچکتر.ولی از ظاهر تفاوت سنی دیده نمی شه .همسرم لاغرومن نه چاقم ونه لاغر .تودوره عقد همسر موماهی یک بارمی دیدم ازاینکه رانم پر بود یا سینم پر بود وچون قبلا پر بودم بعد لاغر شدم ران وبالا تنم شل شده .چون همسرم دوست داشت همه چیز بدنم کوچیکو لاغر باشه از شل بودن بدنم ایراد می گرفت الانم ماهی یک بار نزدیکی داریم شایدم دو ماه یک بار چکار کنم از لحاظ مالی پولدار نیستیم که عمل کنم باشگاه رفتم ولی تاثیری ندیدم .چه کار کنم
دلارام
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
س من الان 7ساله ازدواج کردم اوایل شوهرم خیلی خوب بود
ولی الان بی میل شده
ماهی یه بار یا شاید دوبار تن به رابطه نمیده"برعکس منه
مشکل چی ؟
مدیر پایگاه مسائل بسیار زیادی بر میل جنسی مردان تاثیرات منفی میگذارد اگرمی توانید همسرتان را راضی کنید به سکس تراپ مراجعه کنید تا مشاوره درست برای بهبود این روند به شما ارائه دهند
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
حدود يك سال ميشه ازدواج كردم من خيلي رابطه جنسي با شوهرم برقرار كنم دوست دارم دوست دارم بچه دار شوم اما شوهر بچه دوست ندارد يك پينج ماه اول ازدواج ما بامن خوب بود آنقد بد هم نبود با من رابطه داشت اما تو اين چند مدت است كه با من رابطه برقرار نميكنه حتا سه ماه بيشتر از سه ماه بامن رابطه جنسي نداشته تا مدت كه خودم دست به كار نشم خودش هيچ كاري نمي كنه حتا يك بوس هم نمي كنه شما به من نظر بتين كه جمار كنم
مدیر پایگاه دوست عزیز مساله شما نیاز به مشاوره با یک سکس تراپ دارد تا مشاوره های لازم درست را در این زمینه به شما ارائه دهد کارشناسان ما در خصوص مسائل دیگر که مربوط به مشکلات جسمی هست می توانند شما را راهنمایی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
سلام من تازه ازدواج کردم ولی احساس میکنم شوهرم نسبت ب من سرد شده و هر وقت که بهش میگم کی شروع کنیم همش بهانه میاره چکار کنم کمکم کنید
مدیر پایگاه باید به مراکز سکس تراپی مراجعه و مشاوره بگیرید
MARAL
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
همسر من میگه من کلا با نزدیکی مخالفم و هیچ علاقه ای به برقراری رابطه ندارم و چندشم میشه به نظرتون با مراجعه به سکس تراپ مشکلش قابل حل هست یا نه حتی میگه ممکنه تا آخر منو باکره نگه داره خواهش میکنم راهنمایی کنید
مدیر پایگاه
باسلام
ایشان حتما باید به روان شناس یا رفتارشناس جنسی مراجعه کنند
مامان ایاد
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
باسلام.
من این دوسال که ازدواج کردم اویلی زندگیم رابطه جنسی ما خوب بود یعنی در هفته 3بار یا بیشتر اماالان تقریباً این یک سال است که شوهرام بیمیل جنسیش زیاد تر شد یعنی در هفته یک بار رابطه جنسی داریم آیا این مشکل بیمیلی راه حل هم دارد؟
مدیر پایگاه
باسلام
دراغلب موارد امکان درمان وجود دارد
بنابراین بهتراست ایشان به یک رفتار شناس جنسی مراجعه نماید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
سلام به نظرم شاید همسرتان از لحاط تغذیه مواد پروتئینی ضعیف باشد مثلا شاید کالری دریافت میکنه کارش زیاد میسوزه یا غذای مقوی نمیخوره چون میل جنسی هم رفتاری هیجانی هم جسمانی باید این دوموضوع بررسی شه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
سلام من ۳۰ساله هستم مشکل زود ارضایی دارم
فائزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
باسلام من مدت یک سال نامزد کردم دردوران عقدم و هنوز زیر یه سقف نرفتم با شوهرم رابطه کامل داشتم و هردومون گرم مزاجیم طوری که اوایل نامزدی هرشب یا هرروز رابطه داشتیم به مدت دوسه هفتس که همسر بنده خیلی دیر به دیر رابطه جنسی برقرار میکنه و تا وقتی که من نزدیکش نشم یا تحریکش نکنم نزذیکم نمیاد نمیدونم چی کنم خیلی تحت فشارم روم نمیشه در رابطه با این قضیه باهاش صحبت کنم لطفا راهنماییم کنید
mehdi
|
Netherlands
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
0
0
من چطورسوالمومطرح کنم
مدیر پایگاه
سلام
ازهمین طریق می توانید اقدام کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
با سلام. من و همسرم دو سال و نیم هست که عقد کردیم و الان شش ماهه به خونه خودمون اومدیم. هیچ رابطه جنسی ای نداشتیم تا کنون همسرم هیچ تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداره علیرغم علاقه زیادی که به هم داریم. واقعا موندم چیکار باید بکنم. ایشون هم دوست ندارند به سکسولوژیست مراجعه کنند...خواهش میکنم راهنماییم کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
سلام
ممنون از مطالب خوبتون
گلناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
ببخشید من سه ساله که ازدواج کردم و یه بچه یک سالو نیمه دارم از وقتی که بچه دارشدیم میل جنسی شوهرم خیلی کم شده و تمام مدت هم هرچی رابطه داشتیم من شروع کننده بودم توی ماه نهایت دو یا سه بار اونم به اصرار من رابطه داریم،باشوهرم هم هرچی در موردش حرف میزنم فایده نداره و من کاملا از این بابت اذیت میشم لطفا منوراهنمایی کنید
مدیر پایگاه مشکل شما نیاز به بررسی از طرف مساوره های سکس تراپ دارد باید به مراکز سکس تراپی مراجعه و از آنها کمک بگیرید
nafas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
سلام من قبلا يه ازدواج ناموفق داشتم وحاصلش يه پسر ٩سالست كه پيش پدرشه من ٢٩سالمه الان يه ساله كه عقدم با پسرى ٣١ساله وبه اصرار خودش باهام ازدواج كرد منم دوسش دارم خيلى ولى چند ماهى هست كه ديگه ميلى به رابطه باهام نداره يعنى اگه من ماهى چندبارسمتش برم همونه واصلا هم ابراز علاقه نميكنه حتى وقتى ميره مسافرت ومياد يه باربغلم نميكنه الان يه هفتست از مسافرت اومده ولى حتى بوسم نكرده من خسته ام ناراحتم نميدونم چيكاركنم چندبارى هم گفتم با اس ام اس بهش ولى بعدش يه باروابطه داشته وبازم روز از نو روزى از نو نميدونم چرا از يه چيزى خيلى نگرانم كه نكنه بخاطر وضعيت اندام من باشه اندامم خوبه ولى به خاطر زايمان شكم شل و پرازترك دارم ميشه كمكم كنيد واينم بگم كه تلاشى نميكنه واسه رفتن به خونه خودمون هروقت ميگم كى ميريم سرخونه زندگيمون بحث پيش مياد.مرسى
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا با همسرتان صحبت کنید تا شاید بدانید علت سردی در روابط زناشویی اش چیست؟
اگربه نتیجه نرسیدید حتما باید به یک مشاور خانواده یا روان شناس مراجعه نمایید تا مشکل بررسی و راهکارهای لازم ارایه شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
سلام خسته نباشید من تقریبا ۲ ساله که ازدواج کردم.۱۷ سالمه و یه دختر ۹ ماهه دارم قبل از بارداری رابطم با شوهرم خوب بود به طوری که دو سه شب یک بار نزدیکی داشتیم اما بعد از زایمان همسرم میلی به نزدیکی نداره و با اثرار من ماهی یک بار شایدم دوماهی وقتی هم ک نزدیکی داریم فقط دخول انجام میده دست به من نمیزنه و من از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید
مدیر پایگاه مسائل اینچنینی نیاز به مراجعه به مراکز سکس تراپی و مشاوره گرفتن دارد
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
سلام من دو سال و نیم که ازدواج کردم یه بچه ۶ ماهه دارم از ماه هفتم بارداریم بدلیل مشکلات بارداری رفتم شهرستان پیش خانواده از اون زمان تا حالا میل جنسی شوهرم خیلی کم شده نمیدونم مشکل از چیه هر موقع هم سوال میکنم جوابم رو نمیده لطفا کمکم کنین
مدیر پایگاه
باسلام
شما هردو ابتدا باید یه یک رفتارشناس جنسی مراجعه کنید تا هردومشاوره لازم بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
سلام ، من شش ساله ازدواج کردم من و همسرم این دو ساله آخر اصلا با هم نزدیکی نداریم البته بگم شوهرم دو ساله پیش افسردگی داشتن وقرص فلوکستین مصرف میکردن تقریبا یه ساله و نیمه که مصرف قرص قطع کردن وقتی هم میگم برو پیش دکتر راضی نمیشه رابطمون فقط به حرف زدن و خندیدن ختم میشه.
لطفا بگید چیکار میتونم بکنم؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
آیا مصرف داروهایشان را با نظرپزشک قطع کرده اند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
سلام
۴ ساله که ازدواج کرده ام، روابط زناشویی قبل از بچه دار شدن ما، طوری بود که انگار تکلیف سنگینی به دانش آموز داده باشن هر قدر من علاقمند بودم اون فقط در روزهایی که احتمال بارداریم وجود داشت سراغم میومد و حتی در همون زمانها هم مدام می نالید، از وقتی باردار شدم به بهانه مراقبت از من و جنین روابط زناشویی رو کات کرد و الان کوچولومون یکسال و نیمه س ولی هنوز نه رابطه زناشویی داریم و نه کمترین محبت یا نوازشی ازش می بینم، متاسفانه بستگان چه از طرف ایشون و چه خودم، تصور می کنند خوشبختترین زوج فامیلیم، بارها باهاش حرف زدم میگه مریضم و قدرت جنسیمو از دست دادم، بهش گفتم اگه شریک جنسی دیگه ای داری و بهش تعهد داری من حاضرم کل مهریه م رو ببخشم و با بچه م برم، چون عشق رو گدایی نمی کنم، میگه رفتنت مساوی مرگ منه و باور کن مریضم و قدرت جنسی ندارم، درحالیکه چند بار که تو خواب حرف میزد دیدم که کاملا تحریک شده، بدبینی از ی طرف داغونم کرده، نیاز از طرف دیگه، منتها نمی تونم و نمیخام حتی در نگاه یا خیال کسی جز همسرم باعث آرامشم باشه

دردناکتر اینکه هرقدر من به ظاهر و شیک بودنم بیشتر بها میدم ایشون حتی ساده تربن اصول بهداشتی رو رعایت نمی کنه و مجبورم مثل کوچولوم بهش گدشزد کنم امروز باس حموم کنی، امروز صورتت لصلاح میخاد و شب به شب خودم لباسهایی که عرق داره رو از دم دستش وردارم تا فرداش نپوشه، ولی وقتی انرژی زیادی واسه نظافت و بهداشتش میزارم و بعد وقتی میریم بیرون جلوی چشمام، چشم چرونی میکنه و دیگران رو جذب می کنه سوراخ بزرگی تو قلبم بوجود میاد که هر روز تو تنهاییم بزرگتر میشه
باید باور کنم ایشون مریضه؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا بهتراست به همراه ایشان نزد ارولوژیست بروید تا چکاب لازم انجام شود.
شاید مشکل جسمی یا روحی داشته باشند.
اگرتکلیف این مسایل روشن شد،تکلیف سایرموارد نیزروشن می شود.بهتراست پیشداوری نکنید.ضمنا آیا شما درشرایط مناسب برای روابط زناشویی پیشقدم شده اید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
سلام
علت دندان قروچه کردن در حین شروع برقراری جنسی و ممانعت از برقراری ارتباط جنسی چی می تونه باشه
ممنون
آذین
|
Iraq
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
سلام .من 6 ساله ازدواج کردم همسرم 38 و خودم 35 سالمه .بعد چند ماه از ازدواج عملا رابطه جنسی ما سه ماه یکبار شد اونم با تحریک و اصرار من و الان دوساله هیچ رابطه ای نداریم .اصلن از بچه متنفره .من نمیدونم چیکار کنم .هی لباس خوب پوشیدم هی محبت کردم و مدام رفتارم رو ارزیابی میکردم که ازش ایراد نگیرم شاید خوب بشه .باشگاه رففتن و تمرین سخت برای ورزش بماند .بعد یکسال تازه داره میگه باید وقت بدی کم کم بهتر میشیم .امروز خیلی ناگهانی دیدم عکس قفل گوشی اش عکس یه پسری بود کمی از خودش کوچیکتر .قبلا هم به این مسایل شک کرده بودم چون خیلی و بیش از اندازه نسبت به گی ها جبهه میگرفت و بعد دیشب دوست صمیمیش که البته من هیچ وقت نمی بینمشون بهش زنگ زد و اون متوجه نشد که من شنیدم اما دوستش یه جمله خیلی رکیک جنسی بهش گفت و همسرم در کمال ارامش خندید و با مهربانی در مورد یه سری چیزای عادی حرف زدن .از ترس ابرو .دشواری طلاق و بی کاری و بی پولی نمیدونم چیکار کنم .دو بار گفتم طلاق بگیریم گفت نه بهتر میشیم حلا واقعا می خوام بدونم حرف رکیک جنسی بین مردا عادیه یا واقعا همسرم گی هست .به هیچ عنوان لمس ام نمیکنه یا حتی نمیخواد بدنمو ببینه .دارم دیونه میشم .پیج های الکی اینستا داره و همش تو پیج های نفر سوم و این کثافت کاری هاست .همش فکر می کنم تقصیره منه و باید کاری بکنم اما نمیدونم چیکار کنم؟
Mina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
سلام من ۴۲ سالمه همسرم ۴۵ ما ۱۹ ساله با هم ازدواج کرده ایم شوهرم تا ۱۱ سال رابطه جنسی خوبی با من داشت تا وقتی که به من خیانت کرد از ان جا دیگه با من رابطه نداشت الان ۸ سال از ان زمان میگذره الان میگه من میل جنسی ندارم الان میدونم که دیگه به من خیانت نمیکنه ولی به نظر شما ایا رابطه پنهانی داره چون من دیگه کار مشکوکی ازش ندیدم ایا میشه ادم میل جنسی نداشته باشد
مدیر پایگاه
باسلام
به احتمال زیاد با توجه به شرایطی که می گویید ایشان میل جنسی شان را سرکوب می کنند که عوارض دارد.بنابراین بهتراست سعی کنید رابطه زناشویی را شما شروع کنید و ازفنون مربوطه نیزاستفاده کنید.اما اگرموفق نشدید بهتراست به یک مشاورخانواده مراجعه نمایید
مینو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
من ۱سالو ۵ماهه اردواج کردم اما بینمون رابطه ایی نبوده شوهرم رابطه نمیخواد بهونه میاره که یهو حامله میشی
مدیر پایگاه
باسلام
به هیچ عنوان این رفتار برای یک فرد سلامت ازنظرجنسی منطقی نیست.بنابراین باید ریشه این موضوع شناسایی و درمان لازم صورت گیرد.بهتراست به یک رفتارشناس جنسی مراجعه کنید
عروش
|
Afghanistan
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
۵سال میشه از عروسی من اینقدر شوهرم بی میل است در مقابل من که حتا یک بار هم بهم نگفته دوستم داره و سر شب با عشق و حال نخوابیدیم
حسن
|
United States
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
من حالت جنسی‌ خیلی گمشده 20ساله از دواج کردم خیلی زحیف شدم درحالت
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
من دوسال عقد كردم اوايل رابطه معمولي داشتيم و يوقتايي كم بود رابطمون اما الان پنج ماه هيچ رابطه ايي نداريم اما از نظز اخلاقي و خيلي چيزا دگ خوبه اما رابطه جنسي نه همش ميگه ي مدت صب كن الان نميشه دليلشو نميگه
تمنا
|
United States
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
سلام .من ۴ ساله ک ازدواج کردم ومتاسفانه تقریبا دوساله ک اصلا رابطه ی خوبی نداریم .من شوهرمو خیلی دوس دارم ولی میل جنسیش کمه و باعث میشه من هر بار برم سمتش ..مشاوره هم رفتیم یه مدت خوب بود ولی باز فایده نداشت خیلی دراین مورد باهاش حرف زدم از نظر ظاهری ام خوبم .نمیدونم چرا اینطوره.شرایط پولیشم خوبه .هر بار یه بهانه ای میاره ک بهم نزدیک نشه .
حتی بهش میگم حالا اگه میل نداری ام اشکال نداره بیا به هم عشق بدیم ولی از همینم فرار میکنه ...خودمم دیگه سرد شدم و خسته اوایل هیلی برام سخت بود ولی الان دیگه عادت کردم حتی دیگه دوس ندارم بهم نزدیک شه...خیلی دلم گرفته نمیدونم چیکار کنم دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من ۲۲سالمه و همسرم ۲۹سالشه۶ساله ک باهم ازدواج کردیم ما رابطه جنسی خوبی داشتیم تا وقتی ک باردار شدم از وقتی ک باردار شدم نزدیک من نمیاد برا رابطه جنسی ماهی یک الی دوبار میاد اونم ب اصرار من و این موضوع منو اذیت میکنه اعتماد بنفسمو از دست دادم فک میکنم خیلی بد شدم ک همسرم پیشم نمیاد یا اینکه نکنه با کس دیگه رابطه داره
ولی از خودش میپرسم چرا نمیای خستگی رو بهانه میکنه و میگه بعداز زایمان همه چی مثه قبل میشه لطفا منو راهنمایی کنید
مدیر پایگاه
باسلام
شما چند ماهه باردارهستید؟
زيبا
|
Germany
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
سلام من حدود ۱۳ساله ازدواج كردم شوهرم هميشه توي روابطش مشكل داشته به طوري كه تا ٨سال اول زندگيمون من نميدونستم ارگاسم چيه ولي الان كه به سن ٣٠رسيدم نياز شديد دارم ولي هيچ وقت منو ارضا نميكنه من ديگه خيلي توي فشار باشم خود ارضايي ميكنم اونم چون بدم مياد نهايت ماه يكبار ولي الان ديگه شوهرمو دوست ندارم خيلي دوست دارم ازش جدا بشم ولي ميترسم وشرايطشو ندارم تورو خدا منو راهنمايي كنيد چطور ميتونم خودم به خودم كمك كنم
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست با یک رفتارشناس جنسی یا روان شناس مشورت کنید تا پس ازبررسی های تخصصی  به شما نظربدهند.
پرنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام من نزدیک هفده سال عروسی کردم الان چند سالی هس که همسرم ازم سرد شده دوست داره با زنای بیرون باشه من پیشش میخوابم انگار مرد پیشش خوابیده لطفا رهنماییم کنید من چیکار کنم
مدیر پایگاه دوست عزیز شما حتما باید باید به مراکز مشاوره جنسی مراجعه کنید و از یک سکس تراپ راهنمایی درست بگیرید ما کارشناس سکس تراپ نداریم و سوال شما با یکی دو جمله جواب نمی توان پاسخ داد نیاز به بررسی گشترده دارد 
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
همش ک شد ب مشاور رجوع کنید پ خودتون چکاره اید؟؟
مدیر پایگاه دوست عزیز کارشناسان ما در حوزه هایی که اطلاعات دارند به شما مشاوره میدهند برخی مشکلات نیاز به مشاوره با متخصص مربوط به رشته خود را دارد مثلا اگر مشکل شما مربوط به روابط زناشویی است و ربطی به مشکلات فیزیکی ندارد باید از سکس تراپ کمک بگیرید ما کارشناس سکس تراپ نداریم و اطلاعات اشتباه به مخاطب نمی دهیم برخی مشکلات نیاز به بررسی مفصل دارد و با یک دو جمله مشکلی حل نخواهد شد 
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
من دیگه خسته شدم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
من ۳۷سالمه وفعالت جنسی خیلی زیادی دارم ولی تا میرم سمت همسرم دلم نمکشه از این رو همیشه درد بیضه دارم ناگفته نماند چون یاد آخر سکسمون میفتم ک وقتی من ارضا میشم زنم منو هل میده کنار و انگار بزور بامن سکس کرده بخدا من نمیخام اذیتش کنم واسه همین سمتش نمیرم راه حل میخام خواهشمندم کمک کنید
مدیر پایگاه

دوست عزیز شما نیاز به مشاوره با سکسولوژیست دارید ما کارشناس مرتیط را نداریم بهتر است با مراکز تخصصی تماس بگیرید و مشاوره بگیرید

فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
سلام من شوهرم شغلش دامداریه روزی دوساعت خونست الان ۴ ماهه باهم نزدیکی نداشتیم و منم اصلا روم نمیشه ک پیش قدم بشم و بهش بگم چ کنم؟
مدیر پایگاه باسلام
حتما سعی کنید با فراهم کردن شرایط مناسب درخانه،ایشان را برای رابطه زناشویی آماده کنید.ضمنا پیشقدم شدن شما می تواند به ایشان هم انگیزه کافی بدهد
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
سلام.من سه ساله ازدواج کردم هنوز دوشیزه هستم.شوهرم رابط بزور برقرار میکنه ولی گاه به گاس مسئله ی مالی هم کم و بیش داره.میگه دوست دارم ولی همینجور پیشم بمون.کارمون به جدایی کشیده شد؟مشاوره دکار میگیرم نمیاد زود انزالی هم داره.طورهای دیگه ارصا میشن.چیکار کنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
سلام من یک ساله ازدواج کردم همسرم حدود چهار پنج ماهی هست میگه دوست دارم اما نسبت بهت تمایلی ندرم شش هفت ماهه ازدواجمون خیلی دوس داشت ولی الان هم خودش دلش می خواد رابطه داشته باشه ولی نسبت بهم تمایلی نداره قبلا این طور نبوده دلیلش چیه؟ و اینکه خودارضایی زیاد داشته و فیلم های پورن زیاد می‌دیده.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید
من نزدیک ۵ ماه که با همسرم آشنا شدم و دو ماه صیغه محرمیت خوندیم و یک هفته دیگه عقدمونه و خیلی هم همو دوست داریم و همسرم قبلا رابطه داشته و این موضوع اذیتم میکنه و تازه متوجه شدم که همسرم نسبت به من بی میله و آین رو خودش بهم گفته در صورتی که ما هیچ رابطه و نزدیکی بهم نداشتیم لطفا راهنمایم کنید ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
بالاخره متوجه نشدیم که شما به هم علاقمند هستید یا خیر.اما اگرچنانچه ایشان نسبت به شما بی علاقه هستند و این نکته را هم به صراحت اعلام کرده اند بهتراست بایک مشاورخانواده مشورت کنید و قبل ازعقد تصمیم منطقی بگیرید.شاید این ازدواج به مصلحت هیچکدام نباشد
اتنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
سلام منو همسرم ۱۸ساله که ازدواج کردیم بچه دار نشدیم ولی زندگی عاشقانه ای داریم من ۴۰سالمه و شوهرم ۴۲سالشه تمام مدت هجده سال زندگیمون رابطه جنسی به موقع و گرمی داشتیم ولی دو ماهی میشه شوهرم اصلا تحریک نمیشه و تمایلی به رابطه جنسی نداره من چون عادت ندارم به این روال خیلی دعوا و بحث میکنم که نکنه به من خیانت کردی و می‌کنی و از طرفی هم به ایشون اعتماد کامل دارم چون زندگی خیلی خوبی داریم و کاملا عاشقانه رفتار میکنیم ناگفته نماند واریکوسل دارند که دکتر رفتند دکتر دارو داد و گفت ربطی به مساعل جنسی نداره علت رو از همسرم میپرسم میگه توان بدنیم کم شده و کار همه انرژی منو گرفته برای همین تمایل ندارم و تحریک نمیشم ولی من خیلی اذیتم پرخاشگر شدم و نمیپذیزم لطفاً من و همسرم رو راهنمای کنید
مدیر پایگاه
باسلام
بدلیل اینکه درباره همسر شما هیچ اطلاعاتی نداریم بنابراین نمی توانیم اظهار نظر خاصی نماییم.اما توصیه جدی ما اینستکه ابتدا به یک ارولوژیست یا رفتار شناس جنسی مراجعه کنند.چراکه بسیاری از این مسایل با تجویز دارو و توصیه های پزشکی قابل درمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: